כותרות אחרונות
Search

חדש בסדרת קמיל בלו שיבולת שועל של ד"ר פישר, קמיל בלו מוס רחצה לתינוק המועשר בשיבולת שועל

חדש בסדרת קמיל בלו שיבולת שועל של ד"ר פישר, קמיל בלו מוס רחצה לתינוק המועשר בשיבולת שועל לטיפול והגנה מיובש עור גירויים ואדמומיות

 

לאור הצלחתה של סדרת קמיל בלו שיבולת שועל החליטו בד"ר פישר להרחיב את מגוון המוצרים עם פיתוח חדש ממעבדות המחקר של ד"ר פישר: קמיל בלו מוס רחצה לתינוק המועשר בשיבולת שועל לטיפול והגנה מיובש עור, גירויים ואדמומיות בעת רחצת התינוק. שיבולת שועל נחשבת לאחד הדגנים האיכותיים והמועילים שהעניק לנו הטבע. שיבולת שועל הינו דגן העשיר במינרליים וויטמינים ולו השפעה מיטיבה גם בטיפול, ריכוך, הרגעה והגנה על העור.

 

 המוצר החדש של ד"ר פישר הוצג בפני באי ובאות תערוכת "בייבילנד" שנערכה בביתן 2 במרכז הירדים בתל אביב, יחד עם מוצרים רבים אחרים של החברה.

מוס רחצה שיבולת שועל מכיל נוסחה ייחודית בעלת מרקם קטיפתי, רך ומלטף ובניחוח נפלא. הנוסחה מועשרת בשילוב של שמן שיבולת שועל, שמן זית, תמצית קמומיל ופרו-ויטמין B5, המסייע בהגנת העור מפני גירויים ואדמומיות, מרכך, שומר על לחות העור וממשיך לטפל בעור התינוק גם לאחר הרחצה.

drfisher-1

צילום: יח"צ יעל האן.

קמיל בלו מוס שיבולת שועל הינו היפואלרגני ועבר את מבחן סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד כעור התינוק. המוצר אינו מכיל  SLS ו- SLES, סיליקונים, שמן מינרלי, צבע ושמנים ארומטיים, ואינו גורם לדמעות.

מוס הרחצה החדש מצטרף לתכשירים המצליחים בסדרת קמיל בלו שיבולת שועל המיועדת למניעה וטיפול בעור יבש, מגורה או אדמומי. בסדרה – אל סבון, קרם גוף, חלב אמבט, משחת החתלה ומגבונים.

 

ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בתי המרקחת הפרטיים, חנויות למוצרי תינוקות ובחנויות המובחרות.

מחיר מומלץ לצרכן – 34.90 ₪,
מחיר היכרות בהשקה – 19.90 ₪