כותרות אחרונות
Search

חדש – מדיקל פרו – קליניקת רופאים מובילים מבוססת על קונספט חדשני

חדש – מדיקל פרו / Medical Pro

מדיקל פרו –  קליניקת רופאים מובילים חדשה! מבוססת על קונספט חדשני שפיתחה : Medical Pro Process , שיטת עבודה שנועדה למקסם את הדיוק בטיפול.

בקליניקה מתבצעים טיפולים חדשניים בלייזר המהווים פריצת דרך בתחומים  כמו גניקולוגיה  ואסתטיקה ווגינאלית כתמי שמש, גיל, פיגמנטציה, סימני אקנה ועוד.

מדיקל פרו Medical Pro  –קליניקת רופאים מובילה שנפתחה זה עתה בבניין V  טאואר היוקרתי סמוך לקניון איילון, מבוססת על קונספט חדשני שפיתחה :  Medical Pro Process  שיטת עבודה שנועדה למקסם את הדיוק בטיפול וליצור אינטגרציית מידע זמינה לכל הצוות המקצועי.

medikal 2

צילום גל פלוטניקוב

בין המחלקות הפועלות במדיקל פרו בולטות המחלקות הבאות :  

רפואה אסתטית

במחלקת הרפואה האסתטית מבצעים מומחי הקליניקה את כל טיפולי היופי בתחום האנטי אייג'ינג ללא התערבות כירורגית. המומחים של הקליניקה מבצעים טיפולים מיוחדים לשיפור מרקם העור, הצערת העור, עיצוב ומיצוק, הזרקת חומרי מילוי ובוטוקס, טיפולי לייזר, סקינבוסטינג, חוטים מזותרפיה ועוד.

כמוכן מתבצעים בקליניקה טיפולים בלייזר חדשני עבור כתמי שמש, גיל, פיגמנטציה, סימני אקנה, סימני מתיחה והעלמת נימים.

בקליניקה נעשה שימוש במכשיר הלייזר המתקדם בעולם מבית FOTONA. הוא מאושר לשימוש רפואי ואסתטי ע"י ה- FDA, ו- CE ומשרד הבריאות הישראלי. השימוש בו מתבצע ע"י רופאים בלבד.

כירורגיה פלסטית

בקליניקת "מדיקל פרו" מבצעים את כל ניתוחי הפנים והגוף. שיטת העבודה המנחה את מומחי הקליניקה שמה דגש על אומנות האסתטיקה וחדשנות טכנולוגית. צוות מומחי הקליניקה מעודכן בכל הטכנולוגיות והשיטות המתקדמות ביותר בעולם. כל הניתוחים מתבצעים בבתי חולים עם צוות מקצועי מוביל ומנוסה.

גניקולוגיה ואסתטיקה וגינאלית

המחלקה הגניקולוגית והאסתטיקה הוגינאלית ב"מדיקל פרו" נותנת מענה לצרכים הנשיים,

הצוות הרפואי במחלקה נותן מענה טיפולי ומהווה זרועה בריאותית מייעצת בכל שאר המחלקות.

מומחי המחלקה נעזרים במכשיר לייזר חדשני המחליף טיפול כירורגי, שבאמצעותו ניתן לפתור בעיות פופולאריות של: דליפת שתן, הצרת הנרתיק, טיפול ביובש הנרתיק ותיקון מראהו החיצוני.

בעיות אלה מפריעות בשגרת החיים והופכות נשים אקטיביות ואנרגטיות לפאסיביות ומופנמות. הטיפול פשוט וקל ונעשה על ידי צוות רופאים מומחים בלבד. ניתן להשתמש בשיטה כטיפול מונע, ובכך להפחית בצורה דרמטית נזקים עתידיים.

 כירורגיית כלי דם

במחלקת כירורגיית כלי דם שב"מדיקל פרו" אנו מטפלים בין היתר בבעיית הורידים בשיטות מתקדמות, המחליפות את הצורך בניתוח. הטיפול  על ידי רופאים מומחים בתחום פותר את הבעיה בצורה נוחה וקלה,

רפואת כאב

"כאב" הוא תחושה חמקמקה אשר ללא ספק פוגעת באיכות החיים כולה. לרוב הכאב נחשב תופעת לוואי כתוצאה ממחלה או פציעה שפגעה בגוף. אך ישנם מצבים בהם הכאב הופך ל"מחלה" בפני עצמה, עם השפעות מרחיקות לכת.

לקוחות רבים מוצאים עצמם סובלים מכאבים כרוניים ללא אבחון מדויק למקורות הכאב

ונותרים ללא טיפול. רפואת הכאב בקליניקת "מדיקל פרו" מתחילה ביכולת האבחון המדוייקת שהייתה לגדולתה של הקליניקה. צוות הקליניקה המיומן, ממובילי התחום בישראל מתמחה וממשיכה בתכנית טיפולית פרטנית ומותאמת אישית שמוכיחה שעם כאב לא צריך ללמוד לחיות – אפשר להתגבר עליו או להקטין אותו, ובכך לחזור ולחוות איכות חיים טובה ומהנה.

קוסמטיקה

במחלקת הקוסמטיקה בקליניקת "מדיקל פרו" שמים דגש על אבחון הבעיה וטיפול ממוקד בה ולא בסימפטומים. הקליניקה מתמחה בטיפולי אנטי אייג'ינג ובאקנה, שהם תחומי פעילות מרכזיים בקליניקה ומיועדים לקשת גילאים רחבה.

עו"ד שרון פרנקנטל הבעלים של מרכז "מדיקל פרו" מאמינה ב-דיוק, איכות ומקצוענות כדרך חיים ומקפידה ליישם זאת במרכז החדש שכל הווייתו הוא השילוב  של רפואה בריאות ויופי: "כל הטיפולים נעשים בהתאמה אישית ובאופן שמעצים ומלווה את היופי הטבעי של הלקוחות. כמו כן מתבצעים בקליניקה טיפולים חדשניים בלייזר המהווים פריצת דרך בתחום  כמו גניקולוגיה  ואסתטיקה ווגינאלית כתמי שמש, גיל, פיגמנטציה, סימני אקנה, סימני מתיחה והעלמת נימים . בכל המחלקות במרכז נעשה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר והטיפולים מבוצעים על ידי רופאים מומחים בלבד".

מדיקל פרו רפואה, בריאות ויופי

רחוב בר כוכבא 23, בני ברק – בניין V טאואר (סמוך לקניון איילון)

לתאום ולפרטים נוספים: 03-6483333