כותרות אחרונות
Search

חדש במסעדת "מקסיקלי" בהרצליה פיתוח – שירות משלוחים

מסעדת "מקסיקלי" מתחדשת בשירות משלוחים

מסעדת מקסיקלי החדשה ממשפחת מוזס, שנפתחה בהרצליה (במקום מוזס הרצליה), תפעיל מעתה גם שירות משלוחים שיאפשר לתושבי הרצליה, רעננה, רמת השרון וצפון תל אביב ליהנות ממגוון מנות מהתפריט, המשלוחים לאורך כל שעות פעילות המסעדה.

עם השקת שירות המשלוחים החדש של מקסיקלי, ניתן להזמין הביתה את המנות הבאות מן התפריט:

סלט עגבניות פיקנטי (37 ₪), סלט קיסר (37 ₪), מגוון מנות בוריטו (44-48 ₪) במילוי דג/ עוף/ בקר/ צמחוני/ טבעוני, מנות עיקריות כמו צ'ילי קון קרנה: תבשיל בקר ושעועית אדומה מוגש על אורז מקסיקני עם שמנת חמוצה, עגבניות טריות וכוסברה, צ׳ילי קון veggie- שלושה סוגי שעועית עם צ׳ילי, עגבניות, פטריות, ירקות שורש ועדשים על מצע של אורז מקסיקני עם סלסת עגבניות טריות וכוסברה (56 ₪), ורה קרוז- סלמון על הפלאנצ'ה, מוגש עם אורז מקסיקני ברוטב עגבניות ופלפלים קלויים, זיתים ופיקל חלפיניו (84 ₪) פהיטה על הפלאנצ'ה- עוף/ צמחוני (64-66 ₪), עוף במולה- חזה עוף על הפלאנצ'ה ברוטב מולה, מוגש על אורז מקסיקלי עם שמנת חמוצה, שומשום וכוסברה (59 ₪), כולם ברוח מקסיקנית חריפה.

meksikali 2

צילום: דן לב

במקסיקלי ניתן למצוא אוכל מקסיקני צבעוני ושמח, המתכתב עם אוכל אמריקאי, שילוב הזוכה לפופולאריות רבה בארה"ב. בתפריט מציע מבחר מנות מהירות וטעימות, רטבים וסלסות פיקנטיות. אוכל מקסיקני אמיתי, חם, צבעוני ושמח, במחירים נוחים ומחומרי גלם הנפוצים במקסיקו כמו כוסברה, צ'ילי, אבוקדו ופלפלים, עם טווח טעמים רחב.

כתובת: אריה שנקר 14, הרצליה.
טלפון:  
09-9566628           
שעות פתיחה: א'-ד': 12:00-00:00, ה'- שבת: 12:00-01:00   
www.mexicali.co.il