כותרות אחרונות
Search

חודש דצמבר 2022 בסלקום TV.!

צילום: סטודיו סלקום TV

 

חודש דצמבר 2022 בסלקום TV.!

חודש דצמבר, תחילתו של החורף, מביא עימו מבחר עשיר של תכנים שיעלו לשירות. גם החודש סלקום TV תעלה מבחר עשיר של סרטי אנימציה והרפתקאות לכל המשפחה, סדרות ותוכן עשיר לילדים – לצד מגוון תכנים חדשים מבית HBO, עשרות סרטים, תכני דוקו מסקרנים ואיכותיים, ומבחר סדרות ועונות חדשות – חלקן משודרות רק בסלקום TV

 

לכבודם של שחקנים מפורסמים החוגגים החודש יום הולדת, יוצעו בשירות סרטים אהובים בכיכובם, כדוגמת: ג'וליאן מור, מריסה טומיי, ג'ף ברידג'ס, ג'ניפר קונלי, סטיב בושמי, בראד פיט, ג'ק ג'ילנהול, סמואל ל ג'קסון, קיט הרינגטון, לברון ג'יימס, אנתוני הופקינס.

 

צילום: סטודיו סלקום TV

 

סדרות ועונות חדשות בשירות:

משטרת פריז 1900 (עונה 1, 14.12) – רק בסלקום TV

ריאליטי אש – עונות 1 ו-2 (עונה 1, 18.12. עונה 2, 26.12) – רק בסלקום TV

הסוד שלנו (עונה 1, 18.12) – רק בסלקום TV

 

תכני HBO: ברנסון (סדרת דוקו, 2.12), חומריו האפלים (עונה 3, 6.12), Unveiled: Surviving La Luz Del Mundo: Season 1 (סדרת דוקו, 7.12) מגניב במקרה (עונה 2, 10.12), ספיישל סטנד אפ: אטסוקו אוקאצואה (מופע מצולם, 12.12), פלוסי בבית הנבחרים (סרט דוקו, 14.12), פרויקט יומני הסקס (סדרת דוקו, 17.12),

 

אירועי ספורט בולטים החודש: גמר המונדיאל (18.12) 

 

מצ"ב הניוזלטר המלא של סלקום TV לחודש דצמבר 2022:

לפי סדר תאריכים:

תאריך עלייה

סוג התוכן

שם התוכן באנגלית

שם התוכן בעברית

תקציר

שנה

1.12.22

סינמה TV

Last Seen Alive

נראתה לאחרונה בחיים

דרמת אקשן בכיכובו של ג'רארד באטלר. וויל מסיע את אישתו לבית הוריה. בעצירת תדלוק בתחנת דלק האישה נעלמת באופן מסתורי וללא עקבות. לאחר ניסיונות כושלים להיעזר במשטרה ובמשפחתה, וויל מבין שעליו לקחת את העניינים לידיים ולעשות הכל על מנת למצוא את אישתו במירוץ נגד הזמן.

2022

1.12.22

סינמה TV (ילדים)

Paws of Fury: The Legend of Hank

סמוראי על ארבע

אנימציה לכל המשפחה. כלב צעיר בשם האנק, מגיע לעיירת חתולים ונאלץ להתמודד עם זרותו, ועם הבקשה כי יהיה הסמוראי השומר של העיר מפני הפולשים הנטפלים אליה. הוא מחפש מורה לאמנויות לחימה ומתחבר עם סמוראי שיכור שיצא לפנסיה. האם יחד יצליחו להפוך את האנק לסמוראי שיציל את העיירה?

2022

1.12.22

סינמה TV

The People Upstairs

השכנים מלמעלה

קומדיה ספרדית. ערב אחד, אנה מחליטה להזמין את השכנים החדשים מלמעלה למורת רוחו של בעלה. ארוחת הערב התמימה מוציאה במהרה מהרביעיה סודות סמויים, פנטזיות והרבה פלפל, שאחריהם אף זוג לא יישאר אותו הדבר. העלילה מתרחשת בסלון אחד וחושפת צונאמי משעשע של רגשות, הפתעות וטוויסטים.

2020

1.12.22

סינמה TV (לכל המשפחה)

Dakota (2022)

דקוטה

סרט לכל המשפחה. אם ובתה מקבלות משמורת על כלבת הלחימה של האב שנהרג. הן צריכות להתאחד נגד השריף המושחת, אשר מנסה להשתלט על החווה המשפחתית, ויחד מתפתחת בינהן מערכת יחסים מיוחדת במינה.

