כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – Smokeless של נעמן – סדרת מחבתות חדשנית ומפתיעה לבישול ולטיגון ללא עשן וללא ריח

 יש אש (אדומה) … אבל אין עשן !

    חדש על המדף – Smokeless  של נעמן

סדרת מחבתות חדשנית ומפתיעה לבישול ולטיגון ללא עשן וללא ריח

נעמן, המותג המוביל בתחום הבישול והאירוח, משיקה את Smokeless – סדרת מחבתות  יציקה ראשונה מסוגה בעלת פטנט קוריאני בלעדי לבישול ולטיגון ללא ריח וללא עשן.

בזכות מנגנון ייחודי, נשאב העשן שנוצר בזמן הבישול לתוך פתח מיוחד הממוקם בתוך המחבת ונפלט דרך פתח יציאה שבתחתיתה, היישר לאש שם הוא נשרף ללא עקבות ריח.

 

צילום: דן לב

 

למחבתות יש מכסה מיוחד היוצר סגירה הרמטית ומאפשר ליהנות מבישול ללא ריח ועשן, חשוב במיוחד במטבחים ובחדרי בישול שאין בהם מכשיר קולט אדים.

 

הריחות והאדים הנפלטים בזמן הבישול הופכים לא פעם את החוויה לפחות נוחה ונעימה. כולנו יודעים כי עשן שרוף של שמן ואדי שמן הנוצרים בזמן הבישול והטיגון נפלטים ונשארים בחלל המטבח, עולים מעלה ונדבקים בתקרה ובקירות, ובנוסף גם נשאפים על ידי בני הבית. וזהו בדיוק היתרון של סדרת Smokeless החדשנית של נעמן שמעבר להיעלמות הריח והעשן, תורמת לכך שהאוויר במטבח נשאר נקי וחווית הבישול והעשייה במטבח הופכת למהנה ביותר.

 

צילום: דן לב

 

הסדרה כוללת מחבת עמוקה חלקה, מחבת גריל עמוקה ומחבת גריל אובלית (אידיאלית במיוחד להכנת דגים), כולן בקוטר של 28 ס"מ. ייחודית בסדרה היא מחבת גריל כפולה בגודל 24*30 ס"מ שבמצב סגור מאפשרת גם במטבח הביתי ליהנות ממאכלים צלויים ובטעם "על האש" כמו במנגל. המחבת גם מתפרקת לשתי מחבתות רגילות – 2 במחיר 1.

 

למחבתותSmokeless  ציפוי non-stick חזק במיוחד MEGA STONE TITANIUM, התנגדות שחיקה גבוהה והן יכולות כמובן לשמש גם כמחבתות רגילות לחלוטין במידה ומשתמשים בהן ללא המכסה הייחודי. לכל המחבתות ידיות ארגונומיות מבקליט שאינן מתחממות, יציבות ובטוחות להרמה ולנשיאה.

 

צילום: דן לב

 

הכלים שבסדרה מתאימים לכל סוגי הצלייה, לטיגון, לתבשילי קדרה, דגים, בשר, עוף, פסטות, ירקות ועוד… (ללא מרקים).

 

המחבתות מתאימות אך ורק לשימוש על גבי כיריים של גז.

 

צילום: דן לב

 

לרגל ההשקה כל הכלים מסדרת Smokeless  החדשה ניתן יהיה לרכוש ב-40% הנחה בכל סניפי נעמן ברחבי הארץ.

 

המבצע בתוקף עד 30.09.18 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.