כותרות אחרונות
Search

חדש בתחום הטיפוח והטיפול ההוליסטי בישראל – עיסוי פנים צוואר וקרקפת !

חדש בתחום הטיפוח והטיפול ההוליסטי בישראל !

  עיסוי פנים צוואר וקרקפת על פי הרפואה הסינית שמסיר סימני עייפות וקמטים ומעניק אנרגיה וחיוניות.

 קורס חדש בהדרכת דוד קוניק מומחה ברפואה סינית  לקוסמטיקאיות ומטפלים הוליסטיים.

 

דוד קוניק מומחה בעל שם ברפואה סינית, מרצה בכיר ומהמורים הטובים בישראל (מכללת רידמן), מטפל בהצלחה כבר למעלה מ – 20 שנה בנשים גברים וילדים מרחבי הארץ, פיתח טכניקה – שיטת טיפול, המבוססת על רפואה סינית מסורתית ומיועדת לעור פנים עייף ומקומט. באמצעות עיסוי פנים צוואר וקרקפת ושימוש בכוסות רוח מיוחדות, מגבירים את זרימת הדם לפנים מטשטשים קמטי עייפות ומבריאים את מראה העור.

 

 

צילום: יח"צ

 

דוד קוניק הוא בוגר המסלול הראשון לרפואה סינית במכללת רידמן, אותו סיים בהצטיינות. הוא התמחה בבית החולים האוניברסיטאי Chengdu  בסין ולימד עד היום מאות סטודנטים מקצועות מהרפואה הסינית ובהם טווינא (פיזיותרפיה סינית), דיקור וצמחי מרפא סיניים. דוד מומחה בטיפול בבעיות פרקים ובאורתופדיה וכן מטפל במחלות פנימיות. לאחרונה הוא פיתח שיטה פורצת דרך, המבוססת על הרפואה הסינית המסורתית, בתחום עיסוי פנים צוואר וקרקפת ובימים אלו הוא מעביר קורס חדש לקוסמטיקאיות ומטפלים הוליסטיים.

 

קוניק מכונה בפי מטופליו 'הקוסם', בזכות יכולתו המהירה לפתור בעיות רפואיות דרך דיאגנוזה מדויקת המבוססת על הרפואה הסינית. עם השנים הוא הפך למנטור מבוקש בתחומו למטפלים ולסטודנטים רבים, הבאים ללמוד ממנו במכללת רידמן ולקבל השראה וידע.

 

צילום: יח"צ

 

 

לדוד קוניק יש קליניקה פרטית במרכז הארץ אליה מגיעים מטופלים רבים מהארץ ומחו"ל, אנשי עסקים, רבנים, שחקנים וזמרים מפורסמים ואנשים שחייהם דינמיים והם מבלים זמן רב בטיסות ובמעבר בין יבשות. מתוך ניסיון רב שצבר בטיפולים הוא החליט להעביר קורס פרטי מרתק ואטרקטיבי בתחום עיסוי פנים, המבוסס על טכניקה מסורתית, שקיימת אלפי שנים, ברפואה הסינית ושאותה המשיך לפתח בעצמו.  העיסוי מתחיל בצוואר האחורי וכולל את הפנים והקרקפת. משך הטיפול כחצי שעה עד 40 ד'.  העיסוי מתבצע עם שמן אורגני עדין, וכוסות רוח מיוחדות המתאימות לעור הפנים. מטרת העיסוי להגביר את זרימת הדם לפנים, לשפר את מראה העור, להסיר סימני עייפות ולהעניק אנרגיה וחיוניות. מטופלים העוברים עיסוי זה מדווחים בסיומו, על מראה פנים זוהר והרגשה מרוממת. אלו המסתייגים מזריקות בוטוקס והתערבות פולשנית אחרת יכולים ליהנות מטיפול זה ולראות תוצאות מידיות במרקם העור.

 

הקורס כולל לימוד תאורטי, טכניקה ותרגול.  ובסיומו ניתנת תעודה.  הקורס מתאים לקוסמטיקאיות, מטפלים בתחומי גוף נפש ורופאים המעוניינים להרחיב את השכלתם בתחום ההוליסטי.