כותרות אחרונות
Search

ליאור השמיה מונה לסמנכ"ל "Delivery" ב- "CloudTech" מקבוצת "Yael".

ליאור השמיה סמנכ"ל תחום ה- "Delivery" ב- "CloudTech" צילום: אייל טואג

 

ליאור השמיה מונה לסמנכ"ל "Delivery" ב- "CloudTech" מקבוצת "Yael".

  במסגרת התפקיד יוביל ליאור תהליכי "דליברי"  מול לקוחות "CloudTech" המנהלת פרויקטי ענן מבוססי Salesforce מול גופים מכל מגזרי המשק.

 

 ליאור השמיה מונה לסמנכ"ל Delivery ב-CloudTech מקבוצת Yael, המנהלת פרויקטים המבוססים על הפלטפורמה של Salesforce ושותפה מובילה של ענקית הענן.

 

במסגרת תפקידו יהיה אחראי על תחום ה-Delivery בחברה הכולל צוותי מומחים המנהלים פרוייקטים ותהליכי יישום רחבי היקף של פתרונות Salesforce.

 

ליאור, מומחה בעל ניסיון עשיר בעולמות ה-Delivery ובניהול תהליכים מול ארגונים מכל תחומי המשק. בין תפקידיו הקודמים ניהל צוותי Professional Services ב- Salesforce Industries והיה אחראי על פרויקטים שונים בארץ ובעולם מול מגזר התקשורת, הביטוח, האנרגיה ועוד; עסק בניהול בתחום ה- Delivery באמדוקס, כולל אספקת פתרונות טכנולוגיים ללקוחות גלובליים ועוד…

 

ליאור השמיה סמנכ"ל תחום ה- "Delivery" ב- "CloudTech" צילום: אייל טואג

 

ליאור השמיה: "אני שמח על ההזדמנות להוביל את תחום ה-Delivery ב- CloudTech" "היותה של קלאודטק שותפה מובילה של Salesforce תאפשר לי להמשיך לטפח קשרים משמעותיים עם לקוחות, תוך התמקדות בחדשנות. אני מאמין כי אימוץ של מודולים חדשים ב- Salesforce, כמו גם טכנולוגיות AI, לצד מגוון הפתרונות שמציעה קבוצת יעל, יסייע ללקוחותינו ליהנות מאקוסיסטם שלם של מגוון פתרונות מובילים".