כותרות אחרונות
Search

חוגגים שלוש שנים למסעדת 'מדיטה' עם תפריט חורף חדש ואתם נהנים !

חוגגים שלוש שנים למסעדת 'מדיטה' עם תפריט חורף חדש ואתם נהנים !

מסעדת מדיטה של השף מוטי אוחנה ומשה כהן, שבבעלותם מסעדת השף 'החצר', מציינת שנה שלישית מאז שנפתחה במתחם בית הנציב בירושלים.

 

מסעדת "מדיטה" נחשבת לאחת המסעדות הכשרות הטובות ביותר בבירה ירושלים. חזון השותפים ב"מדיטה" הוא להגיש לאורחים מנות ממטבח המזרח התיכון החדש, תוך הישענות על מנות ירושלמיות קלאסיות, לצד חידושים מהמטבח המודרני.

 

השבוע השיק שף מוטי אוחנה תפריט חדש המתכתב עם חזון 'מטבח תיכון חדש' של המסעדה ובו מנות מהמטבח המזרח תיכון המקומי, עם השפעות ממטבחי העולם ושיטות בישול מודרניות.

בין המנות בתפריט החדש:

צילום אסף קרלה

ראשונות: פוקאצ'ה מהטאבון ומטבלים (38 ₪), סלט עגבניות עם פלפל חריף, בצל סגול, וכוסברה (48 ₪), סלט חסות, עגבניות, בצל סגול, ארטישוק אלה רומנה, טחינה גולמית ושומשום (52 ₪), סטייק חציל, טחינה, ירקות שרופים, קרם לימון וסילאן (54 ₪), פטה כבד עוף וכבד אווז עם ריבת עגבניות שרי (58 ₪), קרפצ'יו פילה בקר בלסמיקו ורוקט (58 ₪) סבי'צה דג על מיני בורגר  וצ'יפוטלה מעושן (62 ₪) קבב דג ים, מטבוחה, זוקיני, וצ'זיקי (72 ₪) פוקאצ'ה שקדי עגל, עגבניות, לימון כבוש ועמבה (75 ₪), פוקאצ'ה עראיס בקר מפורק, עגבניות צלויות, טחינה, ופטרוזיליה (72 ₪).

צילום אסף קרלה

עיקריות: פסטה רדיאטורי שחורה וירקות גינה (78 ₪) טורטליני סיסקה עם אספרגוס וכמהין (89 ₪)  דג שלם בים של ירקות ויין לבן ( 112 ₪ ), פילה דניס עם טחינה גולמית ואגוזי מקדמיה על סלט קינואה ( 112  ₪)  פילה זלמון על ריזוטו ירוקים (107 ₪), כבד עוף על פירה ברוטב יין (78 ₪), פרגית במרינדה, תפוחי אדמה וצ'ימיצ'ורי (88 ₪), קבב עם טחינת חצילים, עגבנייה ובצל מהתנור ( 85 ₪), המבורגר עם חזה אווז וצ'יפס (72 ₪), אסאדו עגל בברביקיו ותפוזים (98 ₪), תבשיל קדרת בשר ירקות שורש ופירה ( 92 ₪), סינטה דמי גלאס בציר בקר עם בצלי שאלוט וקרם בטטה (110 ₪), אנטריקוט מובחר עם ירקות מדורה וסוכריות שום (138 ₪)

צילום אסף קרלה

שף מוטי אוחנה: "התפריט החדש הוא קליל, ירוק ורענן. מתכתב היטב עם החורף הירושלמי ומושפע מהחומרים האיכותיים ביותר שיש באזור, ומהצבעים והריחות שיש רק בירושלים"

 

מסעדת מדיטה משתרעת על פני כ-350 מ"ר, עם כ- 180 מקומות ישיבה ושוכנת במתחם בית הנציב בתוך בניין מרהיב המעוצב בסגנון של בראסרי פריזאי עם אלמנטים ים תיכוניים. מהמטבח הפתוח עם פלטת הגריל הגדולה בה ניתן לראות את אופן הכנת המנות וצליית הבשרים, אל הטאבון המרכזי בו נאפים לחמים טריים לכל סועד ועד בר המשקאות המרכזי, ניתן לראות כי בעיצוב של מדיטה הושקעה מחשבה רבה לחוויה קולינרית ייחודית.

 

לרגל התפריט החדש, המסעדה פתוחה גם במוצאי שבת

"מדיטה" – בית הנציב, דרך חברון 101 א' ירושלים

כשר – רבנות ירושלים

חדר פרטי לאירועים עד 110 איש

טל' 02-5664466