כותרות אחרונות
Search

חדש – מסטיק "Mentos Pure Fresh" בטעמי ענבים ודובדבן מרעננים.

צילום: יח"צ "מנטוס"

 

 

חדש – מסטיק "Mentos Pure Fresh"  בטעמי ענבים ודובדבן מרעננים.

בהמשך להצלחה ולכבוד הקיץ – טעמים חדשים בסדרת מסטיק "Mentos Pure Fresh".

 

לכבוד הקיץ, מותג "מנטוס" ממשיך להתרחב בתחום המסטיקים ומרחיב את סדרת מסטיק "Mentos Pure Fresh" האהובה עם השקת שני טעמים חדשים ומרעננים: מסטיק "Mentos Pure Fresh"  בטעם דובדבן וענבים מרעננים.

 

סדרת מסטיק "Mentos Pure Fresh"  במגוון טעמי פירות מרעננים, היא המובילה בקטגוריה ומציעה מסטיקים המתאימים לכל אוהבי הטעמים המתוקים. המסטיקים בעלי טעם וארומה חזקים, רעננות חזקה במיוחד וטעמם הנהדר נשמר לאורך זמן רב, כמו בכל המסטיקים של "מנטוס".

 

אריזות הבקבוק של מסטיק  "Mentos Pure Fresh"  הינה אריזות נוחות בעלת פתיחה קלה ונוחה לשימוש השומרות על טריות המסטיקים והמותאמת לשימוש בבית, ברכב ובמשרד.

 

צילום: יח"צ "מנטוס"

 

כמו כל מוצרי מותג "מנטוס", כך גם המסטיקים בסדרת מסטיק "Mentos Pure Fresh", ובהם המסטיקים החדשים בטעמי ענבים ודובדבן, הינם  מסטיקים איכותיים המיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של "מנטוס", כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

 

את מסטיק "Mentos Pure Fresh"  בטעמי הענבים והדובדבן, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים, במחיר מומלץ של 9.90 ₪ לבקבוקון המכיל 30 מסטיקים.

 

מותג "מנטוס" מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת "ליימן שליסל" אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. "ליימן שליסל" מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת "ליימן שליסל" בישראל.