2022

1.12.22

סינמה TV

Everything Went Fine

הכל עבר בשלום

דרמה מרגשת בבימויו של פרנסואה אוזון, אנדרה בן ה-85 שתמיד היה מלא חיים, מוקף בחברים ובאוכל טוב מוצא עצמו מרותק למיטה לאחר שעבר אירוע מוחי. בתו הסופרת המצליחה, עוזבת הכל ומתייצבת לצד אביה. כשאנדרה מבקש ממנה ומאחותה לעזור לו עם משימה אחת אחרונה – לסיים את חייו – הבנות מסרבות, באופן טבעי, ומשקיעות את זמנן בנסיון להחזיר לו את כוחו הפיזי ולרומם את רוחו. אבל הוא עדיין מבקש את אותה הבקשה – והבנות יצטרכו לקבל החלטה בלתי אפשרית…

2021

1.12.22

סינמה TV (ילדים)

Maya the Bee 3: The Golden Orb

הדבורה מאיה וביצת הזהב

סרט אנימציה לכל המשפחה. הדבורה המפורסמת בעולם חוזזזזזזרת לעשות בלאגן! מאיה, דבורה קטנה ושובבה וחברה הטוב ווילי, מקבלים משימה חשובה: להעביר את ביצת הזהב היקרה למקום מבטחים. אבל כשהביצה בוקעת העניינים מתחילים להסתבך… שני החברים יוצאים למסע הרפתקאות קסום, מרתק ומלא בצוף. בדרך הם מגלים עולמות חדשים, מסתבכים בקרבות חרקים, ולומדים שרק בעבודה משותפת אפשר למצוא מוצא מכל צרה!

2021

1.12.22

סינמה TV

Tokyo Shaking

טוקיו רועדת

דרמה צרפתית. 11 במרץ, 2011. רעידת אדמה אדירה פוקדת את יפן וגורמת לגל צונאמי, שמוביל לאסון הגרעיני בפוקושימה. קהילת התושבים הזרים בטוקיו נשטפת גם היא בגל הכאוס והחרדה שמציף את העיר. אלכסנדרה, מנהלת צרפתיה צעירה שעברה לא מזמן לטוקיו כדי לאייש משרה בכירה בבנק, מוצאת עצמה נקרעת בין ההוראות של מנהליה לבין הרצון להגן על בני משפחתה וחבריה לעבודה, ונאבקת למצוא מידה של אנושיות בתוך המהומה.

2021

1.12.22

סינמה TV

You Won't Be Alone

לא תהיי לבד

דרמת אימה. בכפר הררי מבודד במקדוניה של המאה ה-19, נערה צעירה נחטפת, ולאחר מכן הופכת למכשפה על ידי רוח עתיקה.

2022

1.12.22

סרט חדש

Escape from Pretoria

הבריחה מפרטוריה

מותחן עוצר נשימה בכיכובו של דניאל רדקליף המבוסס על סיפור אמיתי. אחד מסיפורי הבריחה מכלא המרתקים ביותר שהתרחשו בעולם. ג׳נקין וחברו הטוב ביותר לי, מושלכים לבית הכלא ע״י בית המשפט אחרי שהואשמו בפעולת טרור כביכול נגד משטר האפרטהייד. הם נשלחים לכלא השמור ביותר במדינה, כלא פרטוריה, עם רמת אבטחה מירבית וסוהרים שלא בוחלים בשום שיטה כדי להפעיל טרור ומשמעת על האסירים. השניים מחליטים לצאת למשימה בלתי אפשרית. בעזרת כושר המצאה מרתק, ייצור מפתחות מעץ, ובניית מתקנים מתוחכמים כדי לפתוח את דלתות הכלא מרחוק, ולמרות המעקב הקפדני של הסוהרים, הם מתקדמים צעד אחר צעד, כדי לנסות להגיע לחופש … האם כוח הרצון והאמונה בדרך שלהם ובצדקתם, יעזרו להם להצליח?

