כותרות אחרונות
Search

חדש מבית – "SEVEN".! "SEVEN CANTARE" קנאביס רפואי מסוג סאטיבה עתירה ב- CBD.

קנביס רפואי מבית "SEVEN" – צילום: יח"צ

 

 

חדש מבית – "SEVEN".!  

  "SEVEN CANTARE" קנאביס רפואי מסוג סאטיבה עתירה ב- CBD.

המוצר הוא ללא חומרי הדברה, כימיקלים או הורמונים.

 

חדש! מבית "SEVEN  SEVEN CANTARE".! קנאביס רפואי מזן "סאטיבה" עתיר ב- "CBD" אשר נחשב לאחד החומרים הפעילים החשובים בצמח קנאביס. "CBD" ידוע כחומר פעיל שאינו גורם להשפעה פסיכואקטיבית (תחושת "היי")  ובעל יתרונות רפואיים רבים. 

 

"CANTARE" הוא פרי יצירה של זן חדש אשר נבחר במיוחד עבור "SEVEN", זן זה, בדומה ליתר הזנים של "SEVEN", עבר תהליכי גידול ודיוק ע"י שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים על מנת להגיע לזני עילית. מטופלים מעידים כי הזן מציע תחושת רוגע, מפחית כאב, מסייע בהתמודדות עם דיכאון וסטרס, ובעל ארומה של אורן מתובל עם תבלינים.

 

מוצרי סדרת "SEVEN"  מבוססים על תפרחות הגדלות במתקן ה "INDOOR" המתקדם של חברת "מדוקאן פארמה", המאפשר סביבת גידול מבוקרת לחלוטין. המתקן מהווה שילוב ייחודי של היי-טק, אגרו-טק ופארמה-טק, בסביבה סגורה ומבוקרת המאפשרת תנאים מנוטרים ואופטימליים, המותאמים אישית לכל זן וזן מתוך הבנק הגנטי שברשותה. 

 

הטכנולוגיות החדשניות, הדיוק וההקפדה הם שמקנים למטופלי הקנאביס את התפרחות  האיכותיות, הנקיות והבטוחות ביותר, בעלי פרופיל קנבינואידים עשיר והדיר כך שהמוצר המתקבל זהה פעם אחרי פעם. 

 

בשלב הראשון תתבצע השקה רכה במספר בתי מרקחת נבחרים.

 

קנביס רפואי מבית "SEVEN" – צילום: יח"צ

 

אסף סלע, מנכ"ל מדוקאן פארמה: "מדוקאן פועלת מתוך מטרה לשים את המטופלים והבטיחות שלהם במרכז. המוצר החדש – "CANTARE" – ייתן מענה למטופלי קנאביס רפואי המחפשים את היתרונות הרפואיים של ה-"CBD", ויסייע למטופלים להתמודד עם מגוון התוויות רפואיות".

 

"מדוקאן פארמה", בהובלת האחים אסף וטל סלע, חותרת לגדל ולספק את הקנאביס הרפואי הבטוח והאיכותי ביותר מתוך המחויבות לציבור המטופלים ותוך עמידה בדרישות הרגולטוריות המחמירות ביותר. החברה שמה לה למטרה לייצר קנאביס רפואי תוך שימת דגש עיקרי על בטיחות, איכות וטריות ברמות הגבוהות ביותר, ללא שימוש בחומרי הדברה, וזאת על מנת להבטיח תנאי גידול אופטימליים, בכדי להשיג הדירות בפרופיל חומרים הפעילים בין מחזורי הגידול ולאפשר רצף טיפולי כיאה למוצר ברמת Ultra-Premium .