כותרות אחרונות
Search

ה- PC Mag בחר בפתרון של "אסנס" הישראלית כאחת מ״מערכות ההתרעה הרפואיות״ הטובות ביותר לשנת 2017

ה- PC Mag בחר בפתרון של "אסנס" הישראלית כאחת  מ״מערכות ההתרעה הרפואיות״ הטובות ביותר לשנת 2017

פתרון של חברת "אסנס" הישראלית זכה להכנס לרשימת ״מערכות ההתרעה הרפואיות״ הטובות ביותר לשנת 2017, על ידי ה- PC Mag הפופולרי.

מערכת התרעה רפואית, הידועה גם כ״מערכת חירום אישית״(PERS) ,  מאפשרת למבוגרים, או בעלי מוגבלויות בריאותיות להזעיק עזרה במצבי חירום, בין אם מדובר במצב רפואי, נפילה או שריפה בבית.

 

הפתרונות של אסנס, ספקית גלובלית של טכנולוגיות IoT ופתרונות לחיים מקושרים, שינו את חייהם של לא מעט בני הגיל השלישי שגם רצו להמשיך בשגרת חייהם. חבילת ה- Care@Home שפיתחו בהרצליה מהנדסי אסנס, כוללת מערכת ניטור חכמה הלומדת את דפוסי ההתנהלות היומיומיים של המבוגרים ויודעת לשלוח התרעות לבני המשפחה או לספקי שירותי הרפואה כאשר יש חריגות מהפעילות השגרתית.

 

חלק ייחודי במערך הפתרונות הוא כפתור מצוקה שמשלב זיהוי קולי חכם שמאפשר למבוגרים להזעיק עזרה מכל מקום בבית – בלי להגיע פיזית לכפתור עצמו. עם הפעלתו במילת קוד נפתח ערוץ תקשורת דו-כיווני בין המבוגר ומוקד חירום רפואי שיכול לספק עזרה מיידית. מוצר שני הוא תליון קטן שעונדים אותו על הצוואר, בבית ומחוצה לו. ברגע שהמכשיר החכם, שגודלו כגודל מטבע, מזהה נפילה, הוא מבצע קריאת חירום לספק שירותים רפואיים ולבני המשפחה והעובדה שיש בו יכולות זיהוי מיקום מאפשרת לאתר את הנופל במהירות.

צילום: יח"צ

קו הפתרונות הזוכה של אסנס כבר שולב בשוק האמריקאני בין היתר במערכות התרעה של החברות LifeFone At Home ושל Medical Guardian, המספקות שירותי חירום רפואיים. 

 

אסנס היא ספקית גלובלית של טכנולוגיות IoT ופתרונות לחיים מקושריםConnected-living) ) מבוססי ענן, לתחומי האבטחה, התקשורת וספקי שירותי בריאות דיגיטלית. מוקד הפעילות של החברה, שמכרה עד היום מעל 25 מיליון מוצרים ופעילה מעל 23 שנה, נמצא באזור ההייטק של הרצליה והיא מעסיקה 600 עובדים. אסנס פועלת במודל עסקי של B2B2C ומוצריה הנמכרים לגופי OEM  עוברים התאמה לקהלי היעד והלקוחות, החל מרמת האפליקציות, דרך השפה ועד לאריזות המוצרים. לחברה משרדים בספרד, ארה״ב, וסין.