כותרות אחרונות
Search

מותג WALLABE® מציג את ה- Baby Bond מנשא בפיתוח ישראלי

מותג WALLABE® מציג את ה- Baby Bond מנשא בפיתוח ישראלי

מנשא ה- Baby Bond של מותג WALLABE® הוא פרי פיתוח ישראלי שנעשה בליווי מקצועי של רונה ברזלי ליבני-יועצת התפתחות ומומחית לטיפול בקשיי התפתחות ושינה. "מנשא בד הוא אחד מהאביזרים החשובים ביותר ובעל ערך התפתחותי כבר מרגע לידת התינוק". מסבירה רונה ברזלי לבני"נשיאת התינוק במנשא בד, מעניקה לתינוק תחושה עוברית.חווית הנשיאה מקנה לו "רחם מלאכותית" ובעצם מאפשרת לתינוק להמשיך ולחוות חוויות המזכירות לו את התחושות הרחמיות שאותן חווה במשך תשעה חודשים ובכך הסתגלות הדרגתית לעולם שמחוץ לרחם".

 המוצר החדש של WALLABE הוצג בפני באי ובאות תערוכת "בייבילנד" שנערכה בביתן 2 במרכז הירדים בתל אביב, יחד עם מוצרים רבים אחרים של החברה.

אורכו של ה- Baby Bond כחמישה וחצי מטרים והוא מאפשר התאמתו למידות האם והאב ולנוחות מרבית. רוחבו כ- 70 ס"מ ומאפשר עטיפה מלאה של התינוק בכל אחת מהרצועות האוחזות אותו ללא קשר לגודלו ולמשקלו. המנשא גם מעניק תחושת בטחון. בשימוש בתנוחת הערסול, או בתנוחת הבטן לבטן. בנוסף, רוחב הבד מקנה אפשרותל"צילון" ובכך מאפשר עטיפה מקסימאלית של התינוק, "סינון גירויים" ויכולת הרפיה ורגיעה בתוך המנשא.

אלסטיות הבד של מנשא ה- Baby Bondהיא מדויקת. הרכב הבד והחומרים ממנו מיוצר מאפשרים מעבר קל ויעיל מתנוחה לתנוחה להורה מחד, תחושת אחיזה בטוחה לתינוק מאידך, דיוק במידת אלסטיות של הבד הוא  אלמנט חשוב מאוד בבחירת המנשא, משום שיש לקחת בחשבון את עלייתו במשקל וגדילתו של התינוק שיכול בהחלט להשפיע. בנוסף, בימינו, המנשא הפך להיות פריט לבוש, ומבחר הבדים של WALLABE® הינו אופנתי במיוחד לאימהות שעובדה זו חשובה להן לא פחות.

wallabe-2-%d7%a6%d7%9c%d7%9d-%d7%98%d7%95%d7%9e%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a4%d7%96

צלם-טומי-הרפז

מנשא ה- Baby Bondהוא מוצר יוניסקס ומעוטר בכיס צבעוני המסמן את קו אמצע המנשא ובכל מקל על קשירה של המנשא בהתאמה לגוף. כמו כן מדובר בבד דק ביחס למנשאים אחרים ובכך גם משקלו נמוך בכמה מאות גרמים, ולכן מתאים לחודשי הקיץ החמים בישראל מאחר והוא אוורירי, דק ונושם, נעים וזאת מבלי לפגוע או לגרוע במידת האלסטיות שלו ובאחיזתו הבטוחה.

מנשא ה- Baby Bond הוא אותנטי, כחומר ביד היוצר ולא מגיע בצורה מובנית, אלא מתאים למידותיו של כל אדם ולכן מאפשר גמישות מרבית. כמו כן, יעיל ובטיחותי כבר מרגע הלידה, נוח לנשיאה גם כשהתינוק גדל, אין צורך להחליפו במנשא מובנה בשלב מאוחר יותר מאחר ומתאים לשימוש בכל גיל או שלב התפתחותי ואף מתאים לנשיאת התינוק על גב ההורים בגיל מאוחר יותר. וכמובן שמנשא ה- Baby Bond כביס, עמיד ואינו מתבלה.סרטון

הדרכה ניתן למצוא כאן.http://www.wallabe.net/#!baby-bond/c13sx

מותג  WALLABE®מאמין בפיתוח והתאמת המוצרים ללקוחותיו ברמה גבוהה מאד, תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים, המוצר מיוצר ונתפר בישראל תוך בקרת איכות צמודה לאורך כל תהליך הייצור והוא עומד בתקן בינלאומי. החברה מייצרת מוצרים איכותיים תוך שימת דגש על בטיחות ואיכות למען היקרים לנו מכל- התינוקות והילדים.

מחיר המנשא: 250 ₪. להשיג בחנויות מובחרות ובחנות אונליין http://www.wallabe.net/