2020

1.12.22

סרט חדש

There Is No Evil

אין רשע בעולם

זוכה פרס 'דב הזהב', פסטיבל ברלין 2020. סרטו של הבמאי האיראני מוחמד ראסולוף.  באיראן המודרנית, ארבעה סיפורים שונים אך קשורים משרטטים יחד עולם עתיר ניגודים מוסריים, בו בני אדם מנסים למצוא את חירותם בארץ בה לחירות יש מחיר

2020

2.12.22

סדרת דוקו חדשה

Branson: Season 1

ברנסון

סדרת דוקו מבית HBO שמלווה את המיליארדר ריצ'ארד ברנסון, הבעלים של חברת וירג'ין

2022

3.12.22

יום הולדת לג'יליאן מור

 

יום הולדת לג'יליאן מור

אוון הנסן היקר, בל קנטו, מעשה פלאים, סודות הפרברים, עדיין אליס, משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק א', ממשחקי הרעב: עורבני חקיין – פרק הסיום, נון-סטופ, ביג לבובסקי

 

4.12.22

 יום הולדת למריסה טומיי

 

 יום הולדת למריסה טומיי

המתאבק, משחקי שלטון

 

4.12.22

יום הולדת לג'ף ברידג'ס

 

יום הולדת לג'ף ברידג'ס

ביג לבובסקי, באש ובמים, שנת הכלב

 

5.12.22

סינמה TV

Abandoned (2022)

נטושה

סרט אימה. זוג עובר לבית חווה מבודד סמוך ללידת בנם. אך הבית אוצר בתוכו סוד אפל מעברו. בעוד הזוג נחשף להיסטוריה של הבית, האם המתמודדת עם דיכאון שאחרי לידה, הולכת ומסכנת את חייה ואת חיי התינוק.

2022

5.12.22

סדרה חדשה (ילדים)

Hamster & Gretel

גרטל והאוגר

סדרת אנימציה חדשה מהיוצרים של פיניאס ופרב. קווין ואחותו אמורים לקבל כוחות על מחייזרים, אבל בשל טעות מי שמקבל את הכוחות זה גרטל והאוגר שלה.

 

6.12.22

עונה חדשה

His Dark Materials: Season 3

חומריו האפלים – עונה שלוש

עונת הסיום מבית HBO של סדרת הפנטזיה שבה לכל אדם יש בעל חיים שמלווה אותו ומהווה השתקפות לנשמתו.

2022

7.12.22

סדרת דוקו חדשה

Unveiled: Surviving La Luz Del Mundo: Season 1

 

סדרה דוקומנטרית מבית HBO על כנסיית לה לוז דל מונדו שחבריה הואשמו בהתעללות מינית בקטינים.

2022

8.12.22

סינמה TV

First Love

אהבה ראשונה

דרמת רומנטית. אן וג׳ים הם שני תלמידים בשנת הלימודים האחרונה לפני המעבר לקולג׳. אהבתם חווה עליות ומורדות. אך המבחן הגדול עומד לפניהם – שניהם מתקבלים לקולג׳ים מרוחקים זה מזה.. האם האהבה שלהם תנצח את המרחק?

2022

8.12.22

סינמה TV

Love You Charlie

אוהב אותך צ'ארלי

קומדיית פשע ישראלית של שי כנות בכיכובם של מיכאל אלוני, נועה קירל ואלון אבוטבול. במאי חנון והצוות המוטרף שלו, מצלמים לתוכנית ריאליטי זמרת נוצצת המתארחת לשבוע בביתו של צ'ארלי ראש משפחת פשע אכזרי ומשפחתו המוחצנת. עולם הבידור במפגש עם עולם הפשע. צ'ארלי ומשפחתו מתמרנים את צוות הצילום ואת הכוכבת הצעירה ומדרדרים אותם לעולמם האפל והקטלני..

2022

8.12.22

סינמה TV

Supernova

סופרנובה

דרמה אנגלית יפה ומרגשת, בכיכובם של שני ענקים – קולין פירת' ("נאום המלך", "יומנה של ברידג'ט ג'ונס") וסטנלי טוצ'י ("טובת הילד", "מבט מגן עדן"). אחרי 20 שנה יחד, סם וטאסקר שוכרים קרוון ויוצאים למסע ברחבי אנגליה הכפרית הפסטורלית.  אך ישנה עננה שחורה המרחפת מעל שניהם. ככל שהטיול מתקדם נראה שהם כבר לא יכולים להתעלם מהמציאות ומהעתיד שמצפה להם, ובין בני הזוג האוהבים מתחילים לצוץ קרעים.

2020

8.12.22

סרט חדש (ילדים)

Ainbo

איינבו ושומרי הג׳ונגל

אנימציה לכל המשפחה. איינבו היא לא ילדה רגילה, הנולדה וגדלה עמוק בתוך הג'ונגלים של האמזונס, ויש לה יכולת לתקשר עם חיות הג'ונגל. כאשר היא מגלה שביתה והג׳ונגל סביבו בסכנה, היא יוצאת יחד עם חבריה, ארמדילו חמוד ומצחיק וטפיר נמרץ ומלא אהבה, למסע הרפתקאות משעשע כדי להציל את האמזונס. איינבו נחושה להציל את המצב ולהרחיק את בני האדם מהג'ונגלים בהם היא חיה, לפני שיהיה מאוחר מדי.

