כותרות אחרונות
Search

חדש בישראל – NERZIKARON – מיזם ייחודי המספק שירותי טקסי זיכרון, הנצחות וטיפול במצבות !

לראשונה מיזם ייחודי המספק שירותי זיכרון בישראל: NERZIKARON

קיום טקסי אזכרה מרגשים, שירותי הנצחה משלימים, ניקיון המצבות ועוד. פתרון לישראלים החיים בחו"ל ולאלה שאינם יכולים להגיע לחלקת הקבר מסיבות נוספות. עכשיו השירות ניתן בכל רחבי הארץ.

 

לאחרונה הושק מיזם NERZIKARON ,  שהינו ראשון מסוגו, המספק קשת רחבה של שירותי זיכרון, ביניהם קיום טקסי אזכרה מרגשים בישראל, שירותי הנצחה משלימים ועוד. בכך נותן מענה ללקוחות אשר אינם יכולים לבקר ולפקוד את מצבות יקיריהם בעיקר מסיבות של מגורים בחו"ל. קיימות סיבות נוספות כגון סיבות הלכתיות, או מגורים רחוקים בתוך ישראל. 

 

בחודשים האחרונים המיזם פעל באופן ממוקד  ועדיין, שירת מאות לקוחות וסייע לרובם, החיים בחו"ל לשמר את הקשר עם יקיריהם שעזבו את העולם, בכבוד, בנוחות וברגישות. במסגרת שירותי החברה ניתן לדאוג לתיחזוק המצבה, או לנהל טקסים המתקיימים לפי בחירת הלקוח כגון הדלקת נר, הקראת טקסט אישי, הנחת פרחים, אבני זיכרון, או הקראת קדיש. כעת, המיזם החל פועל בכל רחבי ישראל ומעניק את שירותיו תוך ניסיון לתת מענה לכל רצונות הלקוחות.

 

הטקסים מתנהלים ע"י אנשי צוות ייעודיים אשר עברו הכשרה כאשר לאחר הטקס נשלח תיעוד ללקוחות בצורה ערוכה ומכובדת אשר מעבירה את תחושת הקירבה.  לאחרונה Nerzikaron מאפשרת אף לקיים טקס יהודי דתי המבוצע על ידי אנשים דתיים ובהתאם לכללים הנהוגים.

מייסדת ומנהלת NERZIKARON מיכל בלקין (קורח) מסרה: "כמי שהגיעה לנושא מתוך חוויה פרטית משפחתית והבנה עד כמה חשוב להתייחד עם יקירך בצורה הולמת, קרובה ומרגשת, אני דואגת שהמיזם יתן את אותה חוויה ללקוחותנו. נר לרגלי הוא העברת תחושת הקירבה והכבוד של היקרים שאינם איתנו ללקוח שרוצה לחלוק לו כבוד. התגובות החמות עושות את ההבדל ותוך חודשים ספורים הגענו למספרים מרשימים בזכות השירות הייחודי שאנו נותנים. אני מאושרת שאנחנו מספקים שירות שמביא הרבה סיפוק אישי ותחושת שייכות בין הרחוקים לקרוביהם".

 

באתר NERZIKARON ניתן להזמין הישר מן האתר באופן דיגיטלי אוטומטי את המוצרים שהמיזם מעניק – החל משירות בסיסי של חידוש המצבה והאותיות ועריכת טקס זיכרון הכולל הדלקת נר. בהמשך ניתן אף להוסיף הנחת פרחים (מתוך מגוון), הקראת קטע אישי (טקסט שהלקוח שולח), גינון, הוספת ספסל ועוד. ניתן גם לקיים טקס הקראת קדיש הכולל מניין. כאמור, כחלק מהשירות בכל החבילות נשלחים תמונות וסרטונים מהטקסים, לפי השירות המוזמן.

 

לאתר NERZIKARON: https://www.nerzikaron.com/blank-1