כותרות אחרונות
Search

חדש – קוביות קפואות רב-פעמיות לקירור משקאות

קוביות קפואות רב-פעמיות לקירור משקאות

לרגל הקיץ, המותג  Novel collectionמציג סט קוביות קפואות רב-פעמיות לקירור משקאות

בימי הקיץ החמים, אנו רוצים לשתות שתיה קרה ומרעננת, אך החום הכבד מחמם את השתייה במהירות ואנו מתקשים לשמור עליה קרה. האופציה של קוביות קרח טובה גם היא, אך היא גורמת לדילול המשקה, מה שחלקנו לא רוצים. המותג Novel collection מציג את הפתרון האידיאלי לכך: סט קוביות קפואות רב פעמיות לקירור משקאות.

 

מקפיאים את הקוביות, מכניסים אותן לכוס השתייה, והן מקררות את המשקה לאורך זמן, מבלי לדלל אותו. הקוביות נשארות קפואות זמן ממושך, עמידות מאוד ומתאימות לשימוש חוזר. הסט כולל 6 קוביות להקפאה ותיק נשיאה נוח. כדי לקרר את המשקה ניתן להשתמש בקובייה אחת ומעלה, בהתאם לרמת הקירור שנרצה להשיג. הקוביות שימושיות מאוד לאורך כל השנה ובפרט בקיץ, ומתאימות הן לשתייה קרה והן למשקאות אלכוהוליים.

מחיר: 70 ₪.

להשיג: במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ.

נובל קולקשיין הינו מותג הבית של חברת "פלדינוקס", הכוללת מגוון רחב של כלי בית והגשה בעיצוב ייחודי ובאיכות מעולה. המותג נותן מענה לאוהבי עיצוב ויוקרה, במחירים השווים לכל נפש. פלדינוקס אחת החברות המובילות והוותיקות בישראל, בייבוא ובשיווק מותגים בינלאומיים מובילים בתחום כלי בית, כלי הגשה, כלי נוי ואמנות, יודאיקה, מתנות וריהוט משלים. כל מוצרי פלדינוקס מיוצרים ברמת גימור ואיכות גבוהים ביותר, ועשויים חומרים איכותיים כגון: נירוסטה, קריסטל, פורצלן, פיוטר, עץ ועוד.