2021

8.12.22

סרט חדש

The Crusade

המסע

דרמה דרפתית מרגשת ומלאת הומור. מריאן, אבל ובנם בן ה-13 ז'וזף חיים יחד בדירה פריזאית. השגרה הבורגנית שלהם מופרת לאחר שההורים מגלים כי בנם מכר בחשאי שורה של חפצים בעלי ערך שאסף מהבית כדי לממן פרויקט אקולוגי באפריקה. לאחר שהכעס מתפוגג, הילד מצליח לגייס אותם לטובת המטרה והם יוצאים יחד להציל את העולם. סרט מפתיע ומשעשע על נושא בעל חשיבות עליונה, שהוצג בהקרנת בכורה בפסטיבל קאן.

2021

8.12.22

סרט חדש

The Unbearable Weight of Massive Talent

משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק

קומדיית פעולה מקורית ומהנה במיוחד. ברדיפה אחר דמות חדשה שהוא מעוניין לגלם, ניקולס קייג’ לומד את מה שרובנו כבר יודעים – תפקידיו הטובים ביותר כבר מאחוריו. עם חובות ענק ואף תפקיד משמעותי באופק, הוא מסכים תמורת מיליון דולר לנסוע למאיורקה למסיבת יום הולדת של מיליונר מקומי בשם חאבי בה הוא אמור לגלם את עצמו. כאשר מתברר כי חאבי מבוקש ע"י ה CIA, קייג' נדרש להפיח שוב חיים בדמויות איקוניות אשר גילם בעבר, על מנת להציל את עצמו ואת היקרים לו. עם קריירה רבת שנים, שעתה נראית כאילו נבנתה במיוחד עבור הרגע הזה, השחקן המעוטר ורב ההשפעה חייב להיכנס לנעלי הדמות של חייו: ניקולס קייג'.

2022

8.12.22

סרט חדש

X

X

סרט אימה מאת טיי ווסט, אחד מהקולות הבולטים ביותר בעולם האימה של האלף החדש. ב-1979 קבוצת צעירים טקסנית יוצאת אל שולי המדינה על מנת לצלם סרט פורנו עצמאי עם שאיפות אומנותיות. הם שוכרים בקתה קטנה מזוג קשיש בין אגם לשדות, ושם מתחילים להוציא לפועל את משימתם. אבל עם רדת הלילה הם יגלו שהם בעצם עומדים בפני סכנה גדולה מאוד.

2022

10.12.22

סדרה / עונה חדשה

Random Acts of Flyness: Season 2

מגניב במקרה – עונה 2

עונה שנייה מבית HBO ללייט נייט של המוזיקאי טרנס ננס שחוקר נושאים ובעיות מורכבות כמו גזע, מגדר, מיניות ועוד

2022

12.12.22

יום הולדת לג'ניפר קונלי

 

יום הולדת לג'ניפר קונלי

אהבה בשחקים: מאווריק, פסטורלה אמריקנית, הצד האחר של ניו יורק, הוא פשוט לא בקטע שלך

 

12.12.22

Stand Up

Atsuko Okatsuka Special

ספיישל סטנד אפ: אטסוקו אוקאצואה

מופע מצולם מבית HBO של הסטנדאפיסטית האסייתית המצליחה

2022

13.12.22

יום הולדת לסטיב בושמי

 

יום הולדת לסטיב בושמי

סטלין מת!, ביג לבובסקי, אימפריית הפשע, הסופרנוס

 

14.12.22

סרט חדש

Pelosi in the house

פלוסי בבית הנבחרים

סרט דוקומנטרי מבית HBO על ננסי פלוסי, מנהיגת הדמוקרטים בקונגרס האמריקאי שפרשה לאחרונה מתפקידה.

