כותרות אחרונות
Search

חוגגים את ראש השנה עם מוצרי הדבש של חברת "אחוה"!

 

 

חוגגים את ראש השנה עם מוצרי הדבש של חברת "אחוה"!

חברת "אחוה" משווקת לרגל ראש השנה עוגת דבש במחיר מנצח וממרח שומשום  עם דבש.

 

עוגת הדבש של "אחוה" בטעם ביתי ובעיצוב חדש תימכר במחיר ללא תחרות של כ-5 שקלים בלבד! ממרח שומשום עם דבש של "אחוה" עשוי מטחינה משומשום מלא ודבש, הוא ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל • יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": בעקבות הקורונה תמשיך אחוה במבצעים מיוחדים על טחינה גולמית, חלוה ומוצרי מאפה לכל אורך חגי תשרי".

 

חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי, עוגת דבש בחושה, באריזה חגיגית חדשה ומהודרת ובמחיר ללא תחרות: כ- 5 שקלים בלבד! עוגת הדבש של אחוה בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית, עם טעם עשיר של דבש, תימכר במרבית רשתות השיווק במחיר המיוחד למשך כל תקופת החגים, לצד מבצעי טחינה, חלוה ומוצרי מאפה נוספים.

 

עוגה ב- 5 ש"ח – צילום: יעל האן

 

בנוסף, מציעה "אחוה" לראש השנה ממרח שומשום עם דבש, שהינו חלק מסדרת הממרחים המתוקים של אחוה מבוססי טחינה גולמית. ממרח שומשום עם דבש עשוי מטחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל.

 

ממרח שומשום עם דבש – צילום: יעל האן

 

יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc: "הדבש ידוע מזה אלפי שנים כמזון בריאות הנחשב ל"Superfood" וכאחד המזונות החשובים בתחום הרפואה העממית. מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. "בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, ממרח השומשום עם דבש של חברת אחוה עונה בצורה מדויקת על דרישות אלו. הממרח מבוסס על טחינה מלאה המכילה חומצות שומן חיוניות וערכים גבוהים של סידן, ברזל, סיבים תזונתיים, חלבון והינו דל במלח. השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג תזונתי מבחינת הטעם והערכים התזונתיים".

 

צילום: יעל האן

 

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה": "כמידי שנה מציעה אחוה עוגת דבש איכותית וטעימה במחיר מנצח, כשהשנה, לאור משבר הקורונה, אף השקנו את העוגה באריזה חדשה ודאגנו שבמרבית רשתות המזון היא תימכר במחיר של חמישה שקלים בלבד. לדבריו, "בניגוד לעליות המחיר של מוצרי מזון שאנו רואים בכל הקטגוריות, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל. מאז ומתמיד המדיניות של אחוה היא לספק מוצרי מזון איכותיים במחיר השווה לכל נפש, ובטח שנמשיך לעשות זאת כעת, כשהמשק במשבר ואנשים רבים מתמודדים עם קושי כלכלי ואבטלה, וננסה להמתיק את תקופת החגים ולתרום לאווירת החג".

 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

 

מחיר מומלץ לצרכן:

כ- 5 שקלים לעוגת דבש (400 גרם),

8 – 11 שקלים לממרח שומשום עם דבש (400 גרם).

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.