כותרות אחרונות
Search

חוויה קסומה במלון קלאב הוטל אילת

קלאב הוטל אילת נחשב לאחד מבתי המלון הגדולים ביותר במזרח התיכון והוא המלון היחיד בישראל שנבנה ועוצב סביב נושא הים ומדמה אונית ענק. ממבט מבחוץ קשה להבחין בגודלו ויופיו של המלון ורק כשאתה נכנס פנימה ומשוטט בשטח הפנימי המעוצב כפארק מים טרופי ענק, אתה יכול להתרשם מיופיו ומגודלו של המלון.

צילומים: קלאב הוטל – אבי בר

 

klabh 15

קלאב הוטל ממעוף הציפור

השהייה במלון קלאב הוטל מהנה במיוחד ולא אחת נדמה לך שאתה נמצא על אוניית ענק ששטה לה במימי ים סוף. המלון ממוקם מול קניון "מול ים" המושך אליו אלפי מבקרים ביום. המלון נמצא במרחק הליכה ממרבית מרכזי התיירות והבילוי של אילת וסביבו חניה בשפע. מלון קלאב הוטל אילת משתרע על שטח של כ- 40 דונם, מתוכם כ – 12 דונם של פארק מים מדהים ביופיו, הכולל גן טרופי עשיר ומפלים קסומים.

klabh 10

המראות הנשקפים מחדרי המלון מדהימים ביופיים והשהייה במרפסות הסוייטות  היא חוויה בפני עצמה. 

klabh 4

חמש הבריכות הממלאות את החלל המרכזי של מתחם "קלאב הוטל" על שלל מפלי המים, בריכות הדגים, משרים על האורח אווירה של רוגע בלתי מתפשר. 

klabh 9

המערות הסודיות, המעברים, והגשרים העוברים מעל המים, משרים על האורח במלון רוגע ושלווה וכל המולת הרחוב כאילו ואיננה.

klabh 5

מתקני המלון כוללים חמש בריכות שחיה לילדים ומבוגרים, שלושה חדרי אוכל, קומפלקס ענק של משחקי וידאו לילדים, ספא מפואר, חדר כושר משוכלל, בית כנסת ואולמות לכנסים ואירועים. 

klabh 14

במלון פועל צוות בידור לאורך כל היום ומידי ערב, דבר המאפשר לכולם ליהנות מחופשה משפחתית מושלמת! לילדים מובטחת הנאה מושלמת במתחם ענק של משחקי וידאו, ובחדרי משחק חוויתיים.

klabh 20

klabh 21 klabh 22

klabh 13

במלון יש סה"כ 700 סוויטות

סוויטות קאריביות – 30

644 סוויטות

26 חדרי סטודיו

ספא וחדר כושר Energy Club  מועדון כושר וספא 

חדרי המלון, הסוויטות מרהיבות ביופיין, החדרים מרווחים, נקיים ומטופחים, השירות שניתן על ידי החדרניות מושלם.

klabh 18

במלון שלושה חדרי אוכל גדולים המספקים לאורחי המלון ארוחת בוקר וארוחת ערב.

klabh 17

 klabh 8

klabh 23

חמש בריכות שחיה לילדים ולמבוגרים, מגלשות מים, מזרקות מים ועוד….כמו כן ארבע בריכות ג'קוזי מפוארות, סאונה חמה רטובה (מעורבת גברים ונשים), שתי סאונות יבשות (לגברים ונשים בנפרד). מגוון טיפולים כגון עיסוי שבדי – קלאסי, שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד מבחר טיפולים מפנקים ומענגים על ידי צוות מקצועי ומיומן. הופכים את החוויה במלון למהנה ומענגת.

* מומלץ להזמין טיפולים מראש בטלפון:
08-6361636

klabh 6

klabh16

במלון יש חדר כושר משוכלל ומפנק, הכולל מגוון מתקנים, אולם ספינינג (רכיבת אופניים) מקצועי, בו מתקיימים שיעורים (מערכת השעות מפורסמת במלון).

klabh 19

 באחד מאגפי המלון ממוקם לרווחת האורחים סופר מרקט, שם יכולות משפחות המעוניינות להעביר את החופשה בהכנה עצמית של האוכל, לבצע את הקניות. כל הסוויטות מאובזרות במטבח מושלם.

klabh 2