כותרות אחרונות
Search

חדש ממנטוס: מסטיקים ללא סוכר בבקבוקים מעוצבים וב-4 טעמים מרעננים ונהדרים

חדש: מסטיקים ללא סוכר בבקבוקים מעוצבים וב-4 טעמים מרעננים ונהדרים: מנטה, מנטה עדינה, פירות – מנטה, פירות אדומים וליים

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס מחזקת את מעמדה כמובילת שוק בתחום המסטיקים המקומי ומשיקה סדרה חדשה של מסטיק מנטוס בבקבוקים

הסדרה החדשה של מסטיק מנטוס בבקבוקים כוללת מסטיקים בארבעה טעמים מרעננים: פירות אדומים וליים, פירות מנטה, מנטה ומנטה עדינה. המסטיקים עצמם גדולים בהשוואה למסטיקים אחרים וטעמם  המרענן נשמר לאורך זמן.

סדרת המסטיקים החדשה של מנטוס מוצעת בבקבוקונים מעוצבים ושימושיים המאפשרים סגירה ופתיחה חוזרת בקלות, שמירה מצוינת על טריות המסטיקים לצד נוחות שמירה ונשיאה בתיק. מתאים גם לשימוש בבית, ברכב או במשרד.

כמו כל מוצרי המסטיק של מותג מנטוס, כך גם המסטיקים בסדרת הבקבוקונים החדשה,  הינם  מסטיקים איכותיים, ללא סוכר, שומרים על טריותם וטעמם המצוין לאורך זמן ומיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

מחיר והיכן ניתן להשיג: את מסטיק מנטוס בסדרת הבקבוקונים החדשה ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים במחיר מומלץ לצרכן של 10 ₪ לבקבוק.

mentos 3

צילום: אפרת אשל

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.