כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "איזה חג לי" מאת: השחקנית, במאית עידית להמן.

צילום כריכת הספר: לירז גינת

 

 

חדש על מדף הספרים – "איזה חג לי".!

השחקנית, במאית עידית להמן, מפתחת שיטת הורות יצירתית השיקה ספר ילדים ייחודי לתקופת הקורונה: "איזה חג לי".!

זהו ספרה הראשון.!

לרכישת הספר לחץ כאן: איזה חג לי

 

מגיפת הקורונה אילצה את כולנו להתאים עצמנו למציאות החדשה שנכפתה עלינו – לשמור על מרחק, לעטות מסיכות, להקפיד לשטוף ידיים ועוד שלל הגבלות שמטרתן למנוע הדבקה. למבוגרים קל להבין את המשמעויות של ההנחיות החשובות הללו, אולם מה באשר לילדים קטנים? האם ובאיזה אופן כדאי לספר להם על הסיבות להתנהלות מוקפדת כזו בתקופה הנוכחית?

 

השחקנית, במאית עידית להמן, שהתמודדה בתקופת הסגר עם שאלות של ילדיה, כמו למה אסור ללכת לפארק?, מדוע צריך לשטוף ידיים הרבה פעמים?, למה לא מארחים ומתארחים אצל חברים? ועוד…החליטה להרים את הכפפה וכתבה סיפור דמיוני על חג ה"קורונה" באמצעותו היא נתנה לילדיה תשובות מרגיעות ומובנות.

 

את הסיפור החליטה עידית להוציא לאור עבור הורים רבים המתמודדים גם הם בתקופה זו עם שאלות דומות של ילדיהם.  תוך שלושה שבועות בלבד, עם ארבעה ילדים שמתרוצצים בתקופת הסגר בבית,  הצליחה עידית להוציא את ספר הילדים המקסים "איזה חג לי".

 

צילום כריכת הספר: לירז גינת

 

הספר מנוקד, מלווה באיורים שממחישים את העלילה ומציע לכל אותן שאלות שעולות על ידי הילדים תשובות אפשריות ופתרונות שירגיעו אותם. הספר כולל גם משחק ורעיונות להפעלות משפחתיות בעקבות הסיפור.

 

עידית להמן היא אם לארבעה, בוגרת החוג לתיאטרון במכללת אמונה ובוגרת המסלול לאימון אישי באוניברסיטת תל-אביב, שחקנית, במאית, מרצה ומפתחת שיטת הורות-יצירתית. זהו ספרה הראשון.

 

כריכה קשה

איירה: לירז גינת

מחיר: 64 שקל

לרכישת הספר: איזה חג לי