כותרות אחרונות
Search

חדש: מסטיק מנטוס באריזת ענק – מסטיקים ללא סוכר בבקבוקים ענקיים – בכל בקבוק 70 (!) מסטיקים

mentos

חדש: מסטיק מנטוס באריזת ענק

מסטיק מנטוס White Big

מסטיקים ללא סוכר בבקבוקים ענקיים – בכל בקבוק 70 (!) מסטיקים

במגוון של 3 טעמי מנטה נהדרים: פירות מנטה * מנטה מתוקה * מנטה עדינה

 

מותג מנטוס מחזק את מעמדו כמוביל שוק בתחום המסטיקים המקומי ומשיק סדרה חדשה של מסטיק מנטוס White  בבקבוק ענק –  מסטיק מנטוס Big White.

 

סדרת מסטיק מנטוס Big  White החדשה הינה סדרת מסטיקים הכוללת מסטיקים בשלושה טעמי מנטה מצוינים, בהם: פירות מנטה, מנטה עדינה ומנטה מתוקה. המסטיקים עצמם שומרים על טעם מרענן לאורך זמן ומגיעים באריזת בקבוק הנוחה לשימוש בבית, ברכב ובמשרד. בכל בקבוק של מסטיק מנטוס Big White ארוזים 70 (!) מסטיקים

 

מסטיק לבריאות הפה והשיניים

לעיסת מסטיק תורמת להגברת ייצור הרוק בפה. הרוק שמכיל חומרים קוטלי חיידקים מבצע למעשה שטיפה טבעית של חלל הפה ובכך מסייע גם לניקוי השיניים. לעיסת מסטיק מסייעת גם בניקוי שאריות מזון וחיידקים מהשיניים ולכן היא נחשבת כיעילה בעיקר כאשר אנו נמצאים מחוץ לבית או במקום אחר אשר אינו מאפשר לנו צחצוח שיניים לאחר ארוחה.

 

סדרת המסטיקים החדשה של מנטוס מוצעת בבקבוקים גדולים, מעוצבים ושימושיים המאפשרים סגירה ופתיחה חוזרת בקלות, שמירה מצוינת על טריות המסטיקים לצד נוחות בהנחתם באוטו בבית או במשרד

 

כמו כל מוצרי המסטיק של מותג מנטוס, כך גם המסטיקים בסדרת מנטוס Big White החדשה,  הינם  מסטיקים איכותיים, ללא סוכר, שומרים על טריותם וטעמם המצוין לאורך זמן ומיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

 

מחיר והיכן ניתן להשיג: את הסדרה החדשה של מסטיק מנטוס Big White ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים במחיר מומלץ לצרכן של 17 ₪ לבקבוק.

 

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.  

 

צילום: אפרת אשל