כותרות אחרונות
Search

חדש מ "פיליפס" – מסך 45B1U6900CH SuperWide עם מצלמת אינטרנט 5MP ומיקרופון מבטל רעשים.

צילום:  יח"צ MMD

 

חדש מ "פיליפס"  – מסך  45B1U6900CH SuperWide עם מצלמת אינטרנט 5MP ומיקרופון מבטל רעשים.

פיליפס 45B1U6900CH מצויד במסך תצוגה גדול בגודל 44.5 אינץ' (113 ס"מ באלכסון), יחד עם רזולוציה של 5120 x 1440  ומספר תכונות נוספות שנועדו לסייע לריבוי משימות של אנשי מקצוע, כגון: מצלמת אינטרנט 5MP, תחנת עגינה USB-C עם RJ45, מסך SuperWide ביחס 32:9 ותצוגה קעורה עם זוויות צפייה של 178/178 מעלות.

 

הגדלת הפרודוקטיביות של זרימת העבודה

פיליפס 45B1U6900CH SuperWide , בעל גודל מסך של 44.5 אינץ' ויחס תצוגה של 32:9 , מאפשר לאנשי המקצוע לעבוד בנוחות ובקלות על חלונות מרובים ולקבל פרספקטיבת תצוגה רחבה במיוחד, במקום לעבוד על שני מסכים נפרדים לחלוטין. בנוסף, תצוגת ה-VA הקעורה של המסך, מפיקה זוויות צפייה רחבות של 178/178 מעלות וקעירות של 1500R. אלו מאפשרים קבלת תמונות חדות עם ניגודיות גבוהה וחוויה עבודה כוללת וסוחפת יותר.   

    

צילום:  יח"צ MMD

 

Xeni Bariaktari, מנהלת השיווק הגלובאלי של מסכי ואביזרי ה-IT של פיליפס מוסיפה, "אנו שמחים מאוד להכריז על השקת Philips 45B1U6900CH", גודל המסך, יחד עם התכונות הנוספות, כמו עגינה ומצלמת האינטרנט מבטלת רעשים, הופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה שיש להם ציפיות גבוהות מאוד מהמסך העבודה שלהם".

 

מצלמת אינטרנט 5MP לפגישות וידאו איכותיות ומוצלחות 

לפרודוקטיביות אופטימלית, נוסף לגודל המסך, הדגם מצויד במצלמת אינטרנט קופצת של 5MP בעלת  חיישנים מתקדמים לזיהוי פנים לכניסה נוחה ופשוטה לחשבונות Windows תוך שניות, ומיקרופון מבטל רעשים, המאפשרים יחדיו ניהול פגישות באיכות וידאו גבוהה, מניעת חיבור התקנים חיצוניים נוספים וזרימת עבודה.

 

צילום:  יח"צ MMD

 

תכונות נוספות להגברת אפקטיביות העבודה

תכונה נוספת לשיפור סביבת העבודה היא תחנת עגינה USB-C עם RJ45. באמצעות מערכת העגינה אנשי מקצוע יכולים להתחבר לרשת באמצעות RJ45, ולהגדיר אספקת חשמל והעברת נתונים גבוהה לכל התקן חיצוני שמחובר למסך. בנוסף, לפיליפס 45B1U6900CH תכונות נוספות שיכולות לסייע לאנשי המקצוע להשלים את המשימות היומיומיות שלהם. אלה כוללים, בין היתר: HDR 400 עבור אישור VESA, וו אוזניות לאחסון נוח ו- KVM משולב MultiClient לשליטה בהגדרת שני מחשבים באותו צג. כמו כן הסמכת TUV Rheinland Eyesafe RPF 50 מבטיחה הגנה מפני מאמץ עיניים הנגרם על ידי אור כחול באמצעות מסנן האור הכחול התמידי על המסך.

 

אודות MMD

MMD-Monitors & Displays Holding B.V הרשומה בהולנד ופועלת ממשרדי ההנהלה באמסטרדם, היא חברה בת בבעלות מלאה של TPV Technology Limited, אחד היצרנים המובילים בעולם של מסכי LCD וטלוויזיותMMD . מחזיקה בזכויות הבלעדיות לשיווק ומכירה של מסכי פיליפס, בכל העולם, במסגרת הסכם רישוי מסחר שנחתם עם Koninklijke Philips N.V.  אשר משלב את המותג של פיליפס יחד עם מומחיות הייצור של TPV בתחום המסכים מאפשר ל MMD-ליישם גישה מהירה וממוקדת להבאת מוצרים חדשנים אל השוק philips.co.il .