כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף! מותג השוקולד השוויצרי "לינדט"' משיק לינדט אקסלנס 90% – טעם חדש בסדרת אקסלנס

 Lindt Excellence 90% היחיד ברשתות השיווק עם 90% מוצקי קקאו

חדש על המדף! מותג השוקולד השוויצרי "לינדט", המשווק בישראל על ידי חברת סידס רק הטוב ביותר, משיק טעם חדש בסדרת אקסלנס: לינדט אקסלנס 90% – טבלאות דקות של שוקולד עז ועוצמתי לשוחרי השוקולד המריר, היחיד ברשתות השיווק עם 90% מוצקי קקאו. עוד מתכון מוצלח מבית המאסטר שוקולטיירים של לינדט.

סדרת לינדט אקסלנס טבלאות שוקולד מריר דקות, עשויה מתערובת סודית של פולי קקאו, מעובד לכדי מרקם חלק ודק במיוחד המדגיש את הטעמים והניחוחות המורכבים של השוקולד. התוצאה, פסגת השלמות של שוקולד מריר החבויה בתוך יצירת מופת דקה. הסדרה כוללת מגוון רחב של טעמים: 70% מוצקי קקאו, 85% מוצקי קקאו, תפוז, מלח ים, צ'ילי ועוד.

בנוסף להיותו תענוג צרוף לחובבי השוקולד המריר, לינדט אקסלנס 90% מתאים לטרנד דיאטת הפליאו, טרנד שהולך וצובר תאוצה, הדוגל בתזונה כפי שאכלו בני האדם הקדמונים. לינדט אקסלנס עם 90% מוצקי קקאו, מציע לצרכן שוקולד, אשר מתקרב ככל האפשר לפולי הקקאו בצורתם הטבעית.

המאסטר שוקולטיירים של לינדט מביאים לסדרת אקסלנס את המומחיות והאמנות שלהם בכדי ליצור שוקולד בטעמים חזקים ובמרקם מיוחד, תוך הקפדה על בחירת חומרי גלם איכותיים בלבד. בלינדט הציבו סטנדרטים גבוהים במיוחד כמו שרק השוויצרים יודעים לעשות. כך ברבות השנים הפך שוקולד לינדט לאחד ממובילי תרבות הצריכה בקרב קהלים היודעים להעריך איכות. אמני השוקולד של לינדט מובילים אותנו לחוויית חמשת החושים: חוויה מושלמת שבה השוקולד אינו רק חווית טעם. המגע, הריח, המרקם, הנראות, מהווים חלק אינטגראלי מחוויה זו .

cocoa 1

מוצרי לינדט מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: חטיפי שוקולד מרס, M&M'S, תבליני מקורמיק ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 15 ₪ 

כשרות: הרבנות הראשית