2022

14.12.22

סדרה חדשה

Paris Police 1900: Season 1

משטרת פריז 1900 – עונה 1

סדרת דרמה צרפתית שעוקבת אחרי מפקח צעיר בפריז של המאה העשרים שמגלה סוד מדינה במהלך חקירה שגרתית. רק בסלקום TV

2021

15.12.22

סינמה TV (ילדים)

Happy Family 2

משפחה בהחלפה 2

אנימציה לכל המשפחה. המשפחה המפלצתית הכי חמודה בשכונה חוזרת! בסרט ההמשך ללהיט הגדול. מפלצות מפורסמות, כמו באבא יאגה ודרקולה, נחטפות אחת אחרי השנייה. מקס ומשפחתו מתגייסים למשימה, להציל אותם ולגלות מה עומד מאחורי החטיפות הללו. בשביל זה, עליהם להפוך שוב ל: ערפד, מפלצת, מומיה ואיש הזאב. ממש משפחה לא נורמלית! ביחד עם שלושת ערפדי המחמד שלהם, הם פוגשים מפלצות חדשות, חברים חדשים ורודפים אחרי ילדה מסתורית בשם ״מילה״. בדרך הם מבינים שלא חייבים להיות מושלמים – בשביל להיות משפחה.

2021

15.12.22

סינמה TV

Orphan: First Kill

יתומה: ההתחלה

מותחן אימה אודות משפחה עשירה שמקבלת הודעה מפתיעה: לאחר ארבע שנות היעדרות ביתם הקטנה שבה סוף-סוף הביתה. המשפחה מקבלת אותה לחיקה בשמחה והתרגשות, אבל לא עובר הרבה זמן עד שברור לכולם שמשהו מאוד לא בסדר עם אסתר, ויכול להיות שהילדה הקטנה שגרה איתם בבית היא לא מי שהיא אומרת שהיא. כשאם המשפחה מתחילה לחשוד שמדובר במתחזה, הרצחנות של אסתר מתפרצת באופן מחריד…

2022

15.12.22

סינמה TV (ילדים)

Pil's Adventures

בדיחה של ממלכה

קומדיית-אנימציה והרפתקאות קורעת מצחוק מהיוצרים של 'שכחו אותי בגלקסיה'. סיפורה של נערה אמיצה היוצאת להציל את נסיך הממלכה שכושף והפך ל… חתורנגול (שילוב של חתול ותרנגול). בעזרת חברים טובים והרבה תושייה היא תצטרך להתגבר על כל המכשולים, למצוא את שיקוי הקסמים שיפיג את הכישוף, ולהשיב לממלכה את הכיף, השקט והשלווה.

2021

15.12.22

סינמה TV

The Good House

הבית הטוב

דרמה קומית מרגשת בכיכובם של סיגורני וויבר וקווין קליין. סוכנת נדל"ן בניו אינגלנד מחדשת קשר עם המאהב שלה מן העבר. האם זאת תהייה אופציה אמיתית בשביל שניהם לכפר על טעויות העבר?

2021

15.12.22

סרט חדש

Casablanca Beats

קצב מרוקאי

סרטו של הבמאי המרוקאי המוערך נביל עיוש. אנאס, ראפר בעברו, מתחיל לעבוד במרכז תרבות בשכונה של מעמד הפועלים בקזבלנקה. המורה הכריזמטי מייסד תכנית היפ-הופ במרכז, והתלמידים, שנשבים בקסמה של המוזיקה, מנסים להתנתק מן הכבלים של הדת, המסורת וציפיות החברה, ולבטא את עצמם דרך הצלילים החדשים. עד מהרה יוצאים הריקודים והשירים אל הסמטאות והרחובות שמקיפים את המרכז.

2021

15.12.22

סרט חדש

Everything Everywhere All at Once

הכול בכל מקום בבת אחת

מעשיית מדע בדיוני ופעולה מצחיקה, בכיכובם של השחקנית האגדית מישל יאו ("נמר דרקון", "עשיר בהזמנה") וצוות שחקנים מפתיע שכולל את ג'יימי לי קרטיס וג'ני סלייט. אוולין, מהגרת סינית באמריקה, מוצאת עצמה נסחפת אל תוך הרפתקה מטורפת, בה היא לבדה יכולה להציל את העולם מהכחדה על ידי מעבר בין מימדים ועולמות מקבילים.

2022

15.12.22

סרט חדש

Memory

נקמה ללא מעצורים

מותחן פעולה בכיכובם של ליאם נסן, גאי פירס ומוניקה בלוצ'י. אלכס הוא מתנקש מיומן עם מוניטין של סודיות ודיוק. כאשר הוא נקלע לתסבוכת מוסרית, אלכס מסרב לסיים עבודה שעומדת בניגוד לקוד המוסרי שלו, וכעת עליו למהר לאתר ולהרוג את האנשים ששכרו את שירותיו, לפני שהם וה-FBI מוצאים אותו. כאשר זכרונו מתחיל לבגוד בו, הוא נאלץ להטיל ספק בכל צעד שלו, והגבול בין טוב ורע מיטשטש

2022

15.12.22

סרט חדש

Paris, 13th District

פריז, הרובע ה-13

סרטו החדש של הבמאי הצרפתי זוכה פרס דקל הזהב ז'אק אודיאר ("דיפאן", "חלודה ועצם"). חוויה קולנועית סוחפת, מרהיבה ומרגשת להפליא שזכתה לשבחים בפסטיבל קאן. שלוש נשים וגבר אחד מגדירים מחדש מהי אהבה מודרנית, באחד הרובעים התוססים בפריז העכשווית.

