כותרות אחרונות
Search

חדש בארץ – "מטרו" הטיולון הקומפקטי של המותג 'ארגובייבי'

חדש בארץ –  "מטרו" הטיולון  הקומפקטי של המותג 'ארגובייבי' הפופולרי בהוליווד ובארה"ב.

כבר משתמשים בעגלה הזאת – ג'וליה רוברטס, נטלי פורטמן, בראדלי קופר ועוד…

מדובר בעגלה ארגונומית ראשונה בעולם המאושרת על ידי איגוד הכירופרקטים האירופאי.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

חברת פופון (poupon),  היבואנית הרשמית של ארגובייבי בישראל,  תייבא לראשונה לארץ את טיולון  הפרימיום החדש של המותג,  metro (מטרו).  ארגובייבי הינה חברה אמריקאית המובילה בעולם בתחום מנשאי תינוקות ארגונומיים.

 

החברה מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום העגלות, על מנת להציע להורים פתרון איכותי ובריא לא רק במנשאים, אלא גם בעגלות. כל מוצרי החברה בעלי כל התקנים הבינלאומיים, מומלצים ע"י המכון הבינלאומי למפרק ירך IHDI ואיגוד הכירופרקטים הארופי AGR. מוצרי ארגובייבי הינם פופולריים במיוחד בקרב סלבריטאי הוליווד והעולם (צוקרברג בכבודו ובעצמו, בראדלי קופר, נטלי פורטמן, ג'וליה רוברטס ועוד).

 

מדובר בעגלה ארגונומית,  הראשונה בעולם המותאמת לגב התינוק, עם משענת ארגונומית מרופדת ותומכת,  המאושרת על ידי איגוד הכירופרקטים באירופה, כמומלצת לגב התינוק.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

המטרו הינו טיולון קומפקטי במיוחד, המשלב נוחות מקסימאלית הן עבור  התינוק וההורה. הטיולון מותאם לגילאי 6 חודשים ועד 18 ק"ג, בעל מידות סופר קומפקטיות (52*44*23 ס"מ) וקל משקל רק 6.3 ק"ג.

 

ההיתרון היחסי של הטיולון על פני המתחרים בשוק שהוא  עומד בתקנים הנדרשים לכבודה שיכולה לעלות עם הנוסע למטוס. קיפול העגלה נעשה בקלות בפעולה של יד אחת בלבד,  כשהיא מתקפלת לגודל של תיק צד. לעגלה רצועת נשיאה ביד וניתן להוסיף תיק נשיאה, כדי להבטיח זוג ידיים פנויות בדרך אל המטוס.

 

כמו כן מושב התינוק רחב במידותיו למרות גודלה הקומפקטי של העגלה (33 ס"מ), גלגלי העגלה האחוריים גדולים במיוחד, לטיולון סוכך שמש עם רשת אוויר, מנח רגליים ארוך ומתכוונן, ואחריות יצרן ל  24 חודשים.

 

לדברי ורד אורבך, בעלת חברת פופון:  "טיולון מטרו הינו   בשורה לצרכן הישראלי,  מחד גיסא מוצר פרמיום ומאידך ישווק במחיר אטרקטיבי במיוחד, להורים המחפשים  נוחות מקסימאלית ללא פשרות על הנושא הבריאותי. ארגובייבי מנגישים לצרכן הישראלי את "החבילה" המושלמת בכל מה שכרוך בטיולון הן לשימוש יומיומי והן לשימוש מרבי בטיסות משפחתיות. בייצור הדגם הנ"ל ארגובייבי ידעו לרדת לפרטים הקטנים, וזה בא ליידי ביטוי ביתרונות היחסיים של הדגם על פני המתחרים בשוק".

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

מחיר לצרכן:

לרגל ההשקה בישראל: 1,599 שח (יולי-אוגוסט), במקום 1,799 ש"ח (מספטמבר ואילך).

 

העגלה מגיעה בצבע שחור עם גגון לבחירה בצבע שחור או אפור בצרוף מגן לגשם הכלול במחיר העגלה.

את עגלת מטרו מבית ארגובייבי ניתן להשיג בחנויות הפרטיות המובחרות למוצרי תינוקות,  ובאתר ארגובייבי ישראל www.ergobaby.co.il  , www.poupon.co.il