כותרות אחרונות
Search

חדש בתחום עיצוב גבות – "מיקרובליידינג" באדיבות ברברה ביוטי.

צילומים: ברברה ביוטי

חדש בתחום עיצוב גבות – "מיקרובליידינג"

ברברה ביוטי מציגה שיטה חדשה.

 

ברברה קוסמטיקאית פרה רפואית – צילום: ברברה ביוטי

 

"מיקרובליידינג" גבות – טכנולוגיה מהפכנית בתחום איפור הקבוע המאפשרת תיקון גבה במראה טבעי. נעשה בכמה טכניקות – שיטת השערה (הדמיית שערה טבעית), מיקרושיידינג (שיטת הפודרה למראה גבות בעלי נפח), שיטה משולבת.

 

צילום: ברברה ביוטי

 

"מיקרובליידינג" נותן מענה לכל הנשים שלא זכו באופן טבעי לגבות יפות. "מיקרובליידינג" יהפוך את גבות דלילות למלאות, ימלא קרחות, יתקן את הצורה והצבע, האורך והצורה של הגבות יהיו בדיוק כמו שרציתן.

 

צילום: ברברה ביוטי

על ברברה קוסמטיקאית פרה רפואית

את דרכה כקוסמטיקאית רפואית החלה  ברברה כבר לפני כ-15 שנים וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. היא נהנתה מהרגע הראשון באסתטיקה של המקצוע, בעבודה ובעזרה לאנשים ובעיקר נשים. וכך היא משלבת עסקים עם אהבה והנאה.  ברברה היא אקדמאית, למדה הנדסת ביוטכנולוגיה ומדעי החיים עוד לפני לימודי הקוסמטיקה. לדבריה, היא מרגישה שבעקבות הרקע המקצועי שלה, יש לה הבנה עמוקה יותר של מבנה העור והגוף.
 

כיום, היא מתמחה בטיפול בבעיות אקנה ופיגמנטציה בעור. יחד עם זאת, היא מציעה מגוון רחב של טיפולי פנים וגוף, ממוקדי מטרה למטרות שונות. ברברה מאמינה שבמקצוע שלה צריך להתקדם כל הזמן, ללמוד ולחדד את הידע הנתון, כראוי לתחום שמתפתח כל הזמן. לכן, ברברה מקדישה זמן של לפחות פעם בשבוע לטובת לימודים, הכוללים קורסים והשתלמויות בארץ ובחו"ל.

 

ברברה קוסמטיקאית פרה רפואית – צילום: ברברה ביוטי

 

הטיפולים של ברברה מבוצעים בשיטה מיוחדת, שמטפלת גם בעור הפנים והגוף ובין היתר גם בנפש. כל אלו נעשים בעזרת שיטת ה"כירומסאזי" שהוא עיסוי להורדת הסטרס הגופני, מסייע למיצוק העור, ניקוז רעלים ובעל מעלות רבות וחיוניות.

 

ברברה  משתמשת בתכשירים איכותיים ומובילים בתחום הקוסמטיקה ורפואת העור. במהלך הטיפולים שלה,  לוקחת ברברה  אחריות מלאה על עור המטופלת ומטפחת אותו, כל זאת כדי להגיע לתוצאות טיפול מקסימליות, תוך ליווי אישי צמוד, מעקב וביקורת צמודה.

 

ברברה ביוטי 
ברברה קוסמטיקאית פרה רפואית: המרכז לטיפולי קוסמטיקה מתקדמים

לפגישת יעוץ חייגו: 054-4335050

לקביעת טיפולים
ויצמן 58 כפר סבא
טלפון-  054-4335050