כותרות אחרונות
Search

מותג הקוסמטיקה "rapour" מציג מוצרים מבוססי ריח המיועדים להעצמה אישית.

"ראפור" – צילום: איילת ארד

 

"rapour" – מותג קוסמטי מבוסס ריח המיועד להעצמה אישית.

"rapour" – העצמת רגשות נעימים דרך חוויה חושית.

 

הכירו את "rapour" – קולקציית ניחוחות הכוללת בשמי שמן וחמאות גוף מבושמות מעוררי חושים, המזמנים לבחירתך אלו רגשות להעצים. רגשות של חיבור ואהבה, שלווה ורוגע, חמלה ונתינה, השראה פנימית וביטחון עצמי. כל מוצר ב"ראפור" הונדס בניחוח ייחודי שהוכח במחקרים שיש לו השפעה על רגשות אלה.

 

"ראפור" מוצע במגוון של ניחוחות ייחודיים המאפשרים לכל אישה לבחור איזה רגש / ניחוח היא בוחרת להעצים בה היום, כזה שיאפשר לה להיות במיטבה. הבחירה ברגש ממקדת את תשומת הלב ומייצרת מרחב פוקוס חדש שהרי מה שאתה מתמקד בו גדל.

 

"ראפור" – צילום: איילת ארד

 

החוויה כולה, דרך הניחוח העולה ממנו, צבעוניות המוצרים, שמות המוצרים, האריזות, העיצוב, והמרקמים, בשילוב קלפי מסרים מבוססי שיטת ה- NLP, מאפשרים לכל אחת ואחת להעצים בתוכה את הרגש שבחרה – רגשות נעימים מובילים לתגובות ותוצאות טובות, אנשים נעים כשנעים להם.

 

המילה "ראפור", מקורה בשפה הצרפתית ומשמעותה כימיה, קירבה או אמון. "ראפור" הוא החיבור שלך עם עצמך ושלך לאחר. קולקציית ניחוחות ראפור הונדסה במיוחד לאפשר חיבור מנותב בין ריח מסוים לבין רגש ספציפי אותו את רוצה לחזק ולתעל בחייך. לתגבור התהליך ולחיזוקו צורפו קלפי העצמה מבוססי שיטת ה- NLP.

 

"ראפור" – צילום: איילת ארד

 

למוצרי "ראפור" ישנם חמישה ניחוחות מיוחדים באיכות גבוהה בריכוז תמצית גבוה הנשארים עם ריח שנשאר לאורך זמן:

INNER PEACE – חמאת גוף עשירה, מזינה ומבושמת בניחוח ייחודי שיאפשר לך לחוות שלווה פנימית ורוגע.

GENEROSITY – חמאת גוף עשירה, מזינה ומבושמת בניחוח ייחודי שמאפשר לך העצמת כוח הנתינה, הסיפוק והשמחה שבך.

UNIQUENESS – חמאת גוף עשירה, מזינה ומבושמת בניחוח ייחודי שיאפשר לך להתחבר לייחודיות שבך וליכולת שלך לעורר השראה.

CONFIDENCE – חמאת גוף עשירה, מזינה ומבושמת בניחוח ייחודי שיאפשר לך להעצים את הביטחון העצמי ויחשוף את הכוח הפנימי שבך.

SELF-LOVE – חמאת גוף עשירה, מזינה ומבושמת בניחוח ייחודי המאפשר לך לחוות ולהעצים את האהבה בתוכך.

מחיר: חמאת הגוף של rapour 300 ₪ ל-180 מ"ל. זמין לרכישה באתר https://rapour.com/.

 

עוד על rapour:

מחקרים רבים מצביעים על הקשר בין רגשות נעימים שמעצימים אותנו לבין השגת יעדים ומטרות. ידוע כי הרגשות שלנו מושפעים מהסביבה שלנו ובעצם, מכל מה שאנו סופגים דרך החושים שלנו. התגובות והתוצאות בחייך משתנות בהתאם לרגש העולה מהחוויה שלך.

