כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – סיפון משולב חדש של "פלסאון" התופס מינימום מקום מתחת לכיור !

עם הסיפון המשולב החדש של "פלסאון" – יתפנה לכם מקום רב מתחת לכיור המטבח!

"פלסאון" מציגה "סיפון משולב" – חדשני, אמין, קומפקטי ואיכותי – התופס מינימום מקום מתחת לכיור

 

הארון מתחת לכיור, שבו רבים נוהגים לאחסן פח אשפה ומוצרי ניקוי, הוא אחד הארונות השימושיים ביותר במטבח. אלא שהסיפון שמתחת לכיור תופס מקום רב ומצמצם את אפשרויות האחסון. אז זהו, לא עוד ! 

צילום: יח"צ

חברת "פלסאון" הישראלית, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים לחדרי האמבט והמטבח, החלה לשווק סיפון חדשני לכיור המטבח: "סיפון משולב" קצר וקומפקטי במיוחד, המאפשר להגדיל במידה ניכרת את נפח האחסון מתחת לכיור. הסיפון מתאים לכיור מטבח יחיד או זוגי. 

 

כדי להתקין את הסיפון החדש אין צורך לשפץ את המטבח או להחליף את הכיור,  פשוט מחליפים את הסיפון. אם אתם לקראת שיפוץ או קנייה של מטבח חדש, בקשו מבעוד מועד מהקבלן או ממתקין השיש להרכיב "סיפון משולב" מבית פלסאון.

צילום: יח"צ

הסיפון המשולב מאחד את הוונטיל ופתח הכניסה למדיח ביחד עם הסיפון – ליחידה אחת, כך שמתקבל סיפון קצר במיוחד, באורך 15.8 ס"מ בלבד, (לעומת כ-30 ס"מ במערכת סיפון סטנדרטית). בזכות שילוב חלקים וצמצום חיבורים, הסיפון  אמין במיוחד ואיכותי הרבה מעבר לנדרש בתקן. בנוסף, הוא קל להתקנה, בעל מערכת ניקוז רחבה – 2 אינץ' לכל אורך המערכת, ומאפשר לבחור 3 סוגי ונטילים (מסננות) שונים – רגיל (סטנדרטי), עמוק ועמוק כפול (הוונטיל העמוק מאפשר איסוף רב יותר של אשפה מהכיור).

 

הסיפון מוצע למכירה ב-3 סוגי אריזות:

סיפון עם מתאם לוונטיל רגיל (סטנדרטי), סיפון + ונטיל סטנדרטי

סיפון + ונטיל עמוק.  

"פלסאון" מעניקה אחריות לשנה.

מחירים: 79 – 185 ₪ (בהתאם לסוג הוונטיל הנבחר).

להשיג בטמבוריות ובחנויות למוצרי אמבט ומטבח.

לבירור החנויות:073-2333777, info@plasson.co.il.

אתר החברה:  http://www.plasson.co.il/