כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – מצלמת דרך שמתעדת כל תאונה גם בחניה.

דיסקברי מצלמת דרך כפולה – צילום: יח"צ חו"ל

 

מצלמת דרך שמתעדת כל תאונה גם בחניה. 

חברת "ברקום", המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מותגי טכנולוגיה וקמפינג מובילים, מציגה את "Discovery 1050 – DS", מצלמת רכב כפולה בעלת שתי מצלמות לצילום קדמי ואחורי, שתצלם כל תאונה או אירוע חריג גם בעת חניה כשהנהג אינו נמצא ברכב!

 

מצלמה ברכב היא אלמנט חשוב לתיעוד כל תאונה או אירוע הקורה בכביש, אז נדרשות הוכחות המוכיחות מעבר לכל ספק את השתלשלות האירועים, מיהו הפוגע ומיהו הנפגע. המצלמה מבית המותג הבריטי מתעדת ביעילות הן בעת נסיעה כאשר הנהג נמצא על ההגה ואפילו בעת חנייה. הסט כולל שתי מצלמות, קדמית ואחורית, המצלמות ומתעדות בשעות יום ולילה באיכות הגבוהה ביותר.

 

דיסקברי מצלמת דרך כפולה – צילום: יח"צ חו"ל

 

עדשות המצלמה בעלות זווית צילום רחבה של 140 מעלות באיכות  Full HDורזולוציית צילום וידאו חיצונית הניתנת לבחירה בין ארבע רמות איכות, מ- P480X640 ועד P1080X1920, וכן צילום וידאו אחורי  באיכות P720. כמו כן, ניתן לבחור ולהגדיר הקלטת צילום מחזורית בת שלוש, חמש או עשר דקות.

 

דיסקברי מצלמת דרך כפולה – צילום: יח"צ חו"ל

 

למצלמה פונקציה חשובה של מוניטור חנייה, אשר מפעילה את המצלמה לצילום בן 30 שניות בכל תנועה או מכה חשודה גם כשהאוטו כבוי והנהג אינו ברכב. תצוגת המצלמות נראית על מסך חד וברור בגודל 3 אינצ' הנמצא בפנים הרכב ותומכת פונקציית שומר מסך. עוד תומך המכשיר בכרטיס זיכרון מיקרו SD בנפח 32 ג'יגה וסוללת mAh180.

 

ממשק המצלמה נוח וידידותי לתפעול ותומך שפות עברית ואנגלית. מחירו: 450-550 שקלים.

 

Discovery – להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן ברקום