כותרות אחרונות
Search

חדש בטכנולוגיה – הטלפון החכם והאצבע שלכם מחליפים את מפתח דלת הכניסה שלכם.

DOORe מנעול ופעמון חכם לבית צילום: דרור כץ

 

 חדש בטכנולוגיה –  "DOORe" טכנולוגיה מתקדמת "כחול לבן" לניהול כניסה ויציאה מהבית, המשרד או בית העסק.!

מדובר במערכת מאובטחת ומוצפנת בפיתוח ישראלי, לניהול פתיחה ונעילה של דלתות בבתי מגורים, בתי עסק ומשרדים.

המערכת מעניקה למשתמש שליטה  אופטימאלית על דלת הכניסה בבית, במשרד, או בבית העסק, מידע עדכני על זהות הנכנסים/היוצאים ולוח זמנים מעוכן כל הזמן, כל זאת באמצעות מנעול ופעמון וידאו חכם הנשלט ומפוקחים על ידי אפליקציה ייחודית המותקנת בטלפון הנייד של בעל המקום.

כדי לבדוק את המערכת המתוחכמת "DOORE" התקנו אותה בביתנו והנה ההתרשמות שלנו מהמערכת.

 

 

 מתוך מצגת באדיבות "DOORe" מנעול ופעמון חכם לבית

פתח דבר:

אם היו אומרים לכם לפני כמה שנים שיבוא יום בו תוכלו לפתוח ולסגור את דלת הכניסה לבית שלכם או לבית העסק שלכם ללא מפתח, באמצעות סורק טביעות אצבעות. או שתוכלו באמצעות אפליקציה ייחודית כשאתם במרחק של ק"מ רבים ממיקום הדלת, לראות מה מתרחש מעבר לדלת הבית או העסק, לשמוע מה מדבר האדם שמעבר לדלת ואפילו לדבר איתו, הייתם וודאי אומרים שזה דמיוני מדי. אבל את אותה תשובה נתנו אזרחי העולם על המצאות טכנולוגיות רבות שפעם היו מבחינת חלום רחוק והיום הן כאן ובגדול. עכשיו תדמיינו שזה אפשרי, אתם מגיעים הביתה, ובמקום לחפש את המפתחות, אתם מניחים את האצבע על סורק טביעות האצבעות, תוך שניות המנעול נפתח, אתם נכנסים הביתה, טורקים דלת הכניסה ומיד אחר כך המנעול ננעל אוטומטית ואתם בטוחים בביתכם.

 

"DOORe" מנעול ופעמון חכם לבית – צילום: דרור כץ

 

על המערכת:

המערכת "DOORE" "כחול לבן" מבית חברת "קוברה" לניהול חכם של דלת הכניסה לבית או לבית העסק שלכם, גם מרחוק על ידי אפליקציה יעודית, מאפשרת לכם לראות ולשמוע מה קורה מעבר לדלת הכניסה שלכם על גבי הטלפון הנייד מכל מקום בארץ ובעולם בעזרת אינטרנט אלחוטי אליו מחוברת המערכת. כאשר אתם מגיעים לדלת הכניסה, יש בפניכם שלוש אפשרויות של פתיחת הדלת. האחת בעזרת טביעת אצבע, שימוש באפליקציה או על ידי מפתח הדלת הרגיל. באשר לפתיחת הדלת מתוך הבית, יש לכם גם כן שלוש אפשרויות, בעזרת מנגנון מכני המולבש על המנעול בפנים, על ידי לחצן חשמלי עם תאורת לד המראה על פתיחה או סגירה, המותקן על אותו מנגנון וכמובן באמצעות האפליקציה בטלפון הנייד שלכם. השימוש במערכת גם לכניסה וגם ליציאה נוח מאד, פשוט וקל.