2021

16.12.22

סרט חדש (ילדים)

The Bad Guys

לא רעים בכלל

אנימציה לכל המשפחה של אולפני דרימוורקס (שרק, קונג פו פנדה). הזאב הרע וחבריו הפושעים נתפסים על חם, אך במקום ללכת לכלא מאובטח הם מסכימים לעבור שיקום. האם הרעים הגדולים ביותר שידע העולם יכולים להפוך לטובים?

2022

17.12.22

סדרת דוקו חדשה

Sex Diaries Project: Season 1

פרויקט יומני הסקס

סדרת דוקו חדשה מבית HBO על פי הטור הפופולרי מהעיתון ניו יורקר.

2022

18.12.22

גמר המונדיאל

 

גמר המונדיאל

 

 

18.12.22

 יום הולדת לסטיבן ספילברג

 

 יום הולדת לסטיבן ספילברג

העיתון, העי"ג, רשימת שינדלר, אחים לנשק, הפסיפיק, שפילברג (דוקו), סיפור הפרברים

 

18.12.22

יום הולדת לבראד פיט

 

יום הולדת לבראד פיט

שתים-עשרה שנים של עבדות, הורג אותם ברכות, עץ החיים, תלמה ולואיז

 

18.12.22

סדרה חדשה

La Flamme: Season 1

ריאליטי אש – עונה 1

קומדיה צרפתית שעושה פרודיה על ז'אנרים שונים של ריאליטי. העונה הראשונה מחקה את הרווק. רק בסלקום TV

2020

18.12.22

עונה חדשה (ילדים)

Naruto

נארוטו

פרקים 53-65

 

18.12.22

סדרה חדשה

Between Us

הסוד שלנו – עונה 1

 

 

19.12.22

עונה חדשה (ילדים)

Miraculous Ladybug: Season 5

המופלאה: הרפתקאות ליידי באג – עונה 5

 

 

19.12.22

יום הולדת לג'ק ג'ילנהול

 

יום הולדת לג'ק ג'ילנהול

חזק יותר, הרס, אוורסט, חיית הלילה, אסירים

 

19.12.22

ספיישל דיסני

 Doc McStuffins: The Doc is 10!

דוק רופאת הצעצועים – דוק בת 10!

 

2022

20.12.22

סרט חדש

Dual

התקפה עצמית

דרמת מתח עתידנית מאת הבמאי העולה ריילי סטרנס (״אמנות ההגנה העצמית״). שרה מאובחנת במחלה סופנית ומחליטה לשבט את עצמה כדי להקל את האובדן של החברים ובני המשפחה. אך כשהיא מחלימה באורח נס, היא צריכה לערוך דו קרב מול השיבוט – רק אחת יכולה להישאר בחיים

2022

21.12.22

יום הולדת לסמואל ל ג'קסון

 

יום הולדת לסמואל ל ג'קסון

שומר הראש והמתנקש, שומר הראש ואשתו של המתנקש, שמונת השנואים, המסור: המעגל נסגר, משועבדים (דוקו)

 

21.12.22

סינמה TV

Moonage Daydream

דייויד בואי: Moonage Daydream

דוקומנטרי. מסע קולנועי חוויתי החוקר את פועלו, חזונו והמוזיקה של אחד האומנים החשובים ביותר בתרבות הפופ: דיוויד בואי. הסרט נעשה במשך חצי עשור, ומציג קטעים שמעולם לא נראו על המסך, וידיאו ארט, הופעות נדירות ואת כל להיטיו הגדולים של בואי.

