כותרות אחרונות
Search

חדש מ"רב בריח" – דלתות "SMART" בטכנולוגיה מתקדמת !

צילום: מתוך מצגת של "רב בריח"

 

 

חדש מ"רב בריח" – דלתות "SMART"!

קבוצת "רב-בריח" ממשיכה להתחדש ומשיקה מותג דלתות חדש בטכנולוגיה מתקדמת.

בפיתוח דלתות "SMART" הושקעו למעלה ממיליון ₪

 

צילום: מתוך מצגת של "רב בריח"

 

"SMART" – דלתות כניסה חכמות ומעוצבות במבחר סגנונות, בעלות מנעול חכם אינטגרלי החבוי בגוף הדלת. המנעול נשלט דרך אפליקציה בטלפון הנייד, מאפשר פתיחה ונעילה חכמה של הדלת באמצעות: קורא טביעת אצבע, קודן, שלט רחוק, אפליקציה וזיהוי פנים, כל זאת לאיכות חיים מתקדמת ביותר!

 

עידן זו ארץ מנכ"ל קבוצת רב בריח: צילום: אבי בר

 

באירוע לאנשי תקשורת, קניינים ובכירים ברב בריח, הציגו עידן זוארץ מנכ"ל רב בריח ועומר יתיר מנהל מוצר דלתות "סמארט" את המוצר החדשני, מנעול חכם חבוי בתוך הדלת. ב"רב בריח" פטנט בטכנולוגיה שפותחה, נבדקה ומיוצרת בישראל במפעל רב בריח באשקלון.

 

צילום: מתוך מצגת של "רב בריח"

קבוצת "רב בריח" מעריכה כי גודל שוק דלתות כניסה חכמות מסוגים שונים יעמוד על  כ-100 מיליון ₪ בתוך 3 שנים! מכירת דלתות "SMART" תיפתח במהלך החודש הקרוב בכל אולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ.

 

צילום: מתוך מצגת של "רב בריח"

 

50 שנה אחרי שהשיקה את דלת ה"פלדלת" ושינתה את פני דלתות הכניסה בישראל, קבוצת "רב בריח" משיקה את מותג את הדלתות החכמות "SMART" – דלתות כניסה חכמות ומעוצבות במבחר סגנונות, בעלות מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת הנשלט דרך אפליקציה. דלת "SMART" היחידה בישראל המציעה כניסה חכמה על יד טכנולוגיה שפותחה, נבדקה ומיוצרת בישראל במפעל רב בריח באשקלון.

 

צילום: מתוך מצגת של "רב בריח"

 

בפיתוח הדור החדש של דלתות הכניסה החכמות "SMART" הושקעו מעל 1 מיליון ₪ והחברה מעריכה כי בתוך כ-3 שנים שוק דלתות הכניסה החכמות בישראל יעמוד על כ-100 מיליון ₪.

 

מכירת הדלתות החכמות "SMART" של "רב-בריח" תיפתח במהלך החודש בכל אולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ.

 

צילום: מתוך מצגת של "רב בריח"

 

עידן זו ארץ מנכ"ל קבוצת רב בריח: "פיתוח סדרת הדלתות החדשה ארכה קרוב לשנתיים וזאת על מנת להגיע לתוצאה הבטוחה, האיכותית, הטכנולוגית והמעוצבת ביותר בשוק הדלתות בישראל. בדלתות הכניסה החדשות "SMART", השקענו טכנולוגיה ישראלית מתקדמת ביותר המאפשרות פתיחה ונעילה חכמה במגוון אפשרויות –  אפליקציה, זיהוי פנים (בדור.2), טביעת אצבע או קודן לאיכות החיים המתקדמת ביותר. כחברה המובילה בשוק הדלתות, אנו צופים ששוק דלתות High-end  (דלתות יוקרה)  יהפוך כולו להיות מורכב מדלתות כניסה חכמות והמוצר שאנו מציגים יוביל את השוק. כמו שהיום בשוק רכבי היוקרה  אין רכב שנמכר ללא פתרון "Keyless", כך גם יהיה בשוק דלתות היוקרה. קו ה -"SMART" הינו חלק מחזון הבית הדיגיטלי ש"רב-בריח" מקדמת בשוק הבנייה בישראל ובעולם".

 

עידן זו ארץ מנכ"ל קבוצת רב בריח: צילום: אבי בר

 

כחברה מובילה בשוק הדלתות בישראל ובעולם, "רב בריח" רואה עצמה משווקת את סדרת "SMART" לשווקים חדשים מעבר לגבולות ישראל. החברה מאמינה כי הדלתות החדשות בעלות פוטנציאל למכירה בינלאומית בעשרות מדינות אליהן החברה מייצאת היום ותייצא בעתיד לשווקים חדשים.

 

סדרת הדלתות החכמות "SMART" הושקה בוועידת עיר הנדל"ן באילת בחודש נובמבר האחרון ובמהלך החודש הקרוב תיפתח למכירה בכל אולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ.

 

עומר יתיר מנהל מוצר דלתות "סמארט" ב"רב בריח" צילום: אבי בר

סדרת "SMART" מאפשרת ללקוח לבחור את עיצוב הדלת לפי הטעם וסגנון הבית ולהפוך את הדלת לחכמה כבר בשלב הייצור. כל אחת מהדלתות של המותג כוללת נעילה ברמת אבטחה גבוהה ביותר ומשלבת מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת. ניתן לבצע פתיחה ונעילה חכמה של הדלת באמצעות אפליקציה ייעודית הכוללת מפתח וירטואלי או באמצעות זיהוי פנים, קורא טביעת אצבע, קודן או שלט רחוק.

 

סמארט פתיחה אלקטרונית באמצעות טביעת אצבע או זיהוי פנים – צילום: מתוך מצגת של "רב בריח"

 

הדלת החכמה כוללת סוללות נטענות לשימוש של מעל 1,250 מחזורי הפעלה, כך שיש להטעין את הסוללות בתדירות מאוד נמוכה.

 

מחיר: החל מ- 2990 ₪ תוספת "SMART" לדלת כניסה

להשיג באולמות התצוגה של "רב-בריח" ברחבי הארץ

https://www.rav-bariach.co.il /