 

"ראפור" – צילום: איילת ארד

 

קצת על יזמי המותג rapour – מדובר בשיתוף פעולה בין 4 יזמים- מרקו אברג'ל, איש עסקים בתחום הקוסמטיקה והטקסטיל בארץ ובעולם, מירב אוזן-ביטון ואבי ביטון זוג נשוי, יזמים ובעלי עסקים. מירב היא מאסטרית מרצה ומאמנת בשיטת ה-NLP  ואבי הוא עורך דין. אליהם חבר אלירן אוזן יזם ומייסד של מספר חברות שונות בהייטק הישראלי.

 

"ראפור" נולד מתוך חזון אמיתי להעצים א.נשים דרך חיזוק הרגשות החיוביים. איך אנחנו יכולים לזמן אלינו מחשבות מקדמות, בונות וטובות, איך נהפוך רגשות אלו לאורחי קבע בחוויות היום יום ובכול נקודת זמן שנרצה.

 

ב- "rapour" חברו לחברות מחקר ופיתוח ניחוחות מהמתקדמות בעולם, אשר עורכות מחקרים על הקשר וההשפעה שיש לניחוח על הרגש. הניחוחות של "ראפור" מבוססים על מחקרים בתחום מדעי המוח, בינה מלאכותית ונתוני תפיסת צרכנים. מחקרים אלה מנותחים באמצעות טכנולוגית AI, ניתוח זה נועד לזהות את השילוב הטוב ביותר של מרכיבים בניחוח המשפיעים על אזורים במוח הקשורים לממדים הרגשיים והקוגניטיביים.

 

"ראפור" – צילום: איילת ארד

 

נמצא כי ניחוחות פועלים בתקשורת ישירה עם ערוצים חיוניים במוח. אלו הערוצים שיעוררו בנו רגשות שונים של ביטחון, אהבה ועוד… מכאן יוצא שאם נעצים את הרגשות שלנו, באמצעות הניחוחות השונים, נייעל את עוצמת הרגש למטרות שלנו, נחווה את השינויים בתגובות והחוזק בו.

 

דמיינו לכם אישה מתעוררת לבוקר חדש, אישה חזקה ועוצמתית השואלת את עצמה איזה רגש יאפשר לי להיות במיטבי היום? אישה משוחררת עם חופש בחירה לזמן לעצמה את הרגש הנעים המדויק לה. כזה שיעצים את המשאבים שבתוכה. הרגע הזה שבו היא מתפקסת על הרגש כשהוא עטוף וארוז בחוויה כולה, מכניס אותה מיידית להוויה רגשית וממקד את תשומת הלב שלה כאן ועכשיו (שינוי הסטייט משנה פוקוס). עצם הכניסה הרגעית לאותו מרחב מנטלי מאפשר לה לחוות את החוויה במלואה ובכל פעם שהיא תיזכר ברגע הזה, ברגש, תריח את הריח, יחמיאו לה, היא תקרא את הכתוב בקלף או תקשיב להקלטה בקוד ה-QR המצורף בגב האריזה – והתחושות הנעימות יתפשטו ויתמלאו בה.

 

חשוב לציין – מהרגע בו האישה בוחרת "ראפור" תהליך העצמה רק מתחיל… הלקוחה תהנה מתכנים, ומידע הקשורים להתפתחות והעצמה אישית. בדרך של הרצאות זום, סדנאות, הטבות הקשורות להעצמה (כך למשל הטבת הרכישה הנוכחית – לכל הזמנה מצורף מארז של 10 קלפי העצמה מבוססי שיטת ה- NLP).

 

בקרוב תושק קולקציה נוספת של בישום, נרות ומפיצי ריח ובעוד כחודשיים משיקים את האתר בארה"ב. יש למה לחכות!