כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף: שמן גוף מזין בריח אכילאה אייקוני!

צילום: אורי גרון

 

חדש על המדף: שמן גוף מזין בריח "אכילאה" אייקוני!

מותג הטיפוח "אלונה שכטר", המתמחה במוצרי טיפוח לעור הפנים והגוף המבוססים צמחי מרפא ומינרלים מים המלח, מציג שמן גוף ארומטי מרגיע ומפנק, המזין ושומר על עור הגוף, בריח האייקוני של סבון "אכילאה" אלף העלה המזוהה עם המותג!

 

סבון "אכילאה" העשוי מריכוז גבוה של צמח "אכילאה" אלף העלה, הוא המוצר האייקוני המזוהה ביותר עם המותג מזה 30 שנה, הן בשל תכונותיו וטיבו והן בשל ריחו המיוחד.

כעת משיק המותג שמן גוף בריח האהוב, שמהווה מוצר חדשני העשוי שילוב של שמני פרחים, בניהם שמן גרניום בעל יכולת חיטוי גבוהות המטפל בבעיות עור שונות, שמן ורדים, שמן זרעי ענבים, שמן יסמין המשמש כסוכן אנטי דלקתי, משפר את גמישות העור ומפחית סימני מתיחה.

 

צילום: אורי גרון

 

שמן נר הלילה מכיל מגוון רב של חומצות אמינו, מינרלים וויטמינים, כולל חומצת גמא המחזקת את מערכת החיסון והתאים תוך הזנת העור, שמן עשב לימון המרגיע את השרירים ומגמיש את העור ושמן שקדים.

שמן הגוף החדש תורם למניעת עור יבש, ריכוך העור, שמירתו ולהזנתו. הוא בעל מרקם קטיפתי שנספג בקלות ואינו משאיר סימני שימוש מלבד ריח נעים, מרגיע ומפנק. השמן תורם לשמירה על מראה עור צעיר וקורן, משפר את זרימת הדם ומקנה לחות. כמו כן, יעיל למניעת היווצרות סימני מתיחה במהלך חודשי ההריון. בעת השימוש יש למרוח את השמן על הגוף על עור נקי ולעסותו במשך מספר דקות על לספיגה מלאה. המחיר: 119 שקלים ל-100 מ"ל.

 

לכבוד חגיגות השופינג איי אל בין התאריכים 4-17/11 מוצע השמן ב-59% הנחה ובמחיר של 49 שקלים בלבד במקום 119 שקלים!

אלונה שכטר- להשיג באתר המותג www.alonashechter.com