כותרות אחרונות
Search

חדש על השיש במטבח – מדיח כלים שולחני חדש "Freshcup" דור 2

 

 

צילום: יח"צ

חדש – מדיח כלים שולחני חדש "Freshcup" דור 2

חברת "די.אי טכנולוגיות" משיקה בימים אלו מדיח כלים שולחני חדש "Freshcup" דור 2 (פראשקאפ) אשר מנקה ומחטא כוסות, צלחות ובקבוקים אישיים בטמפרטורה של 100 מעלות שמחטא את כל הכלים מכלל החיידקים.

 

מכשיר ה "Freshcup" דור 2 (פראשקאפ) כולל טכנולוגיה פורצת דרך בלעדית ומוגנת פטנט על המוצר ועל צורת השטיפה המשלבת ניקוי וחיטוי  של הכלים ב-3 מסלולי הפעלה של 30 שניות, 60 שניות ו120 שניות.

 

מרכיב חומר השטיפה והחיטוי במכשיר ה  "Freshcup" הוא מתכון סודי של מחקר והינו תערובת ייחודית של מיקרו רכיבים ידידותיים לסביבה שמנקים, מחטאים ומבריקים בו זמנית ( החומר עבר בדיקות מחמירות במעבדות הטכניות).

 

 מחיר מכשיר   "Freshcup" דור 2 הינו כ1250 ₪ + מע"מ.
ניתן לקבל את המכשיר גם בשיטת הליסינג בתשלום חודשי של 149 ₪ כולל מכלי ניקוי והברקה ושירות בבית הלקוח.

 

צילום: יח"צ

 

חברת "די.אי טכנולוגיות" משיקה בימים אלו מדיח כלים שולחני חדש "Freshcup" דור2 (פראש קאפ) אשר מנקה ומחטא כוסות, צלחות ובקבוקים אישיים בטמפרטורה של 100 מעלות (חשוב להבין שווירוסים מושמדים בטמפרטורה של 60 מעלות כך ש  "Freshcup" מבטיח חיטוי מלא).

 

מכשיר ה "Freshcup" עוצב בהנדסה קפדנית ונראות ויזואלית מותאמת באופן מושלם למשרדים, דירות פרטיות בתי עסק ועוד…

אחד החידושים החשובים ביותר במכשיר ה  "Freshcup" דור 2 הוא שילוב של ניקוי וחיטוי הכלים תוך התזה ישירה על הכלים של שני דטרגוטים ברמת PH הפוכה, התזה של מים בטמפרטורה של 100 מעלות בקיטור שכאמור מבטיח השמדה של כלל החיידקים הקיימים.

 

 מכשיר ה  "Freshcup" כולל טכנולוגיה פורצת דרך בלעדית ומוגנת פטנט על המוצר ועל צורת השטיפה המשלבת חיטוי וניקוי של הכלים ב-3 מסלולי הפעלה של 30 שניות, 60 שניות ו120 שניות.

 

זוג מכלי השטיפה והחיטוי של מכשיר ה"Freshcup" מספיקים לשטיפה של עד 1000 כוסות.

מרכיב חומר השטיפה והחיטוי במכשיר הוא מרכיב סודי שהותאם אחרי שנים רבות ואף עבר בדיקות במעבדות הטכניות והינו תערובת ייחודית של מיקרו רכיבים ידידותיים לסביבה שמנקים, מחטאים ומבריקים בו זמנית.

 

צילום: יח"צ

אבי קפצן ממציא ה"Freshcup" ומבעלי חברת "די.אי טכנולוגיות": "החזון של החברה בסופו של דבר שה- ה"פראשקאפ" יהיה כמו מכשיר ה"סודה סטרים"………………. "אנחנו מציעים פתרון ירוק, מוצר טכנולוגי מאוד מתקדם, עם פוטנציאל בינלאומי עצום. אנחנו רוצים לשנות את הדרך שבה אנשים שוטפים כלים, להפוך את FreshCup למיקרוגל של שטיפת כלים. במקום מדיח שלוקח לו שעה, יש "FreshCup". מדובר על לא פחות ממהפכה".

 

אבי קפצן ממציא הFreshcup ומבעלי חברת "די.אי טכנולוגיות": צילום: יח"צ

 

מחירו המומלץ של מכשיר ה  "Freshcup" דור 2 הינו 1250+מע"מ (מחיר מוצע ל-6 חודשים ראשונים+ חודש ראשון נסיון חינם).

ניתן לקבל את המכשיר גם בשיטת הליסינג אשר מתאימה למשרדים בתשלום חודשי של 149 ₪ + מע"מ המסלול כולל מיכלי ניקוי והברקה ישירות עד בית הלקוח!

עלות שטיפת כוס במכשיר ה  "Freshcup" הינה בעלות זהה לעלות כוס חד פעמית, השימוש ב  "Freshcup" הופך את המשרד לירוק, ותורם רבות למאבק בשימוש בחד פעמי המזהם ולא מתכלה!