כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – "TRUVIA" – ממתיק אמריקאי נטול קלוריות על-בסיס סטיביה מגיע לישראל !

 

 

העולם מתקדם לטבעי – האמריקאים כבר הבינו, ועכשיו גם הישראלים יבינו.!

"TRUVIA"  – ממתיק אמריקאי נטול קלוריות על-בסיס סטיביה מגיע לישראל !

חברת "גורי" קיבלה את זכויות ההפצה בישראל של מוצרי "TRUVIA סטיביה".

 

שוק הממתיקים הטבעיים בארצות-הברית גדל באופן מתמיד ועומד כיום כבר על מעל 50% מקטגוריית הממתיקים.

ההשקעה הכוללת במהלך עומדת על 5 מיליון ₪ בשנת 2020.

 

עודד גורי, מנכ"ל ובעלים "גורי": "כחלק מהאסטרטגיה של החברה והמגמה הכלל עולמית לצריכה של מוצרים בריאים וטבעיים, ממשיכה חברת גורי להתפתח בעולמות המזון בעל הערכים הבריאותיים, ומשיקה את המותג הבינלאומי "TRUVIA © סטיביה" – ממתיקים בעלי 0 קלוריות על-בסיס סטיביה מופחת קלוריות, ותערובת סוכר עם "סטיביה" בעלי 75% פחות קלוריות מסוכר, נטולי גלוטן באיכות גבוהה המבוססים על צמח ה"סטיביה". שוק הממתיקים בכלל ושוק הממתיקים הטבעיים בפרט משנה בשנים האחרונות את פניו. מדובר בשוק בעל שיעורי צמיחה גבוהים ואנו מתכוונים להוביל את המהפכה בישראל עם השקת המותג, והכנסת קטגוריה חדשה. אנו צופים שתוך 3 שנים יוביל המותג  "TRUVIA © סטיביה" את שוק הממתיקים בישראל, כאשר ממתיקים טבעיים יהוו למעלה מ-50% משוק הממתיקים הכללי.

 

צילום: יח"צ

 

 

TRUVIA © סטיביה בישראל

חברת "גורי" נכנסת לקטגוריית הממתיקים הטבעיים ומשיקה בישראל את המותג "TRUVIA © סטיביה". "TRUVIA © סטיביה" הנו ממתיק בעל 0 קלוריות נטול גלוטן המתאים לשתייה חמה וקרה, וגם לבישול ולאפייה. נתח השוק של הממתיקים בארצות-הברית גדל בהתמדה ועומד על מעל 50% מהקטגוריה. הממתיק של "TRUVIA" הוא המותג המוביל בארה"ב בקטגוריית הממתיקים מבוססי "stevia" נטולי הקלוריות וזוכה להצלחה גם בשווקים נוספים ומוביל בנתחי שוק בארצות קנדה, אנגליה, איטליה וספרד.

 

כחלק ממגמת הבריאות ההולכת וגדלה, נמצאת קטגורית הממתיקים הטבעיים בצמיחה מתמדת ברחבי העולם כמו גם בישראל. בשנים האחרונות ניכר ביקוש הולך וגובר לממתיקים הטבעיים כחלק מהטרנד הבריאותי-אופנתי, זאת בנוסף לצורך המובהק של חולי הסוכרת להפחית בצריכת הסוכר, כמו גם עבור אלה הנמנעים מצריכת סוכר כחלק משמירה על אורח חיים בריא ומאוזן. הממתיקים הטבעיים המבוססים על צמח ה"סטיביה" נחשבים לפופולאריים ביותר בענף זה.

 

צילום: יח"צ

 

מה קורה בארץ ובעולם?

הממתיק של TRUVIA הוא המותג המוביל בארצות הברית בקטגוריית הממתיקים מבוססי stevia נטולי הקלוריות. קטגוריית הממתיקים בישראל עומדת על כ-45 מיליון ש"ח נכון לשנת 2018, כאשר ממתיקים מבוססי סטיביה מהווים רק 25% מנתח השוק בישראל, לעומת למעלה מ-50% בארצות-הברית. היקף המכירות של מוצרי סטיביה בישראל עמד בשנת 2018 על כ-11.5 מיליון ש"ח.

 

מהי סטיביה?

צמח הסטיביה הגדל בדרום-אמריקה הוא ממתיק טבעי שאינו מכיל קלוריות.

 

תמצית עלי ה"סטיביה" היא מרכיב חיוני בממתיקים של "TRUVIA® STEVIA". צמח הסטיביה הוא בן למשפחת החרצית שמוצאה בדרום-אמריקה. הצמח משמש להמתקת מזון ומשקאות במשך מאות שנים. תמצית ה"סטיביה" אושרה כעת לשימוש כמרכיב במדינות רבות ברחבי העולם ולכן היא מתחילה להופיע כממתיק במאכלים ובמשקאות רבים.

