כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – להפוך שומן לדלק – ספרו החדש של ד"ר ג'וזף מרקולה.

להפוך שומן לדלק עטיפה קדמית – צילום: יח"צ

 

חדש על מדף הספרים – להפוך שומן לדלק – ספרו החדש של ד"ר ג'וזף מרקולה.

דיאטה מהפכנית שלוחמת בסרטן, מחזקת את המוח ומגבירה את האנרגיה.

 

ד״ר ג׳וזף מרקולה, חסיד נלהב של הרפואה הטבעית ושילוב בריאות הגוף והנפש, מאמין שאנו יכולים לשמור על בריאותנו אם נספק לגוף את הדלק הנכון: ״הדיאטה הקטוגנית״. דיאטה זו, הדלה מאוד בפחמימות ועשירה בשומנים בריאים, היא לדבריו הדרך לשיפור מירבי בתהליכים הביוכימיים שמדכאים מחלות ושמסייעים לריפוי. "להפוך שומן לדלק" עוסק בדיאטה הקטוגנית והיתרונות הבריאותיים שלה – בנוסף למניעה וריפוי של מחלות קשות, היא מגבירה את יכולת המוח, מוספיה אנרגיה לגוף, מסייעת לירידה במשקל ולשמירה על משקל נמוך, ועוד יתרונות רבים אחרים.

 

במשך יותר ממאה שנה, רווחה המוסכמה המדעית שהסרטן הוא מחלה תורשתית, הנובעת מפגם בכרומוזומים של גרעיני התאים. אבל אולי הסרטן איננו מחלה תורשתית?  אולי הסרטן נגרם בשל חילוף חומרים פגום כתוצאה מאי תפקוד של המיטוכונדריה?

 

להפוך שומן לדלק עטיפה קדמית – צילום: יח"צ

 

בספר "להפוך שומן לדלק" טוען ד״ר ג׳וזף מרקולה שכמעט כל המחלות נובעות מחילוף חומרים פגום. הוא גם מגלה מה באמת משבש את חילוף החומרים שלנו — פגמים וחוסר תפקוד של המיטוכונדריה. אלפי מיטוכונדריות פועלות כמעט בכל תא בגוף האדם, ומייצרות 90 אחוז מכלל האנרגיה הנדרשת להישרדותנו ולבריאותנו.

 

ד״ר ג׳וזף מרקולה הוא חסיד נלהב של הרפואה הטבעית ושל שילוב בריאות הגוף והנפש. הוא איש חזון שכבר חולל כמה שינויים מתבקשים במערכת הבריאות האמריקאית. הוא כתב ספר שנכנס לרשימת רבי־המכר של הניו יורק טיימס, והתראיין ב־CNN  , בפוקס ניוז, בתוכנית של ד״ר אוז ובבמות תקשורתיות אחרות.

 

הוצאת אור-עם/ 118 ש"ח

להשיג באתר האינטרנט www.bookme.co.il ברשתות ובחנויות הספרים הנבחרות