כותרות אחרונות
Search

חוגגים Vallentine's Day עם "Dorco" מותג סכיני הגילוח הטוב בעולם

חוגגים Vallentine's Day עם "דורקו" מותג סכיני הגילוח הטוב בעולם

"דורקו" מותג סכיני הגילוח הטוב בעולם מציע  מארז מתנה של ערכת סכיני גילוח במחיר אטרקטיבי ועם שליח עד הבית ללא תשלום נוסף!

 

מותג סכיני הגילוח האיכותי Dorco, חוזר לישראל לאחר היעדרות של קרוב לשנה ומציע לרגל ה- Vallentine's Day מארז מתנה לגבר של ערכת סכיני גילוח, במחיר אטרקטיבי. מוצרי חברת דורקו, המיובאים ומשווקים לישראל בלעדית ע"י PHARMERS, נחשבים לאיכותיים ביותר וידועים ברחבי העולם במחירם הזול, כ-30-50 אחוזים פחות לעומת סכיני הגילוח האיכותיים המתחרים.

 

המארז כולל ידית איכותית, רביעיית סכינים  – 'PACE 4' סכין מעולה בעלת ארבעה להבים ורביעיית סכינים'PACE 6' – הכוללת סכין פרימיום, הסכין הראשונה בעולם בעלת שישה להבים, במחיר של 80 ₪ בלבד. בנוסף, מזמינים באתר  mydorco.co.ilומקבלים את המארז עם שליח עד הבית, ללא תשלום נוסף. המבצע בתוקף עד ה- 20.2.18.  

 

– 'PACE 4' סכין מעולה בעלת ארבעה להבים בהשקת בכורה בישראל – סכין שמביאה בשורה גדולה לבעלי זיפים קשים ועבים הרגילים להשתמש במאך3. הסכין מתנקה בקלות רבה והשערות לא נתקעות בזכות צפיפות הלהבים כך שהסכין מבטיחה גילוח מהיר, חלק ועדין יותר, ואורך חיים עד ליותר מ-30 אחוזים מהסכין האיכותית המקבילה. סכין מתאימה גם לאילו המגלחים לא רק את עור הפנים ולספורטאים.

 

מפרט- סכין גילוח אל חלד, כוללת ציפוי עדין של פולימר סיכה המאפשר מגע חלק ועדין עם העור, ציפוי נגד קורוזיה וציפוי להגברת עמידות הלהב וחיזוק קצה הלהב. הסכינים מכילים רכיבים להגנה על העור כגון: תמצית זיתים המסייעת להתחדשות הקולגן ולמניעת פטרת, תמצית קמומיל ואבקת אלנטואין אנטי אלרגנית, אנטי-דלקתית ומרגיעה. הסכין בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה וזוית גילוח אידאלית.

צילום: יח"צ

'PACE 6' סכין פרימיום, הסכין הראשונה בעולם בעלת שישה להבים (פלוס טרימר- להב אחורית לעיצוב הזקן והפאות). ה'פייס 6' נחת בחזרה בארץ הקודש, לאחר היעדרות של כשנה, כדי להתחרות על נתח השוק של סכין הפרוגלייד והפיוז'ן, ויש לו את כל הנתונים להצליח.

 

מפרט- הסכין גילוח עצמה היא אל חלד, כוללת 6 להבים עדינים במיוחד לגילוח חלק וציפוי עדין של פולימר סיכה המאפשר מגע חלק ועדין עם העור, ציפוי נגד קורוזיה וציפוי להגברת עמידות הלהב וחיזוק קצה הלהב. הסכין, שמיועדת לאנשים עם עור רגיש ומגורה, מכיל קומבינציה של ויטמין E, אלוורה ושמן לבנדר שמרגיעה ושומרת גם על העור הרגיש ביותר. גם כאן הידית בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה ולא מרגישה גדולה או מסורבלת.

 

אודות Dorco

דורקו, שהוקמה בשנת 1955, הינה חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם הממוקמת בקוריאה הדרומית. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מספר מוצרי איכות שיעניקו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה בארה"ב (dollarshaveclub.com, שמשווקת את סכיני דורקו, תפסה נתח מפלצתי של 50% משוק האונליין האמריקאי וכל זאת תוך 5 שנים), אפריקה, אסיה ואנגליה.

 

להשיג באתר  MyDorco.co.il

*שליח עד הבית תוך 5 ימי עסקים (48 שעות בערים הגדולות)

*המבצע בתוקף החל מה- 29.1.18 ועד ה-20.2.18