כותרות אחרונות
Search

חדש ומציל חיים – חב' "א.ד.י מערכות" פיתחה מערכת התרעה למניעת שכחת ילדים ברכב "Bcare".

 

 

חב' "א.ד.י מערכות" החלה לשווק את מערכת "Bcare"

חב' "א.ד.י מערכות" פיתחה מערכת התרעה למניעת  שכחת ילדים ברכב "Bcare".

מערכת "Bcare" הינה פיתוח ישראלי ומורכבת מכרית המשתלבת בכסא הבטיחות ואפליקציה ייעודית המתריעה לנהג/ת במקרה של שכחת ילדים ברכב.

מחיר המערכת לצרכן כ-490 ₪. לרוכשים עכשיו באמצעות אתר החברה המחיר 290 ₪ בלבד.

 

אבי זינו מנכ"ל חב' "אדי מערכות": בפיתוח המערכת למניעת שכיחת ילדים ברכב עבד צוות של החברה למעלה משנה בהשקעה של כ-300,000 ₪   מערכת Bcare  היא היחידה שעברה בדיקה מלאה (ולא בדיקת התאמה) במכון התקנים הישראלי וקיבלה את אישור משרד התחבורה.

 

חב' "א.ד.י מערכות" פיתחה מערכת התרעה למניעת שכחת ילדים ברכב מערכת Bcare"" (פיתוח ישראלי).

 

צילום יח"צ אדי מערכות

 

המערכת נותנת מענה לדרישת התקנה שתכנס לתוקף ב-1.8.2021 המחייבת התקנת מערכת התרעה למניעת שכיחת ילדים בכל רכב פרטי המסיע ילדים עד גיל 4.

 

המערכת מורכבת מכרית עם גלאי משקל לזיהוי תינוק שיושב עליה ומאפליקציה ייעודית שתיידע את הנהג/ת במקרה של שכחת ילדים ברכב. הממשק בין הכרית והאפליקציה מתבצע באמצעות תקשורת בלוטות'.

 

בעת שהנהג מניח את הילד בכיסא הבטיחות על גבי הכרית, אפליקציית Bcare  תזהה, באופן אוטומטי וללא צורך בהתערבות אקטיבית,  כי תינוק נמצא ברכב. אם קורה והנהג עזב את הרכב ללא התינוק, ברגע שהנהג מתרחק מהרכב ותקשורת הבלוטות' מתנתקת יקבל הנהג התרעה קולית וחזותית מהאפליקציה המותקנת על גבי מכשיר הסמארטפון, שנשכח ילד ברכב. ההתרעה תופיע למשך כ4 דק. כעבור 4 דקות ובמידה והנהג לא הפסיק את ההתרעה, האפליקציה תישלח באופן אוטומטי מסרונים לאנשי קשר נוספים שהוגדרו  באפליקציה ואליהם תשלח הודעה בצירוף קישור למיקום בו הרכב נמצא.

 

צילום יח"צ אדי מערכות

 

מחיר המערכת לצרכן כ-490 ₪. לרוכשים עכשיו באמצעות אתר החברה המחיר 290 ₪ בלבד.

 

בנוסף החברה מציעה, את Bcare Tag , שהינו פתרון להורים שאין בידם סמארטפון. ה Bcare Tag מתחבר למפתח הרכב אם קורה והנהג עזב את הרכב ללא התינוק, ברגע שהנהג מתרחק מהרכב ותקשורת הבלוטות' מתנתקת יקבל הנהג התרעה קולית . מחיר ה Bcare Tag הוא 150 ₪.

 

אבי זינו מנכ"ל חב' "א.ד.י מערכות" מבקש לציין כי בפיתוח המערכת למניעת שכיחת ילדים ברכב השקיעה החברה למעלה מ -300,000 ₪ . כמו"כ מבין כל המערכות המוצעות היום בשוק, מערכת Bcare היא היחידה שפיתוחה נעשה ע"י צוות ישראלי והיא היחידה שעברה בדיקה מלאה (ולא בדיקת התאמה) ע"י מכון התקנים הישראלי.

 

צילום יח"צ אדי מערכות

 

א.ד.י מערכות מתמחה בפיתוח, שיווק והתקנה של מערכות בטיחות מתקדמות לרכבים פרטים, רכבים כבדים ואוטובוסים.  בין המוצרים שהחברה בין המוצרים שהחברה פיחתה ומשווקת:

  • מערכות ADAS – MOVON להתראה מפני התנגשות ברכב מלפנים, סטיה ממסלול הנסיעה והתנגשות בהולכי רגל.
  • מערכת DMS – לניטור נהגים במהלך נסיעה הנמצאים במצב של: הסחת דעת (לא מסתכלים על הכביש), נימנום (העפעפיים נופלות), שימוש בטלפון נייד, פיהוקים ועישון. כל המידע נשמר ע"ג המערכת, וניתן להעביר אותו בזמן אמת למערכת ניהול צי רכב של החברה.
  • מערכת ווידאו ( mDVR ) לניטור מצלמות שהותקנו ברכבים בזמן אמת. המערכת מתוצרת חברת SerVision חברה ישראלית פורצת דרך בתחומה אשר בבעלות אדי.
  • מערכת לזיהוי שטחים מתים BSD)) לרכבים פרטים.
  • מערכת לזיהוי שטחים מתים בצד הרכבים הכבדים ואוטובוסים (BSIS) שעומדת בתקן האירופאי R151.