כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף מבית מותג תוספי התזונה Nutri Care לחורף 2017 – Win Winter

מותג תוספי התזונה Nutri Care מציע לחורף את Win Winter

מדובר בפורמולה ייחודית ומקיפה המכילה ויטמין C, סמבוק שחור ותמציות פרופוליס, תה ירוק ואסטרגלוס התומכים בהתמודדות עם מחלות החורף

לקראת החורף מומלץ לשמור ולחזק את המערכת החיסונית כדי להתמודד ביתר קלות עם מחלות החורף – שפעת, נזלת, התקררות, כאבי גרון ועוד… הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה שאפשר לחזק את מערכת החיסון בכמה דרכים, ביניהן: צריכה קבועה של ויטמינים המסייעים לחיזוק הגוף כמו ויטמין C ופרוביוטיקה, הקפדה על אכילת מזון בריא ועשיר בנוגדי חמצון וכן צריכה של צמחי מרפא הידועים לפי הרפואה הטבעית והמסורתית בסגולותיהם לחיזוק מערכת החיסון. על חלק מהצמחים אף נערכו מחקרים הנותנים תוקף מדעי לשימוש המסורתי בהם לאורך השנים.

מותג תוספי התזונה Nutri Care מציע לחורף פורמולה ייחודית ומקיפה בשם  Win Winter  המכילה מגוון רחב של מרכיבים, בהם: ויטמיןC , תמצית סמבוק שחור ומגוון תמציות צמחים ופטריות מרפא.

צילום: יח"צ

הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה כי פורמולת Win Winter מכילה שילוב של מרכיבים, אשר לכל אחד מהם סגולות מיוחדות לפי הרפואה הטבעית לחיזוק המערכת החיסונית ולהתמודדות עם מחלות החורף. מבין המרכיבים: ויטמין C 500 מ"ג (לא חומצי) – נוגד חמצון רב עוצמה, תמצית סמבוק שחור המוכח מחקרית כמסייע להתמודדות עם מחלות חורף, פטריית ריישי הידועה בחיזוק הגוף ומערכת החיסון, שום ופטריית שיטאקי  – בעלי סגולות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות, תמצית פרופוליס ותמצית תה ירוק – עשירים בנוגדי חמצון, תמצית אסטרגלוס הנחשב כמחזק של מערכת החיסון, ותערובת ייחודית של פלפל שחור, כורכום, רוזמרין וג'ינג'ר, המסייעת בשיפור ספיגתם בגוף של החומרים שבפורמולה.

המוצר כשר בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר לצרכן:  110 ₪ ל-60 כמוסות.

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת.

  • המידע המוגש כאן אינו בגדר התוייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ לעיין היטב בהוראות המצורפות ולהיוועץ ברופא המטפל.