כותרות אחרונות
Search

חדש ברח' אחוזה ברעננה, נוטרישף – חנות לחובבי בישול

נוטרישף – עולם חדש של קולינריה

נוטרישף – חנות חדשה לחובבי בישול נפתחה לאחרונה ברח' אחוזה ברעננה

החנות החדשה מהווה קורת גג למותגי בישול מהמובילים בתחומם בעולם ובהם FISSLER, BOSCH, VITAMIX, KUVINGS ואחרים והיא משלבת תצוגה מרהיבה, מכירה דרך אתר האינטרנט של החברה  וגם חוויית שימוש הכוללת הדגמה אישית תוך התנסות ושימוש במוצרים השונים ואף טעימות מהתוצרים הסופיים.

החנות החדשה היא ראשונה ברשת עתידית שתמנה 5 סניפים במוקדים שונים בארץ

נוטרישף היא חנות חדשה לחובבי הבישול שנפתחה לאחרונה ברח' אחוזה 128, ברעננה. החנות החדשה מהווה בית לאנשים שבשבילם בישול זו דרך חיים, אומנות, מימוש היצירתיות ונתינה: הכי טעים, הכי בריא והכי מזין.

כחנות לחובבי בישול מציגה נוטרישף את מוצרי המטבח האיכותיים ביותר המשמשים שפים ואנשי מקצוע ברחבי העולם. בין מגוון המותגים המוצעים למכירה בחנות: VITAMIX KUVINGS, LURCH, STATUS, FISSLER BOSCH  ועוד.

כל אלה נותנים מענה למגמות קיימות וחדשות בעולם הקולינרי המתחשבות בפן הבריאותי, באיכות המוצרים, בנוחות השימוש, במהירות ההכנה, בטכנולוגיה מתקדמת ובצורך להיות מעודכנים כל הזמן.

המוצרים המוצגים בחנות נמכרים גם דרך אתר האינטרנט של נוטרישף שבמסגרתו מספקת החברה ללקוחותיה מידע אמין, מקצועי ומדויק לגבי מוצרים הנמכרים בחנות. לקוחות יכולים כמו-כן לקבל מידע גם במענה טלפוני אנושי של מומחים המכירים את המוצר באופן מעמיק מתוך התנסות יומיומית בו.

ויחד עם זאת בעולם שהופך זמין דיגיטלית באופן מובהק, לא פוסחים בנוטרישף על חוויית השימוש במוצרי החברה ובטעימות מהתוצרים הסופיים, חוויה שמשלבת את כל החושים. לקוחות נוטרישף מוזמנים להגיע ל "הדגמה אישית" בכדי להתרשם מהמוצר, להתנסות בשימוש בו ולבחון אותו טרם הרכישה וללא התחייבות.

notri 1

בחנות קיימות חטיבות המוצרים הבאות:

מוצרי חשמל: בלנדרים, מעבדי מזון, מסחטות מיצים, מיקסרים, מייבשי מזון, מטחנות קפה ותבלינים.

סירים, מחבתות וווקים: מתוצרת חברת הסירים של חברת FISSLER  הגרמנית. כלים שהם שם דבר בעולם: עשויים מפלדת אל-חלד 18/10 איכותית, עמידים לאורך שנים, עם 10 שנות אחריות. ים אלו מתאימים לבישול על כל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה ובעלי תחתית אוגרת חום לחסכון באנרגיה. 

סכינים: סכינים לכל מטרה: מסכיני השף של המותג הגרמני הבינלאומי פיסלר, ועד סכינים קראמיות במבחר גדלים, לשמירה על הערכים התזונתיים

 אפיה: גן עדן אמיתי לכל חובבי האפייה, עם פתרונות כוללים לכל מטרה. מגוון רחב של אביזרי אפייה באיכות מעולה, תוצרת חברת לורך הגרמנית. תבניות סיליקון גמישות ומעוצבות לעוגות, עוגיות וקאפקייקס, תבניות לשוקולד ועוד

אביזרי עזר: גאדג'טים למטבח, כלי אחסון למטבח ובהם קופסאות וואקום, מכסי סיליקון ובקבוקי שתיה ועוד.

נוטרישף: אחוזה 128, רעננה (אש סנטר)

http://www.nutrichef.co.il/

טלפון : 073-7689449