כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "אבות הניהול" – מאת: זיו אלול ויניב פוגל.

 

 

חדש על מדף הספרים – אבות הניהול

ארגז כלים להתמודדות עם דילמות ניהול של מנהלים ויזמים בעידן החדש, המשלב 3000 שנות חכמה יהודית עם תובנות של מנהלים בכירים מכל העולם.

זהו ספרם הראשון של זיו אלול ויניב פוגל.

 

בספר החדש והמקורי "אבות הניהול" שכתבו זיו אלול ויניב פוגל, משולבים לראשונה כלים פרקטיים להתמודדות עם דילמות ניהול בעידן החדש, ביחד עם 3000 שנות חכמה יהודית ומחשבת ישראל, ניסיון פיקודי- צבאי וניסיון ניהולי מהמגזר הציבורי וממגזר ההייטק.

 

אבות הניהול – עטיפת ספר

 

הספר מציג שבעה קונפליקטים מרכזיים שמשחרים לפתחם של מנהלים ומשלב בין חוכמת העבר לפרקטיקה עכשווית כגון: כיצד לנהל עובדים בצורה מיטבית? מהי החשיבות של אינטליגנציה רגשית בניהול? עד כמה להתערב ומתי להרפות? כיצד לאזן ביעילות בין החיים האישיים לחיי העבודה? מתי להיעזר ביועצים חיצוניים ועוד. בסוף כל פרק מופיע ריאיון עם מנהלים מובילים ומנוסים בתחומם מרחבי העולם בניהם: צ'ארלס בואזיז- מנכ"ל אינטקס, יוני אסיא – מנכ"ל ומייסד eToro, ג'ודי קאופמן דייויס – סמנכ"לית בכירה ודיקרטורית ב-HW ועוד…

 

זיו אלול ויניב פוגל חיים ונושמים את עולם הניהול המקצועי. ככל שהתקדמו בעולם הזה גילו השניים שתפיסת העולם של היהדות נותנת את המענה המתקדם והמודרני ביותר לדילמות הכרוכות בניהול חברה, מוצר ועובדים. בפרקי אבות הם מצאו התייחסויות מרעננות להתמודדויות שנתקלו בהן דרך קבע ולכלים שעשויים להיות שימושיים מאוד למנהלים.

 

זיו אלול – צילום: טל שחר

 

זיו אלול – יזם, מנכ"ל ומייסד חברת הפרסום הדיגיטלי "אינראקטיב" אותה הקים יחד עם עופר יהודאי, נמכרה בסיבוב הראשון ב- 86 מיליון דולר לחברת "Fyber" הגרמנית. אלול שימש כמנכ"ל החברה במשך 12 שנה. ב-2021 נמכרה "Fyber" בעסקה ששווייה 650 מיליון דולר ובאותה שנה הקים אלול סטארט-אפ חדש בשם "Periapt". אלול הוא משקיע נלהב וחבר דירקטוריון בכמה חברות סטארט-אפ. סא"ל במיל', בעל תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית ונמנה על חבר הנאמנים שלה.

 

יניב פוגל המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי וולפסון, משמש כדירקטור וכמנהל בעמותות ובארגונים שונים, סא"ל במיל', בעל תואר ראשון בהיסטוריה צבאית וניהול ותואר שני במדיניות ציבורית במסגרת התוכנית למנהלים של האוניברסיטה העברית.