כותרות אחרונות
Search

חדש – באתר 'מיזוגי' תמצאו פתרון לכל תקלה במזגן!

 

 

"מיזוגי"

באתר 'מיזוגי' תמצאו פתרון לכל תקלה במזגן.

טכנאי מזגנים מומלץ מאתרים דרך אתרי האינטרנט המתאימים בלבד. זקוקים לבעל מקצוע בנושאי תיקון והתקנה של מזגנים בבית? בואו נבין מדוע טכנאים מומלצים מאתרים רק דרך פורטל מיזוגי – הפורטל הגדול בארץ לנושאי מיזוג.

 

כל מי שאי פעם יצא לו להזמין אנשי מקצוע לביתו, מכיר סיפורים על אנשי מקצוע מהימנים ואמינים פחות. איך נדע שאיתרנו טכנאי מזגנים אמין ומומלץ? אולי בכלל מישהו מרמה אותנו? ובכן, קודם כל, אנחנו מאוד ממליצים על קריאת חומר עיוני בנושאי תקלות נפוצות במזגנים. לאחר שתקראו חומר חשוב בנושא, תכירו תקלות במזגנים ואף אחד לא יהיה מסוגל לרמות אתכם.

 

עד כמה זה נפוץ שמזגנים מתקלקלים?

שימו לב, אמנם המזגן הוא אינו מכונה טכנולוגית מאוד מורכבת, אך בהחלט קיימים בו חלקים כאלו ואחרים שיכולים להתקלקל. בואו נדבר על הרגע המטפטף הזה, שמצריך קריאה לאיש מקצוע בתחום מיזוג. אם המזגן מטפטף, ייתכן שאתם מתמודדים עם בעיה של צינורות בלויים.

 

אם מדובר סך הכול בצינורות שהתבלו עם הזמן, התיקון לרוב לא יהיה מאוד יקר. זאת, בניגוד להחלפת מדחס מזגן, למשל. כדי להיות בטוחים שאיש המקצוע איתר את הבעיה הנכונה, מומלץ לבקש ממנו הסבר על התקלה, שלטענתו הוא איתר. אם אכן מדובר בצינור קרוע או בלוי, טכנאי מזגנים מומלץ יראה לכם בקלות את אזור הבלאי או אזור הקרע והנקב.

 

השימוש בצילום באישור

 

השוואת מחירים של מזגנים וטכנאים.

אנחנו רוצים לחסוך לכם זמנים וכסף, עלויות התקנת מזגנים ועוד. הרשו לנו להכיר לכם את פורטל מיזוגי – פורטל המזגנים הכי גדול בארץ. דרך הפורטל תוכלו לקרוא על תקלות נפוצות במזגנים, לערוך השוואת מחירים של מזגנים, לעיין בדפי מחירון מזגנים מומלץ ועוד. לביקור: https://www.mizugi.co.il

 

ממש בקלות, תוכלו להשאיר את הפרטים הרלוונטיים ולהמתין עד שבעלי המקצוע יחזרו אליכם עם הצעות מחיר קונקרטיות. בתוך מספר דקות, פורטל מיזוגי מבצע עבורכם סינון של בעלי מקצוע מוסמכים להתקין מזגנים, חברות המשווקות מזגנים ועוד. באופן זה, תוכלו לחסוך זמן. תנו להצעות הכי רלוונטיות להגיע אליכם. צריכים מידע נוסף? שאלו בפייסבוק של מיזוגי וקבלו מענה מהיר ומקצועי.

 

חשוב לדעת, המזגן לא מקרר, לא מחמם! יתכן ואפשר לפתור הבעיה לבד ?!

בהחלט ישנן תקלות מסוימות שאפשר לסדר לבד, למשל במקרים בהם לא יוצא מספיק אוויר מהמזגן שלכם. אם זה קורה, מומלץ קודם כל לשלוף את מסנני האוויר (סננים-פילטרים), אותם תוכלו בדרך כלל לשטוף במים בקלות רבה. לאחר ששטפתם את הפילטרים של המזגן, יש סיכוי טוב שהאוויר יחזור לצאת ולקרר את הבית לבקשתכם.

 

שימו לב, אם המזגן לאחרונה התחיל לרעוד או לגמגם בזמן הפעולה, אולי אתם צריכים להתקין מדחס חדש. גם במקרים אלו, מומלץ להיכנס לפורטל מזגנים ולאתר בעל מקצוע אמין. בניגוד לניקוי פילטרים, בדרך כלל מדחס לא ניתן להחליף לבד. שימו לב, מדובר גם במלאכה מסוכנת. עם התחשמלות לא מתעסקים, קראו לאיש המקצוע המתאים.