כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – MMD משיקה את מסך ה- Philips 439P9H SuperWide !

צילום:Philips

 

MMD משיקה את מסך ה- Philips 439P9H SuperWide !

שטח עבודה בשפע, מאפיינים עצמתיים

 

MMD, מומחית התצוגה המובילה ושותפת רישיון המותג למסכי המחשב של פיליפס, מכריזה על ה- 439P9H, מסך LCD SuperWide קעור. בהמשך להצלחת פורמט ה- 49", מביא דגם ה- 439P9H אופציה של 43" לקטגוריית מסכי ה- ultra-wide הצומחת. המסך, המצויד בשטח עבודה רב וטכנולוגיית DisplayHDR 400 מדהימה, מגיע עם שלל מאפיינים שיסייעו להעלות את רמת הפרודוקטיביות של המשתמש, כמו תחנת עגינה מובנית של USB-C, מצלמת Windows HelloTM וכפתור MultiClient משולב KVM, כמו גם אינספור מאפיינים לנוחות מקסימלית שיעניקו חוויית שימוש מהנה מההתחלה ועד הסוף.

 

צפייה רחבה

מסך ה- Philips 439P9H מציע לאנשי מקצוע מעולמות הפיננסים, בנקאות ותחומי B2B אחרים, את כל הנחוץ על מנת לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר. עם פורמט SuperWide רחב במיוחד של 32:10 ורזולוציה העומדת על 3840 x 1200, יכול מסך זה להחליף בקלות שני מסכי 16:10 טובים, בכך לחסוך זמן, מקום וסרבול של כבלים מיותר על שולחן העבודה. רדיוס הקיעור 1800R עוצב במיוחד על מנת להרחיב את שדה הראייה של המשתמש, להפחית עיוותי תמונה וכן על מנת להתאים לאזור הראייה ההיקפי, ובכך לספק נוחות צפייה אופטימלית כדי שהמשתמש ירגיש שהוא נטמע בתמונה, עם ערך מוסף של שמירה על יכולת הריכוז. מסך ה- Philips 439P9H, המצויד בטכנולוגיית MultiView וכפתור MultiClient משולב KVM, מאפשר חיבור כפול וצפייה, המאפשרים למשתמש לבצע מספר משימות במספר מכשירים במקביל. בנוסף, תקן DisplayHDR 400 שניתן ע"י VESA מציע בהירות, צבעים וניגודיות יוצאי דופן לחוויית צפייה מרהיבה. עבור קהל הגיימינג, מספקת טכנולוגיית Adaptive-Sync משחק חלק להפליא, מהיר ונטול הפרעות.

 

צילום:Philips

 

 

עגינה ללא טרחה

למי שמחפש חיסכון בזמן ושיפור פרודוקטיביות, למסך ה- Philips 439P9H יש עבורו את התשובה: המסך, המגיע עם תחנת עגינה USB-C מובנית עם ספק כוח, מציע פונקציונאליות נוחה באמצעות כבל USB-C דו כיווני. לתחנת העגינה של המסך ניתן לחבר ציוד היקפי כמו מקלדת, עכבר וכבל אתרנט RJ-45, וכן מחשב נייד notebook למגוון שימושים כמו צפייה במסך בוידאו ברזולוציה גבוהה, העברת מידע מהירה במיוחד, טעינה ועוד. קישוריות מעולם לא הייתה קלה ונוחה כל כך.

 

לעבוד בנוחות

מסך ה- Philips 439P9H מצויד במגוון מאפיינים מעצימי נוחות. אנשי מקצוע שישתמשו במסך זה יכולים להיות בטוחים שבריאותם נמצאת בידיים טובות, גם כאשר הם עובדים במשך שעות רבות. מצב LowBlue מגן על העין מפני התעייפות, מצב EasyRead מציע חוויית קריאה המדמה דף עשוי נייר, מצלמת Windows HelloTM נשלפת עם טכנולוגיית זיהוי פנים מאפשרת כניסה מאובטחת וסטנד מתכוונן עם אפשרות להטיה לצדדים או לגובה ומתלה VESA לתלייה על הקיר, מציעים מגוון אפשרויות להצבת המסך ברחבי החדר, בכך מבטיחים נוחות צפייה מקסימלית. 

 

צילום:Philips

 

מסך ה- Philips 439P9H יהיה זמין בישראל החל מחודש ינואר במחיר מומלץ לצרכן שיעמוד על 4799 ₪.

למידע נוסף על מסכי המחשב של פיליפס: https://www.philips.co.uk/c-m-pc/monitors

 

אודות MMD

MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV, אשר נוסדה ב- 2009 במסגרת הסכם רישיון מותג עם חברת פיליפס. MMD מחזיקה בזכויות בלעדיות לשיווק ומכירה של צגי LCD הממותגים תחת השם פיליפס, בכל העולם. שילוב המותג של פיליפס יחד עם המומחיות בתחומי הייצור של TPVמאפשרים ל- MMD  לפעול בגישה ממוקדת ומהירה על מנת להביא לשוק מוצרים חדשניים. MMDמשרתת את השוק המערב-אירופי ממטה החברה באמסטרדם. מזרח אירופה ומדינות ברית המועצות לשעבר מקבלים שירות ממשרדים בפראג. רשת של משרדי מכירות מקומיים פועלת בעזרת מפיצים ומשווקים בכל השווקים המרכזיים האחרים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה פועל בטייוואן. www.mmd-p.com