כותרות אחרונות
Search

חדש בישראל – Secret Dinner של מחלבות גד

חדש בישראל Secret Dinner  של מחלבות גד

הארוחה הסודית שלא תרצו להחמיץ:
14 שפים מהטובים בישראל, ייבשלו 13 ארוחות סודיות בפרויקט קולינארי חדש ויוצא דופן של מחלבות גד:  
Secret Dinner by GAD

.

נבחרת שפים המורכבת מטובי השפים בישראל בשיתוף עם מחלבות גד, יוצאים בפרויקט קולינרי ייחודי של ארוחות סודיות פרטיות, אשר פרט לתאריך שיהיה ידוע לנרשמים, כל שאר פרטיה יהיה בגדר סוד כמוס.

מספר המקומות מוגבל. תאריכים סוף דצמבר – תחילת פברואר

secret-3

צילום: דן לב

 

מחלבות גד בחרו את השפים הטובים בישראל, כדי להשתתף באחד הפרויקטים הקולינריים המסקרנים והמהנים שהיו בארץ בשנים האחרונות. מדובר בפרויקט ארוחות סודיות, אשר קיבל את השם: SECRET DINNER by GAD.

.

בארוחות הסודיות משתתפת נבחרת של מיטב השפים, אותה לא ניתן לחשוף בשלב זה. כל שף ייפגש במועד מסוים במקום סודי עם 40 סועדים מאושרים, לערב חד פעמי וייחודי. הארוחה הסודית תהיה חלבית  / דגים (לא כשרה) והמוזמנים ידעו על מרכיבי הסעודה רק בהגיעם למקום.

.

מי השף? מה התפריט? ואיפה תהיה הארוחה? זה הסוד. מה שיהיה ידוע לסועדים יהיה תאריך הסעודה וגם הוא יישלח לסועדים 48 שעות לפני הסעודה עד אז הם יישארו בציפייה דרוכה. המידע המפורט יישלח ל- 40 הסועדים ששילמו ממיטב כספם ושריינו מקום מראש. 

secret-2

צילום: דן לב

הארוחות יתקיימו באתרים שונים באזור תל אביב: גלריות אמנים, בתי מלאכה, סטודיו של צלמים, בתים פרטיים. כל לוקיישן הינו ייחודי, לא טריוויאלי ונבחר בקפידה. לכל שף הותאם הלוקיישן שמתאים לקונספט הארוחה שלו.

.

את הלוקיישן של הסעודות, לא ניתן לחשוף עד יום ערב הסעודה, אך מה שבטוח שהאווירה בכל אחד מהם תהיה קסומה, מחשמלת ונוטפת סטייל, הן מבחינת העיצוב, התאורה, המוזיקה והן מבחינת המטעמים שיכין השף. וכמובן היין והאלכוהול שיתלוו לארוחות.

.

בכל ארוחה, יתווסף קטע אומנתי שונה, שירה, מיצג, מוסיקה וכו', וזאת על מנת להעמיק את החוויה וליהנות משילוב קולינריה ותרבות.

secret-4

צילום: דן לב

הסועדים שיצליחו לשריין מקום לארוחות הסודיות, ישבו סביב שולחן אחד, מה שיאפשר מפגש יוצא דופן של אנשים שונים, אשר המכנה המשותף ביניהם הוא שהם חובבי קולינריה….

תאריכי הארוחות יתפרסמו באתר של מחלבות גד – www.gad-dairy.co.il 

מחיר לסועד בארוחות הסודיות 350 ₪ כולל יין ואלכוהול.

עקבו באתר של גד מתי מתחילה ההרשמה

סועדים שיירשמו וישריינו את מקומם מראש על פי התאריך המתאים להם, יקבלו SMS יום לפני הארוחה אליה הזמינו מקום ובו ייחשף מקום הסעודה. את השף והתפריט תפגשו בארוחה עצמה.

.

נציג מחלבות גד: "מחלבות גד מלווה את תחום המסעדות והקולינאריה כבר שנים. אנחנו יוצרים פרויקטים רבים עם שפים ומסעדות, החלטנו שממשיכים בפרויקט המדהים הזה ומאתגרים את עצמנו, את השפים ואת הסועדים ולקחת את החוויה הקולינארית כמה צעדים קדימה. אנחנו מאמינים שהמשחק, הסודיות וההרפתקנות יתנו לארוחות האלה נופך יוצא דופן וממשיכים לרגש בפרויקטים שמחזקים את ערך איכות חומרי הגלם וההנאה מאוכל מצוין".

.

על מחלבות גד: מחלבות גד הינה מחלבה משפחתית, המתמחה בייצור גבינות, שצמחה ברבות השנים לכדי המחלבה הרביעית בגודלה בישראל,  תוך שמירה על הטעם המשפחתי הייחודי לה ומוצרי בוטיק פרי מחלבותיה.

הפקה: טיימאאוט תל אביב