כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – תוסף תזונה חדש להקלה על כאבים במפרקים – "מוביליטי" של חברת "נווה פארמה"

"מוביליטי" – צילום: יח"צ

 

תוסף תזונה חדש להקלה על כאבים במפרקים.

עם הגיל בעיקר בגיל השלישי, הגוף עובר תהליכים ושינויים. אחד מהם הוא כאבים במפרקים הנגרמים משחיקת סחוסים. הכאבים פוגעים בשגרת החיים ובאיכותם. פעולות יומיומיות כמו הליכה, ישיבה, עלייה במדרגות, או עיסוק בספורט הופכים לבעייתיים ובלתי אפשריים.

 

בימים אלה מושק תוסף תזונה חדש "מוביליטי" של חברת "נווה פארמה", שפותח במיוחד במטרה להביא לשיפור בגמישות ויכולת התנועה במפרקים תוך מניעת שינויים ניווניים, דלקת, וכאבים הנלווים לתופעות אלו. לסייע במניעת תסמינים של שחיקת הסחוסים, הקלה בכאבים, ושיפור איכות החיים.

הסחוס תפקידו להקטין את החיכוך בין העצמות בזמן תנועה. סוג של בולם זעזועים העמיד בפני לחץ ומשקל. כשהוא נשחק החיכוך בין העצמות בתנועה גדל ונוצרת דלקת ונפיחות ואיתן הכאבים וההגבלה בתנועה.

 

"מוביליטי" – צילום: יח"צ

 

מהו תוסף התזונה "מוביליטי" ובמה ייחודו?

התוסף "מוביליטי" מבוסס על קומפלקס ייחודי של MESOPOROSIL בשילוב מינרלים, ויטמינים ותמציות צמחים. MESOPOROSIL הינו הרכב פטנטי של מינרל הצורן (סיליציום), ומרכיבים נוספים שידועים כמשתתפים בבניית הסחוס והקולגן, תוך שמירה על בריאות העצם ומניעת אוסטאופורוזיס. מוביליטי מכיל גם תמצית אבוקדו ופולי סויה, מגנזיום "מגנוקס", נחושת, מנגן, THYMOQUINON, ויטמין D, תמצית כורכומין ותמצית פלפל שחור. ה-MESOPOROSIL הוא החשוב מבניהם ובעל מבנה ייחודי המאפשר ספיגה מקסימלית של הצורן ושל יתר מרכיבי התוסף לאזורי המטרה.

 

תוסף התזונה מוביליטי" שומר ומחדש את הסחוס שבמפרקי הגוף, מונע את שחיקתם, עוזר במניעת הכאבים הנלווים לשחיקת הסחוס, ומשיב את יכולת התנועה.

 

כל שנותר לעשות הוא לקחת כמוסה אחת לפני השינה, הגמישות חוזרת, יכולת התנועה משתפרת, הכאבים נעלמים ואיכות החיים משתפרת. הנוטלים את הכמוסה דיווחו על שיפור משמעותי לאחר 4 עד 6 שבועות של שימוש במוביליטי.

 

על חברת "נווה פארמה":

חברת "נווה פארמה" נוסדה ב-1996 ומתמחה ביבוא, פיתוח, ייצור, ושיווק של תכשירים רפואיים ומוצרי בריאות בישראל. מובילה בחדשנות, ועומדת מאחורי פיתוח מוצרים טבעיים כמו סוכריות מבוססי תבלין הזעפרן המיועדים לטיפול ברפואה הנפשית כולל הפרעות קשב וריכוז, תרסיס אוזניים להמסת שעווה באוזן המותאם לילדים ולמבוגרים. וכן כמוסת המגנזיום "מגנוקס" "MAGNOX" המובילה בשוק כמוסות המגנזיום והוכחה מחקרית כיעילה פי 3 מבחינת ספיגה והשפעה בהשוואה למוצרים מקבילים בשוק.

 

מוצרי החברה משווקים בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם.

להשיג בבתי המרקחת ורשתות הפארם ללא צורך במרשם רופא. המוצר בעל אישור משרד הבריאות.

לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר של "נווה פארמה"

 https://www.facebook.com/NavehPharmaפייסבוק :

http://www.navehpharma.co.ilאתר :