כותרות אחרונות
Search

נותרו מספר חדרים במלונות ibis מרכז העיר ירושלים במהלך הפסח.

 

 

נותרו מספר חדרים במלונות  ibis מרכז העיר ירושלים במהלך הפסח.

מחיר שווה לכל נפש כולל סיור בעקבות עולי הרגל לירושלים, החל מ 880 ₪ ללילה עם ארוחת בוקר.

בתוקף מה- 9-11.4.2023

 

לרגל חג הפסח שבפתח, מעדכנים מלונות IBIS ירושלים מרכז העיר כי נותרו להם מספר חדרים למעוניינים להתארח בערב חג הפסח ובמהלך חול המועד במחיר אטרקטיבי במיוחד החל מ 880 ₪ לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר למזמינים לינה באחד משני המלונות במהלך חול המועד פסח.

 

בנוסף, ב 9/4/2023  יצא סיור אביבי קסום בעקבות עולי הרגל לירושלים. הסיור ייצא מהמלון, דרך שכונת ממילא התוססת, ימשיך לעבר גיא בן הינום הירוק בעונה נפלאה זו של השנה ויעלה להר ציון דרך המנהרה שחיברה את הר ציון לעיר המערבית עד 67. המשתתפים יבקרו בקבר דוד, בעיר העתיקה ומשם הליכה נעימה לאורך הקארדו לתצפית מגגות העיר העתיקה לעבר הר הבית, שם יסופר סיפור עולי הרגל בחג הפסח. לאחר מכן ימשיך הסיור לכותל המערבי שם ניתן להצטרף לחוגגים. לאחר החגיגות יחזרו אל הרובע היהודי דרך הסמטאות הקסומות ואל הרובע הארמני ושער יפו.

 

משך הסיור: כ-3 שעות ומותנה במספר המשתתפים.

 

איביס ירושלים מרכז העיר – צילום: יעל הרמן

 

שני מלונות ibis ירושלים נמצאים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' – לב מרכז העיר ירושלים, במיקום הטוב ביותר שקיים. מלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.

 

כל מה שחופשה צריכה במרחק הליכה; ibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

 

רמה בינלאומית במרכז העיר בירושלים!

 

מלונותibis  ירושלים מרכז העיר, שייכים לרשת  ACCOR הבינלאומית שהינה אחת הרשתות הגדולות בעולם. הרשת מונה מעל 5,500 בתי מלון ברחבי העולם הפרושים על 110 מדינות עם מעל 40 מותגים שונים.

 

המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet Bed TM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי. מלונות ibis ירושלים מציעים לאורחיהם WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד.

 

במלון ibis  ירושלים מרכז העיר 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). חלק מהחזון הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים, לשם כך מציע המלון למבקריו, בין היתר, שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל. שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים.

 

מלון ibis Styles  מרכז העיר, שוכן בבניין היסטורי בלב מדרחוב בן יהודה ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וחדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה– 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

 

  • בתוקף מה 9-11.4.2023

לפרטים והזמנות: מלונות איביס ירושלים   *9709  או  www.ibis.co.il