כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – למותג "בייביסיטר" יש חיתול חדש

צילום: יח"צ "ביביסיטר"

 

 

חדש על המדף – למותג "בייביסיטר" יש חיתול חדש!

 "בייביסיטר", מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, משיק חיתול חדש בהשקעה של 5 מיליון שקלים.

"בייביסיטר", מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל משווק על ידי "ניאופרם" מוצרי צריכה.

 

החיתול החדש מציג שורה של חידושים ושיפורים לצד הפרמטרים המצוינים שכבר קיימים בחיתולי בייביסיטר; הוא סופג כ-30% יותר מהמתחרים המובילים*, רך ונעים יותר למגע מהחיתול הנוכחי וגם גמיש יותר – שילוב שיוצר עיטוף מושלם. החיתול מציג שיפור נוסף ומשמעותי – הוא נבדק דרמטולוגית לעור רגיש ולכן מתאים לעורם הרגיש של תינוקות. החיתול גם שודרג ברמת הנראות והוא בעל עיצוב חדש וייחודי.

 

מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, דיגיטל, ובנקודות המכירה, הן במגזר הכללי והן במגזר החרדי והערבי.

 

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"ל השיווק של "ניאופרם" מוצרי צריכה: "בפיתוח החיתול החדש של "בייביסיטר", כמו בכל מוצרינו, הושם דגש על מענה מיטבי לצרכים של הצרכנים שלנו, כדי להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר. היה לנו חשוב לחדד ולדייק את הדרישות ואני גאה לומר, כי הצלחנו להגיע לתוצאה מצוינת, המהווה קפיצת מדרגה עבור המותג בייביסיטר. החיתול החדש שלנו, מציע אלטרנטיבה מעולה בשוק החיתולים, עם חיתול בעל ספיגה מנצחת, רך, גמיש ומותאם לעור רגיש. אך לא פחות חשוב, מוצע גם במחיר נגיש".

 

העיצוב החדש של חיתולי "בייביסיטר", מוצע לצרכנים עם איורים ייחודיים ומדליקים, ובמידות 3, 4, 4+ ,5 ו- 6, כאשר לכל מידה עיצוב ייחודי משלה.

 

את מוצרי "בייביסיטר" ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.

 

צילום: יח"צ "ביביסיטר"

 

"בייביסיטר" הינו מותג מבית "ניאופרם" מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, דוקטור עור, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.

 

"ניאופרם" מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת "ניאופרם", המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

 

* עפ"י בדיקות מעבדת SGS מינואר 2020. נבדק בעזרת תמיסת מלח על מידה 4 למול חיתולי האגיס פרידום דריי ופמפרס בייבי דריי.