 

תמצית עלי הסטיביה מהווה מרכיב מפתח בממתיקים הטבעיים של "TRUVIA". עלי הצמח מכילים רכיבים בעלי מתיקות של פי 150 עד 400 מסוכר רגיל, ולכן ב- "TRUVIA" משתמשים רק באחוז קטן מאוד של סטיביה. בזכות מתיקותה המעודנת ממוצבת ה"סטיביה" של "TRUVIA" כממתיק מס' 1 בארצות-הברית בקרב ממתיקים מבוססי "סטיביה".

 

"TRUVIA" © סטיביה טעימה מאוד ואנחנו כל-כך בטוחים בכך שאנחנו מציעים: "אהבת את זה? נהדר. לא אהבת? כספך יוחזר לך", זאת כדי לעמוד מאחורי המוצרים שלנו.

 

צילום: יח"צ

 

מהפכת הסוכר בישראל!

"TRUVIA" משיקה קטגוריה חדשה בישראל – תערובות סוכר בתוספת "סטיביה" לבישול ואפייה: 75% פחות קלוריות למנה מאשר בסוכר!

 

שוק הסוכר בישראל מגלגל כ-150 מיליון ₪ בשנה.

 

כחלק מהמגמה העולמית לצריכה מופחתת של סוכר, ובהמשך לחוק ליצמן והרפורמה לסימון מוצרים בריאים, גורי תשיק 2 מוצרים חדשים בקטגוריה חדשה – תערובות סוכר בתוספת סטיביה לבישול ואפיה. מדובר במוצרים המתנהגים באפייה ממש כמו סוכר ועם 75% קלוריות למנה לאותה מתיקות!

 

עד כה שוק הסטיביה הישראלי היה שקט, אולי בגלל התפישה של הצרכן לגבי תערובות סטיביה מוקדמות. כיום, עם השקת "TRUVIA" © "סטיביה", יחוו הצרכנים הישראלים טעם מתוק מעולה. על-ידי השילוב בין תמצית עלי הסטיביה והמרקם הדומה לסוכר של אריתריטול,  צפויה טרוביה סטיביה לשמח את הצרכנים ולהגדיל את הקטגוריה. אין ספק כי מדובר כאן בשוק בעל פוטנציאל לחינוך שוק מחדש תוך שימוש במוצרים החדשים.

 

מהמתיקות הטובה של "TRUVIA" ניתן ליהנות לא רק בשתייה חמה או קרה, אלא גם בבישול ואפייה – 1/2 כוס תערובת סוכר הקנים "TRUVIA" © "סטיביה" (כ-200 קלוריות) שווה לכוס סוכר שלמה מבחינת רמת המתיקות (כ-800 קלוריות). תערובות הסוכר קנים/חום של "TRUVIA" © "סטיביה" משחימות ומתנהגות באפייה ממש כמו סוכר. מדובר בקטגוריה חדשה בישראל שבגורי מאמינים כי תשנה את שוק הבישול והאפייה עם השקת 2 המוצרים בסדרה.

 

צילום: יח"צ

 

המוצרים של "TRUVIA":

ממתיקים לשתייה קרה / חמה

  • ממתיק 0 קלוריות על-בסיס גליקוזידים של סטיביול ואריתריתול (80 גרם). 1 שקית = 1 כפית סוכר במתיקות.
  • ממתיק 0 קלוריות על-בסיס גליקוזידים של סטיביול ואריתריתול (270 גרם). 1/3 כפית מספקת את אותה מתיקות כמו כפית סוכר.

 

תערובות סוכר בתוספת סטיביה לבישול ואפייה

  • תערובת סוכר קנים על-בסיס גליקוזידים של סטיביול ואריתריתול (680 גרם). 75% פחות קלוריות למנה מאשר בסוכר. ניתן להשחמה ומתנהג באפייה ממש כמו סוכר.
  • תערובת סוכר קנים חום על-בסיס גליקוזידים של סטיביול ואריתריתול (510 גרם). 75% פחות קלוריות למנה מאשר בסוכר חום. ניתן להשחמה ומתנהג באפייה ממש כמו סוכר.

 

*כלל מוצרי הסטיביה של "TRUVIA" הנם נטולי גלוטן והם ישווקו כשבחזית האריזה יופיע סמל ה-"GFREE".

 

על חברת "TRUVIA"

המותג "TRUVIA" הושק בשנת 2008. "TRUVIA" מוביל את נתח השוק ב-6 מדינות בקטגוריה הממתיקים בעלי 0 קלוריות מהם נהנים מיליוני צרכנים.

 

על חברת גורי

גורי בע"מ היא אחת מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל, עם היקף פעילות הנאמד בכ-300 מיליון ש"ח בשנה. החברה, שנוסדה בשנת 1972, מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים ישראליים ובינלאומיים, המיוצרים על-ידי חברות מובילות בישראל, באירופה ובצפון-אמריקה.

 

בין המותגים המובילים אותם מפיצה ומשווקת חברת גורי בע"מ: מותג הטואלטיקה סטייל , "GFREE" מוצרים ללא גלוטן, מותג המזון "קניה חכמה", ריינולדס, אקווה פרש, חמצוצים ועוד…"