כותרות אחרונות
Search

חדש מג'ילט – משיקה סכין גילוח חדש בעל 5 להבים נוגדי חיכוך

Gillette Fusion5

ג'ילט משיקה סכין גילוח חדש בעל 5 להבים נוגדי חיכוך

המעניקים גילוח נעים ומדויק שכמעט ואינו מורגש

 

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר&גמבל ישראל: "ג'ילט ממשיכה לפתח ולחדש את מכשירי הגילוח שלה בכדי לסייע לגברים לקבל את הגילוח שהם רוצים, בצורה מדויקת ונוחה, ובכך לאפשר להם 'להמציא' את עצמם בכל יום מחדש.

 

מיליוני גברים בארץ ובעולם מצפים ומעריכים חידושים בעולם הגילוח, המספקים להם את האיזון בין דיוק לנוחות.

צילום: יח"צ חו"ל

באמצעות משפחת מכשירי הגילוח המשופרת Gillette Fusion5 עם 5 להבים נוגדי חדשים ומשופרים גברים יכולים לקבל את ה'סטייל' שהם אוהבים בגילוח נעים, קרוב ונוח שכמעט ואינו מורגש.

 

ההשקה המחודשת של Fusion5 עם להבים חדשים ומשופרים, מאפשרת לג'ילט להמשיך במשימתה לתת לגבר את הטוב ביותר – ''The Best a Man Can Get."

 

עם השקתה, משפחת Fusion5, הכוללת שלושה מכשירי גילוח ייחודיים, חוללה מהפכה בקטגוריית הטיפוח לגבר בכלל ומכשירי הגילוח בפרט. מכשירי הגילוח החדשים לגבר ממשפחת Fusion5 המושקים כעת, מצוידים ב- 5 להבים נוגדי חיכוך חדשים ומשופרים בזכות ציפוי להבים חדש ודק במיוחד מסוג  Thin Uniform Telomerלגילוח נעים ומדויק שכמעט ואינו מורגש. בנוסף, ידית מכשיר הגילוח Gillette Fusion 5 שודרגה משמעותית עם נקודות אחיזה חדשות המעניקות שליטה מושלמת במהלך הגילוח גם כאשר המכשיר רטוב לחלוטין.

צילום: יח"צ חו"ל

משפחת Fusion5 (Fusion5, Fusion5 ProGlide ו-Fusion5 ProShield) אוצרת בתוכה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של ג'ילט ומגוון מאפיינים המעניקים נוחות מדהימה.

 

אודות ג'ילט

מזה יותר מ-110 שנה, ג'ילט מספקת טכנולוגיית דיוק וביצועי מוצר ללא מתחרים – ומשפרת את חייהם של יותר מ-750 מיליון גברים ברחבי העולם. מגילוח וטיפוח הגוף ועד לטיפוח העור והגנה מפני זיעה, ג'ילט מציעה מגוון רחב של מוצרים, ביניהם סכיני גילוח, ג'ל גילוח (במרקמי ג'ל, קצף וקרם), טיפוח העור, אפטר שייב, אנטיפרספירנטים, דאודורנטים וסבוני רחצה. למידע נוסף ולחדשות עדכניות על ג'ילט, בקר באתר http://www.gillette.com/.