2022

22.12.22

סינמה TV

Rise

בתנועה

דרמה צרפתית מרגשת מלאה במוזיקה, ריקוד ואהבה, בהשתתפותו של חופש שכטר, הכוריאוגרף הישראלי הנודע, בתפקיד עצמו.. אליז בת ה-26 היא רקדנית בלט קלאסי מוכשרת הנמצאת בשיא הקריירה שלה. כשהיא נפצעת במהלך הופעה ומגלה שככל הנראה לא תוכל לרקוד עוד, עולמה חרב עליה. אבודה, היא מקבלת עבודה כעוזרת טבח בבית כפרי המארח סדנאות אמנים. שם, מוקפת ברקדנים בין נופי הכפר, היא תצטרך לבנות את עצמה מחדש, גוף ונפש, כרקדנית וכאדם…

2022

22.12.22

סינמה TV

Six Minutes to Midnight

שש דקות לחצות

דרמת מתח בכיכובם של ג'ודי דנץ' ואדי איזארד. בקיץ 1939, מספר משפחות של בכירים בגרמניה הנאצית שולחים את בנותיהן לבית ספר באנגליה בכדי להכין אותן לחיים כשגרירות של המדינה הנציונל-סוציאליסטית החדשה. תומאס, מורה לאנגלית בבית הספר, לוקח על עצמו את התפקיד השנוי במחלוקת ללמד אנגלית את הבנות. כאשר גופתו של מורה לשעבר מתגלה מתחיל רצף אירועים מסוכן שהופך את תומאס לחשוד מרכזי ברצח.

2020

22.12.22

סינמה TV

Smile

סמייל

סרט אימה בכיכובה של סוסי בייקון. לאחר שהייתה עדה למקרה משונה וטראומטי עם אחד המטופלים שלה, פסיכיאטרית צעירה העובדת במוסד למקרים קשים במיוחד של התמודדויות נפש, מתחילה לחוות אירועים מפחידים שאין ביכולתה להסביר. היא חייבת להתמודד עם עברה המטריד על מנת לשרוד ולברוח מהמציאות המאיימת, בעוד אימה משתקת מתחילה להשתלט על חייה.

2022

22.12.22

סינמה TV

Ticket To Paradise

כרטיס לגן עדן

קומדיה רומנטית בכיכובם של ג'וליה רוברטס וג'ורג' קלוני, מהבימאי והתסריטאי של "מאמא מיה 2" ו"מלון מריגולד האקזוטי". כשהוריה הגרושים של לילי מגלים כי היא התארסה לבחור שפגשה זה עתה בבאלי, הם חוברים יחד, לאחר שנים של שנאה הדדית, על מנת לסכל את החתונה ולמנוע מביתם לחזור על הטעויות שהם עשו בגילה. בכל מחיר.

2022

22.12.22

סרט חדש

Flee

לברוח

סרט אנימציה דוקומנטרי יוצא דופן המציג את סיפורו של אמין נוואבי, אשר נמלט בילדותו מאפגניסטן לאחר הפלישה הסובייטית ועבר מסע תלאות עד שהגיע לדנמרק. באמצעות אנימציה מרהיבה ופסקול מרטיט, הסרט מתאר כיצד התמודד נוואבי עם טראומת הפליטוּת ובנה לעצמו בית חדש בסקנדינביה. הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל סאנדנס והוכרז מיידית הן כאחד מסרטי התעודה הבולטים של השנה והן כאחד מסרטי האנימציה היפים שלה. הוא זכה בפרס הגדול  בתחרות התיעודית הבינלאומית של הפסטיבל.

2021

22.12.22

סרט חדש

The Survivor

השורד

דרמה ביוגרפית. סיפורו האמיתי של הארי האפט, מתאגרף יהודי, שהתאגרף במהלך שהותו במחנה השמדה במטרה לשרוד. בתום המלחמה, כשהוא רדוף טראומות ורגשות אשם, הוא מנסה לארגן קרבות מתוקשרים עם מתאגרפים בעלי שם עולמי כמו רוקי מרציאנו, בעודו מנסה להשאיר מאחוריו את עברו, ולהחיות מחדש את האהבה הגדולה שלו לאגרוף.

2021

23.12.22

סינמה TV

Barbarian

ברברי

סרט אימה מקורי ומיוחד, אשר היה הפתעה גורפת בקופות בבתי הרולנוע בארה"ב. אישה צעירה הנוסעת לדטרויט לראיון עבודה מזמינה בית להשכרה. אבל כשהיא מגיעה בשעת לילה מאוחרת, היא מגלה שלבית יש הזמנה כפולה, וכבר שוהה בו גבר זר. בניגוד לשיקול דעתה, היא מחליטה להישאר, אך עד מהרה מגלה שיש הרבה יותר ממה לחשוש מסתם אורח בית בלתי צפוי.

