כותרות אחרונות
Search

חדש מבית Nutri Care, "מולטי גרין" – "Multi Green"

חדש מבית Nutri Care, "מולטי גרין" – "Multi Green"

חדש מבית Nutri Care, "מולטי גרין" – "Multi Green"Nutri Care משיקה תוסף תזונה חדש: "מולטי גרין" – Multi Green – פורמולה ייחודית של מולטי ויטמין המשלבת ויטמינים ומינרליים חיוניים, תמציות צמחים ירוקים ואנזימי עיכול

מותג תוספי התזונה Nutri Care השיק בימים אלה תוסף תזונה חדש וייחודי  – "מולטי גרין" Multi Green – – מולטי ויטמין משודרג המשלב ויטמינים ומינרליים בתוספת של תמציות צמחים ירוקים ואנזימי עיכול.

"מולטי גרין" (MULTI GREEN) משלב מולטי ויטמין, המכיל את כל מגוון הוויטמינים והמינרליים החיוניים לגוף, תמציות צמחים ומזונות על ירוקים, העשירים בנוגדי חמצון, בהם – כלורלה אורגנית, ספירולינה אורגנית, תה ירוק ועוד, ובנוסף, אנזימי עיכול צמחיים המסייעים לספיגה מירבית של מרכיבי הפורמולה והמזון שאנו אוכלים.

הנטורופתית הילה גבע אבירם, מנהלת מכללת מדיטבע לרפואה משלימה, מציינת כי הפורמולה "מולטי גרין" מצוינת להשלמה תזונתית לכל אחד בעידן המודרני. השילוב של ויטמינים ומינרליים ומזונות על ירוקים – מקנה לגוף מגוון רחב של וויטמינים ומינרליים החיוניים לתחזוקת הגוף, בשילוב עם נוגדי חמצון וחומרים חשובים נוספים המצויים בצמחים – כמו כלורלה, ספירולינה, גדילן מצוי ותה ירוק – המסייעים לחיזוק ההגנה החיסונית של הגוף ולניקוי הכבד והדם. בנוסף, הפורמולה מכילה גם אנזימי עיכול המסייעים לספיגה טובה של החומרים בפורמולה ושל המזון שאנו אוכלים בקיבה ובמעי.

multigrin 1

מחיר לצרכן: 199 ₪ (ל- 60 טבליות).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.

  • המידע לעיל אינו מהווה התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ עם הרופא המטפל.