כותרות אחרונות
Search

חדש בהוד השרון, מתחם הכל כלול לכלה ולמלווה

חדש בהוד השרון, מתחם הכל כלול לכלה ולמלווה

yofi 10

צילום: יח"צ

המעצבת לימור בן יוסף המלבישה הרשמית של תחרות מלכות היופי השיקה בהוד השרון את מתחם היופי הגדול והמקצועי ביותר בישראל

yofi 7

מעצבת שמלות הכלה לימור בן יוסף – צילום: אבי בר

מעצבת שמלות הכלה לימור בן יוסף השיקה את מתחם היופי שלה המשתרע על פני 400 מ"ר. המתחם החדש  ומציע את כל מה שכלה  והמלוות שלה צריכות לאחד הימים החשובים בחייה.  החל מעיצוב אישי של שמלת הכלה, דרך תסרוקת ערב מותאמת ועד לפדיקור, מניקור ואיפור מקצועי ומושלם.המתחים החדש, נותן פתרון מושלם גם לנשים שמלוות את הכלה ביום שמחתה, ומציע להן שמלות ערב מעוצבות, שירות איפור מקצועי וכמובן תסרוקות מותאמות אישית. להשלמת החוויה ניתן גם למצוא במתחם מגוון טיפולי יופי, ספא מפנק וקוסמטיקה. 

yofi 2

צילום: אבי בר

כדי לקדם את יכולותייה בנושא עיצוב שמלות כלה וכחלק מהפעילות במחתם היופי, החלה לימור בן יוסף בשיתוף פעולה ייחודי עם מעצבת האופנה המיוחדת והכישרונית ליאת אשורי וביחד הן מצפות להעניק לתחום היופי והלבשת כלות  משהו אחר, שונה ומיוחד.

yofi 9

בתמונה: ליאת אשורי יחד עם לימור בן יוסף צילום: אבי בר

מאז שלימור בן יוסף, 43,  זוכרת את עצמה, רוב חייה סבבו סביב עולם היופי והאופנה. לימור הינה אוטודידקטית ואמנית בנשמתה. עוד בתקופת התיכון, עיצבה וטיפחה תסרוקות לחברותיה, איפרה אותן ובמהלך השיעורים  בכיתה, הייתה מציירת ללא הפסקה ציורים על עולם היופי. את סלון היופי הראשון שלה "פתחה" כבר בגיל 15 על גג ביתם של הוריה. השמועה עשתה לה כנפיים וכל בנות השכונה החלו להגיע לסלון היופי כדי להסתפר ולהתאפר לקראת חתונות, אירועים משפחתיים ובכלל….

yofi 3

צילום: אבי בר

מאז ועד היום, חלומות ואתגרים מקצועיים התממשו ורק לאחרונה החליטה לאחד  את שני מתחמי היופי לכלות שהפעילה בכפר סבא ורעננה והתמקמה במתחם יופי לכלות  ענק ומרשים המשתרע על פני 400 מ"ר מעוצבים ומרהיבים והיחיד בארץ הנותן מענה מושלם בכל מה שקשור לעולם התוכן של הכלה הטרייה והמלוות שלה ביום חתונתה. החל מעיצוב שמלת הכלה ושמלות הערב של מלוותיה, דרך תסרוקות ותספורות ועד פדיקור,מניקור ואיפור, ספא מפנק ושאר פינוקים המתכתבים בצורה נפלאה ביחדביום המיוחד הזה ויחד הופכים את התהליך המתיש בשעות שלפני החתונה,  ליום מלכותי חוויתי ועתיר בפינוקים.  

yofi 1

צילום: אבי בר

קולקציית שמלות הכלה של לימור בן יוסף נתפרות בקפידה ובתפירת עילית בעבודת יד בלבד ומעוצבות בהתאם להשראות שלימור מקבלת מקהל לקוחותיה ומהיכרותה עם עולם התוכן הנשי ועולם היופי מנסיעותיה הרבות בעולם וביקוריה התכופים בתערוכות בזירות אופנה בינלאומיות.

yofi 4

צילום: אבי בר

את שמלות הערב מייבאת לימור  בלעדית מזירות אופנה בינלאומיות כשהקו המנחה שלה הוא לבוש נוח, אלגנטי, נחשק ובעל גזרות מחמיאות ומותאמות לכל גוף.עיקר העיצובים מושתתים על איורים וציורים פרי דמיונה והיא מקבלת השראה ורעיונות  מקהל לקוחותיה. הקולקציות של לימור מגיעות בגרסת LIMITED EDITION, קולקציה חדשה לא תהיה זהה לקודמתה.

לאחרונה, העניקה לימור בן יוסף חסות לטקס מלכות היופי לשנת 2016  ונבחרה להלביש את 16 המועמדות הסופיות בעיצוביה הייחודיים והאלגנטיים, דבר שהתווסף להכרה הבינלאומית שלה ועורר בה בסקרנות והתעניינות רבה מקניינים רבים ברחבי העולם ובכללותם מארה"ב ומוסקבה.

yofi 8

צילום: אבי בר

לימור בן יוסף לא לבד בהצלחה המסחררת הזאת, כמו שאומר הפתגם הידוע "מחורי כל אישה מצליחה עומד גבר גבר…..והגבר שמאחורי לימור בן יוסף הוא גיל בעלה ו"העזר כנגדה" שפועל מאחורי הקלעים. ואחראי על תיפעול מתחם היופי, וכל נושאי השיווק, הפרסום וגיוס עובדים.

"מלכה ליום אחד"
 לימור בן יוסף היא נשמה טובה, בעלת נתינה אינסופית, המרבה לסייע במסגרת "תרומה לקהילה" לנזקקים ועוד… מדובר בסיפור אנושי מרגש ונוגע ללב במיוחד!! אודות בחורה צעירה, ששבוע לאחר שקיבלה הצעת נישואין, התבשרה על היותה חולה בסרטן השד. חברתה הטובה, החליטה להפתיע אותה ביום מפנק במיוחד בסלון הכלות  של לימור בן יוסף, שכמובן  שיתפה פעולה ברצון, ואף נתנה לה את השמלה במתנה בסופו של אותו יום מפנק. הסרטון המרגש מופיע בכותרת. 

טווח מחירי השמלות: 8,000 ₪ – 18,000 ₪  

ניתן להשיג במתחם לימור בן יוסף – דרך רמתיים 91, הוד השרון.

https://www.facebook.com/limor.ben.yosef/?fref=ts