2022

26.12.22

עונה חדשה

La Flamme: Season 2

ריאליטי אש – עונה 2

עונה שניה לקומדיה הצרפתית. הפעם העונה מתמקדת בריאליטי בסגנון הישרדות. רק בסלקום TV

2021

26.12.22

יום הולדת לקיט הרינגטון

 

יום הולדת לקיט הרינגטון

משחקי הכס, נצחיים

 

26.12.22

ספיישל דיסני

Mickey Saves Christmas

מיקי מציל את חג המולד

 

2022

29.12.22

יום הולדת לסלקום TV

 

יום הולדת לסלקום TV

 

 

29.12.22

סינמה TV

A E I O U: A Quick Alphabet of Love

אלף-בית של אהבה

דרמה גרמנית שופעת הומור, תבונה ורגישות. אנה היא שחקנית בת 60 החיה לבדה. לאחר שתיקה נחטף מידיה באמצע הרחוב. היא מתחילה להעביר שיעורים בדיקציה לאדריאן, צעיר בן 17 עם שאיפות בתחום המשחק, שמתברר כגנב האלמוני. למרות פער הגילים, בין השניים מתפתח רומן לא שגרתי.

2022

29.12.22

סינמה TV

Emily

אמילי

דרמה ביוגרפית חושנית. סיפורה של הסופרת אמילי ברונטה ("אנקת גבהים"). לאחר שהמוסכמויות של תקופתה מחייבים את אמילי לנהוג בצייתנות, בשקט ובנועם הליכות, אמילי מחליטה למרוד ולהעלות את רגשותיה, רעיונותיה וכישרונה על הכתב ביצירה שלאחר מותה תהפוך לאחת מהקלאסיקות הנודעות ביותר בכל הזמנים.

2022

29.12.22

סרט חדש

Memoria

ממוריה

דרמה בכיכובה של טילדה סווינטון המגלמת את ג'סיקה, אישה המגיעה לבוגוטה כדי לבקר את אחותה. לכל אורך שהותה בקולומביה, צליל טורדני השב וחוזר אל אוזניה לא נותן לה מנוח. במשך היום היא נקלעת לשיחות עם שורה של בני אדם, ולאחר רדת הלילה אוחזת בה תחושת בהירות מפתיעה.

2021

29.12.22

סרט חדש (ילדים)

Rock Dog 2: Rock Around the Park

כלב מי שמנגן 2

המשך ללהיט האנימציה. בודי ולהקתו הפכו לסלבס בכפר שלהם בהר המושלג, וכן יש להם אפילו מעריצים מושבעים. כאשר מפיק מוסיקה נותן להם הזדמנות של פעם בחיים לצאת לסיבוב הופעות עם אלילת פופ, בודי וחבריו לומדים שיש מחיר לתהילה! ומגלים שרק אם אתה נאמן לעצמך, אתה יכול לשחרר את הכוח שברוקנרול!

2021

29.12.22

סרט חדש

Shattered

 הורסת בלי חשבון

מותחן מדמם, מפתיע וחסר מעצורים מאת הבמאי של "חטוף" . כריס, גרוש טרי, פוגש במקרה בסקאי, בחורה יפהפייה, ומתאהב מעל הראש. לאחר ליל אהבים סוער הוא מגלה שסקאי היא אינה מי שהיא הציגה את עצמה, ושחייו, חיי בתו ואשתו לשעבר נמצאים בסכנה מיידית.

2022

29.12.22

סרט חדש

The Electrical Life of Louis Wain

החיים המחשמלים של לואי וויין

דרמה ביוגרפית בכיכובו של בנדיקט קמברבאץ'. סיפורו האמיתי ויוצא הדופן של האמן הבריטי האקנצרטי לואיס ויין, שציוריו הצבעוניים, ואף לעיתים פסיכדליים, שינוי לנצח את תפיסתו של ההמון לגבי מקומם של חתולים באמנות. הסרט עוקב אחר הרפתקאותיו של הצייר רב ההשראה ומתבונן בעולם מבעד עיניו היצירתיות בעדו מגולל את סיפור אהבתו העמוקה וחסרת הפשרות לאשתו, אמלי ריצ'רדסון.

2021

31.12.22

סינמה TV

Hear Me Out

מישהו שומע אותי

דרמה רומנטית צרפתית מלאת הומור. פרופסור להיסטוריה בן חמישים מגלה שהוא מאבד את שמיעתו ומתחיל להתבודד בגלל מוגבלותו. המפגש שלו עם קלייר, אלמנה שבתה אילמת, יעזור לו להיפתח שוב לבעיה.

2021

31.12.22

יום הולדת לאנתוני הופקינס

 

יום הולדת לאנתוני הופקינס

האב, ווסטוורלד, שתיקת הכבשים