כותרות אחרונות
Search

חדש ב"זוגלובק" – סדרת שרקוטרי של מוצרי בקר ואווז למעדנייה וסדרת נקניקיות "סוסג'ס" איכותיות בסדרת "ריינהולד'ס"

חדש ב"זוגלובק" – סדרת "שרקוטרי" של מוצרי בקר ואווז למעדנייה וסדרת נקניקיות "סוסג'ס" איכותיות בסדרת "ריינהולד'ס"

קבוצת זוגלובק בפרימיום – לראשונה סדרת שרקוטרי של מוצרי בקר ואווז למעדנייה וסדרת נקניקיות "סוסג'ס" איכותיות בסדרת ריינהולד'ס/

 

אלי זוגלובק מציג את הסדרה החדשה בפני אנשי התקשורת צילום: אבי בר

 

אלי זוגלובק, יו"ר מנכ"ל ודור שלישי למשפחת "זוגלובק", הודיע באירוע לעיתונאים שנערך המתחם H&M בתל אביב, על השקתה לראשונה של סדרת "שרקוטרי" של מוצרי בקר ואווז למעדניות תחת מותג הפרימיום של "זוגלובק" "ריינהולד'ס"

 

 את ההשקה ילווה קמפיין, אותו מוביל לראשונה השף טום אביב, זוכה מאסטר שף, בקמפיין "מודע לעצמו" עם הרבה הומור עצמי תחת סלוגן אמיץ במיוחד: "סדרה פלצנית אבל בקטע טוב:)"

 

לפני קצת יותר משנה השיקה קבוצת זוגלובק את מותג הפרימיום, ריינהולד'ס, נקניקיות פרימיום, המבוססות על מתכון של סבא ריינהולד זוגלובק, שהקים את החברה.

 

היום מתווספת לריינהולד'ס, לראשונה בישראל, סדרת פרימיום של מוצרי שרקוטרי חדשים ואיכותיים של מוצרי בקר ואווז למעדניות בטעמים: בריסקט בר בי קיו, פוינט בתיבול אסיאתי, קונפי אווז והודו ובריסקט מעושן. כל סדרת הטעמים נעשו עם נתחים טבעיים מובחרים, שעברו תהליכי בישול מסורתיים המדגישים את איכותם.

 

 

יעל זוגלובק מבעלי "זוגלובק" יחד עם טום אביב זוכה מסטר שף ופרזנטור זוגלובק – צילום: אבי בר

 

תהליך הבישול ארוך וכולל עישון בשבבי עץ ליבנה ותיבול ברטבים. העיבוד שהנתחים עוברים הינו מינימאלי, מה שהופך אותם למשובחים. המוצרים פותחו ע"י עמי זוגלובק, מבעלי חברת זוגלובק ובנו של אברהם ריינהולד, בשיתוף עם יניב ברנור, הבעלים של ה"מיטמרקט", שוק הכרמל ת"א.

 

זוגלובק פיתחה בהשראת מתכונים, שעברו ממייסד זוגלובק, אברהם ריינהולד זוגלובק הסבא, את נקניקות הפרימיום האיכותיות והקארנצ'יות אליהם מצטרפות היום, לאור הפוטנציאל בגידול בקטגוריה, סדרת מוצרי בקר איכותית למעדנייה ונקניקיות "סוסג'ס" פרימיום.

 

קטגורית הנקניקים במעדנייה מגלגלת 264 מיליון ₪ בשנה, לאחר שב-2018 חלה עלייה של 2.3% בקטגוריה וזוגלובק, מובילה את הקטגוריה עם נתח שוק של 44.3% (סטורנקסט כספי 2018) ועלתה ב 1.1%.

 

אלי זוגלובק, יו"ר מנכ"ל – צילום: אבי בר

לדברי אלי זוגלובק: "כחברת הבשר והנקניקים המובילה בישראל, החלטנו להביא  את הטרנד של עישון וטיפול מקצועי בבשר לקהל אוהבי הבשר והקרנבורים בישראל. אנו מנגישים לצרכן חווית בשרים קולינרית מרגשת. נתחי בקר איכותיים בשיוש עדין וחזה אווז איכותי שטופלו ועושנו במעשנות מקצועיות. כבר לא צריך להזיע בבית, פשוט לגשת למעדנייה בסופר הקרוב ולהתענג.

 

הסדרה היא מחווה של כבוד לסבא, שהיה קצב מאייסטר וחלוץ בפיתוח מוצרי בשר כשרים. אבי, עמי, שאני מחשיב כשורקוטייר הכשר הכי טוב בארץ, נהנה מההזדמנות לפתח מוצרים, שמבוססים על המתכונים של סבא ולהתאים אותם לטרנדים הקולינריים בעזרתו של יניב ברנור מהמיטמרקט."

 

סדרת ריינהולדס חדשה צילום טופ טאצ

 

 

המוצרים החדשים בסדרת ריינהולד'ס שרקוטרי:

בריסקט מעושן – נתח חזה בקר מעושן בניחוח עץ, מבושל בטכניקה שמאפשרת שמירה על נתח רך עם טעמים מיוחדים.

 

בריסקט BBQ – פיט מאסטר ברוסט – רוטב BBQ עם חזה מעושן, עשיר בטעמים ומלא בניחוחות טנסי אותנטיים.

 

הספרדייה – נקניקיית ריינהולד'ס עוף ובקר חריפה בעישון עדין – סלסיצ'ה קטלונית מבושמת בצ'ילי מעושן וחריף.

 

היווניה – נקניקיית ריינהולד'ס עוף ובקר – נקניקיית רועים מהרי כרתים מתובלת בנגיעת אוזו.

 

פיונט בתיבול אסיאתי – נתח בעל מרקם ייחודי ומראה משויש מעורר תאבון, מוגש חם או קר.  

 

קונפי אווז והודו – ירך הודו עם חזה אווז מעושן בעצי ליבנה הגדלים בהרי בוואריה.

 

כשרות – רבנות נהריה.