כותרות אחרונות
Search

חדש מבית "פנלופה" קולקציה ייחודית ומעוצבת של כרטיסי הושבה אישיים בשולחן החג

יחס אישי ומקום מיוחד לכל אורח – בשולחן החג

לכבוד ראש השנה פנלופה מציעה: קולקציה ייחודית ומעוצבת של כרטיסי הושבה אישיים וחבקים עם ברכה לשולחן החג לאירוח מושלם ולעיצוב שולחן חג עם הקפדה גם על הפרטים הקטנים

צילומים: גליה צורי

פנלופה – כלים חד פעמיים מעוצבים, מציעה לכבוד ראש השנה  שתי קולקציות ייחודיות ומעוצבות של כרטיסי הושבה אישיים ושל חבקים נושאי ברכה, לשולחן החג.

כרטיסי ההושבה האישיים של פנלופה – מגיעים במגוון עיצובים ייחודיים המאפשרים התאמה מלאה לסגנון העיצוב של שולחן החג. בכל כרטיס ניתן לכתוב את שם האורח ואף להוסיף ברכה אישית לכבוד השנה החדשה. כרטיסי ההושבה האישיים מגיעים באריזות של 10 יחידות ומוצעים במחיר של 15.90 ש"ח ₪ לאריזה.

החבקים האישיים של פנלופה – מגיעים אף הם במגוון עיצובים ייחודים, הם מיועדים לחבוק את מערך הצלחות האישי (למנה ראשונה ולמנה עיקרית) או צלחת אחת, וניתנים להתאמה לגודל הצלחות. את החבקים ניתן להתאים לסגנון העיצוב של השולחן ולהתאימם גם לכרטיסי ההושבה האישיים. על כל חבק מודפסת ברכת שנה טובה. החבקים  האישיים מגיעים באריזות של 8 יחידות ומוצעים במחיר של 18.90 ₪ לאריזה.

את כרטיסי ההושבה ואת החבקים המעוצבים והאישיים של פנלופה, כמו גם שפע של כלים ואביזרים חד פעמיים מעוצבים, ניתן לרכוש ב-3 חנויות הרשת:

 

  • בפנלופה, אוסישקין 59, רמת השרון 03-5473263

 

  • בפנלופה, אופה 2, קדימה 09-9554493