 

צילום: אבי בר

 

למה חשוב לנעול את דלת הבית כל הזמן:

כמה פעמים קורה לכם ששכחתם לנעול את הדלת לאחר שנכנסתם הביתה, או גרוע מכך כאשר ביקשתם לצאת מהבית למספר דקות והחלטתם לא לנעול את הדלת, כמו אותו נהג לא אחראי שמשאיר את רכבו מונע ופתוח ויורד לקיוסק כדי לקנות משהו. השארת דלת פתוחה בבית היא פירצה קוראת לגנב,  גנבים מזדמנים נוהגים לעבור בין הדירות, והיכן שהדלת סגורה אך לא נעולה, הם פותחים את הדלת, גונבים את מה שנמצא  סמוך לדלת ומסתלקים. עם המערכת המתוחכמת DOORE זה לא יכול לקרות. המערכת המותקנת על הדלת מתוכננת לנעול את הדלת אוטומטית לאחר כחמש שניות כך שלעולם דלת הכניסה לא נשארת פתוחה. וגם אם יצאתם בלי המפתח או הטלפון הנייד והדלת ננעלה אוטומטית, הרי שתמיד אתם יכולים לפתוח את הדלת בעזרת טביעת האצבע שלכם. גם חכם וגם מאובטח.

 

טכנולוגיה, אבטחת מידע והגנה מפני פצחנים:

מערכת ניהול הכניסה והיציאה מהבית, נשענת על טכנולוגיה מתקדמת, בעלת אבטחה ואבטחת מידע מוצפנת ברמה גבוהה ביותר ובהתאם לסטנדרטים בינלאומיים מחמירים ביותר ומוגנת מפני פצחנים. המערכת נותנת למשתמש שקט ורוגע כשהוא בבית ומחוצה לו. כשאתה בבית או בחוץ, אתה יכול לראות  ולשמוע באמצעות מערכת ווידאו ואודיו בכל רגע נתון מה נעשה מחוץ לדלת. המערכת בפיתוח ישראלי "כחול לבן" מורכבת ממנעול חכם, סורק טביעות אצבעות, פעמון ומצלמה. הפועלים על רשת האינטרנט האלחוטית הפרטית שלכם Wi-Fi 4G LTE, ותקשורת  Bluetooth. ראוי לציון שזאת המערכת היחידה המשלבת בין מנעול חכם לפעמון חכם באפליקציה יעודית.

 

צילום: אבי בר

 

מה כוללת המערכת:

המערכת כוללת מנעול חכם ופעמון משולב עם מצלמה וידאו חכמה בכניסה לבית. המערכת מספקת אופציה לפתיחה ולנעילת דלת הכניסה מהטלפון הנייד בעזרת אפליקציה יעודית בכל רגע נתון ומכל מקום בארץ ובעולם בו יש קליטת אינטרנט. כמו כן, המערכת מאפשרת קבלת התראות ישירות לנייד על הנעשה מחוץ לדלת הכניסה באמצעות וידאו ואודיו האפליקציה מנהלת יומן מסודר מי נכנס ומתי, מתי הדלת נפתחת ומתי היא נסגרת. הכניסה לבאי הבית מתאפשרת באמצעות טביעת אצבע, או באמצעות אפליקציית "DOORe" המותקנת בטלפון חכם עם מערכות הפעלה של אנדרואיד ו-iOS, כולל ניהול הרשאות כניסה לבני משפחה, חברים ועובדים. חשוב להדגיש שהמערכת החדשנית אינה מבטלת את האפשרות לפתוח או לנעול את הדלת בצורה המסורתית המוכרת וזה אחד היתרונות של מערכת זו. 

DOORe מנעול ופעמון חכם לבית – צילום: איה וינד

 

למה אתם מוכרחים מערכת כזאת אצלכם בבית:

מערכת "DOORe" היא מערכת חדשנית טכנולוגית המאפשרת לנהל את פעולת דלת הכניסה בבית, במשרד או בבית העסק שלכם מכל מקום בעולם, המערכת החדשה תשנה את תפיסת סגנון החיים שלכם ותאפשר לכם חיים נוחים ובטוחים ללא מפתח. המערכת החכמה "DOORe" תשנה את תפיסת העולם שלכם לגבי פתיחה ונעילה של דלתות כניסה ותהיה לכם הקלה משמעותית של ניהול סיטואציות נפוצות סביב הכניסה והיציאה מהבית, המשרד או בית העסק, כל זאת במציאות יומיומית אינטנסיבית בחיי היום יום שלכם.

