כותרות אחרונות
Search

חדש – טיפול חדשני להצערת מראה הברכיים ללא צלקות וללא ניתוח!!!

הכיני גופך לקיץ 2018 !

מי לא רוצה ברכיים יפות וצעירות ?!

טיפול חדשני להצערת מראה הברכיים ללא צלקות וללא ניתוח!!!

שיטה חדשה המאפשרת העלמת קמטים ועור רפוי באמצעות חוטי "אפטוס", ללא צלקות וללא ניתוחים

 

ברכיים  שנראות צעירות  הן מצרך מבוקש לנשים, בעיקר בעונת הקיץ שלובשות חצאיות קצרצרות, שמלות מיני, מכנסונים ובגד ים.  הדרישה לברכיים יפות ומושלמות לנשים מעל גיל 40  המעוניינות לחשוף  את רגליהן, כל עוד הן חלקות לחלוטין, ללא צלקות, ללא קמטים ומראה עור מתוח.

 

אז יש לנו בשורה: בימים אלה משיקה חברת פרומדיקס בישראל, טיפול חדשני, להצערת מראה הברכיים ללא צלקות וללא ניתוח באמצעות חוטי אפטוס. תוצאות המתיחה ניכרות כבר מיד לאחר הטיפול.

 

התבגרות הברכיים נובעת מתהליכי הזדקנות כמו שאר הגוף, כגון: דלדול השומן התת עורי, דלדול העור, חולשה ואיבוד רקמות החיבור. הליך ניתוחי מלווה בצלקות ולכן לא מהווה פתרון לאזור הברכיים שהינו אזור כל כך בולט.

צילום: יח"צ פרומדיקס

על כן, פותחה שיטה חדשה, מתיחה באמצעות חוטי האפטוס. שיטה זו אינה משאירה צלקות ולא נדרש זמן החלמה לאחר הטיפול.

 

השיטה החדשה מתאימה לנשים הסובלות מקמטים ועור לא אחיד באזור הברכיים. חוטי האפטוס מכילים חומצה לקטית ומשפרים את מרקם העור. לחוטי האפטוס זיזים אשר באמצעותם ניתן למשוך את העור הרפוי ובכך למתוח בצורה עדינה את הקמטים.

 

בנוסף, הטיפול מעודד יצירת קולגן ועל כן התוצאות נשמרות לאורך זמן. רצוי לחזור על הטיפול אחת לשנה.

 

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, על השיטה: "אזור הברכיים זהו אזור שנשים רבות מעוניינות לטפל בו שכן עם השנים העור הופך לדק יותר ומקומט יותר. הברכיים ממוקמות במרכז הרגל ועל כן, בכל פעם שהולכים עם רגליים חשופות הברכיים מתגלות. כיום כבר אין סיבה יותר להרגיש חוסר נוחות עם ברכייך. בטיפול פשוט שמעודד יצירת קולגן, עורך יראה מתוח יותר ורענן יותר. מניסיוני חוטי אפטוס בטוחים ויעילים לשיפור מראה הברכיים והטיפול מומלץ מאד, במיוחד בימי החורף".

 

הטיפול מתבצע ע"י רופאים מומחים ברחבי הארץ.

משך הטיפול: כרבע שעה.

מחיר טיפול:  4000 ₪ 6000 ₪