 

הודות ליכולת השליטה של המערכת לפעול מרחוק, מתאפשר לכם לפתוח ולנעול את דלת הכניסה בצורה פשוטה ובטוחה ומאובטחת באמצעות הטלפון הנייד מרחוק, כך שאתם יכולים לאפשר כניסה אליכם הביתה של מורשים  שנמצאים מחוץ לביתכם מעבר לדלת ללא מפתח. זה יכול להיות אחד הילדים ששכח לקחת מפתח, זאת יכולה להיות עוזרת הבית או בן משפחה שהגיע לביקור או אפילו בעלי מקצוע ונותני שירותים אחרים עליהם אנחנו סומכים.  כל זאת מרחוק ובלי הצורך להגיע הביתה כמובן שבני הבית במעגל הקרוב יוכלו לפתוח את הדלת באמצעות טביעת אצבע וניתן יהיה לוותר על המפתח. 

 

אפליקציית "DOORe" תתריע בפניכם בהודעות פוש לטלפון החכם על כל התרחשות מעבר לדלת הכניסה ובסמוך לה, כמו כן, האפליקציה תאפשר לכם לקיים שיחת וידאו עם אורח שמצלצל בפעמון הכניסה שמפעיל שיחת וידאו חכמה בדומה לשיחת "סקייפ", כך שניתן גם לפתוח את הדלת במידת הצורך לאותו אורח תוך כדי שיחת הווידאו ומבלי לקום מהספה. כמו כן מי שינסה לפתוח את הדלת באמצעות טביעת אצבע והוא אינו מורשה לכך המערכת תצלם סרטון וידאו קצר באופן אוטומטי ותתריע בפניכם על כך.

 

"DOORe" מנעול ופעמון חכם לבית – צילום: דרור כץ

 

התקנת המערכת:

התקנת מערכת הנעילה האלקטרונית  לוקחת זמן קצר כ – 40 דקות  והיא מולבשת על מנעול וצילינדר קיימים כך שאין צורך לשנות. ראוי לציון שהמערכת מתאימה לרוב הצילינדרים הקיימים, אולם יש צילנדרים כמו "מדיקו" שאינם מתאימים למערכת וצריך לשקול וויתור על המערכת או החלפה לצילינדר מתאים. את חלקי המערכת  ניתן לחבר בקידוח לקיר או למשקוף הדלת או בהדבקה. אני בחרתי להדביק את את חלקי המערכת בעזרת מדבקות דו צדדיות חזקות, כך שניתן יהיה להסירם ללא השארת סימן ולהתקינם בדלת אחרת. המערכת מתחברת ל אינטרנט אלחוטי Wi-Fi "4G LTE" הפרטית שלכם, תקשורת  Bluetooth ולפעמון הדלת שלכם במתח חשמלי נמוך. המערכת נשלטת  על ידי אפליקציה יעודית וייחודים המותקנת בטלפון הנייד שלכם. 

 

"DOORe" מנעול ופעמון חכם לבית – צילום: דרור כץ

 

על מנעול הדלת:

מנגנון המערכת מתלבש על הציר של הצילינדר הקיים,.  מקור הכח של המנעול  הוא 4 סוללות AA. שנמצאות בתחתית המנגנון  וניתן להחליפן בצורה קלה. לדברי החברה,  4 הסוללות המותקנות במנגנון הנעילה,  יספיקו בשימוש סביר לתקופה שבין 3  ל- 6 חודשים. מכל מקום, האפליקציה תתריע בפניכם על הצורך להחליף סוללות. 

 

לסיכום:
המערכת החדשה של "doore" עושה את העבודה כמו שצריך ואני נהנה להשתמש בה. השליטה על הנעילה והפתיחה של המנעול באמצעות האפליקציה או סורק טביעות האצבעות נוחה וקלה והיכולת שלי לראות ולשמוע באמצעות האפליקציה כל מה שמתרחש מעבר לדלת הכניסה לבית נותנת הרגשת ביטחון ושליטה על הנעשה. מוצא חן בעיני שהמערכת מותקנת בקלות וללא קידוחים מיותרים וניתן להעבירה כשעוברים דירה מדלת אחת לשנייה ללא כל קושי ואתה לא חייב לוותר על המערכת.     

 

סרטון המחשה:

https://www.youtube.com/watch?v=x3sW4Bgn87c&feature=youtu.be

 

מחיר מומלץ לצרכן:

89 ₪ למשך 36 חודשים הכוללת התקנת מקצועית.

תשלום נפרד על ה- SIM בעלות של 19.90 ₪ לחודש.

הזמנות בטלפון: *3208 או באתר  www.doore.co.il