כותרות אחרונות
Search

חווית נהיגה יוקרתית בדובאי עם פורש.

חווית נהיגה בדובאי עם פורש – צילום: freepik

 

חווית נהיגה יוקרתית בדובאי עם פורש.

דובאי ידועה ביוקרה והשפע האינסופי שלה, הרי לא סתם היא הפכה להיות במהלך השנים האחרונות אחד היעדים הפופולריים והאהובים ביותר בכל רחבי העולם. מאז הסכמי אברהם ששינו את פני המזרח התיכון, המוני ישראלים מדי שנה מצטרפים לחגיגה ובאים ליהנות מכל השפע שיש לדובאי להציע. בדובאי תוכלו ליהנות מהמון אטרקציות ומוקדי עניין מרהיבים, החל מגורדי שחקים ופארקים מפוארים ועד למדבר אדיר שכל רגע בו הוא חוויה. אמנם, כדאי לדעת כי דובאי היא גם יעד אידיאלי עבור כל חובבי הרכב באשר הם – עם מערכת כבישים מהטובות בעולם, תוכלו להשכיר רכבי יוקרה בדובאי ולחוות את הריגוש של הנהיגה במלואו. אז מה עוד כדאי לדעת על השכרת רכבי יוקרה בדובאי? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל המידע החשוב באשר לנושא זה.

 

פורשה להשכרה בדובאי

דובאי ידועה בתור יעד מלא בשפע ובאורח חיים ראוותני לצד מערכת כבישים יעילה להפליא, ולכן היא אחד היעדים האהובים על חובבי הרכבים. עם ארכיטקטורה מרהיבה ונופים עוצרי נשימה, אין ספק כי החוויה של נהיגה על רכב יוקרה בדובאי זאת חוויה יוצאת דופן של פעם בחיים. כשאתם מגיעים לדובאי תוכלו לבחור מגוון רחב מאוד של רכבי יוקרה להשכיר – החל מרולס רויס, ועד לפרארי או למבורגיני. אמנם, פורשה להשכרה בדובאי תהיה הבחירה המומלצת עבור המון אנשים, בין היתר בזכות התכונות והביצועים המתקדמים של רכבים אלו.

 

פורשה להשכרה בדובאי – אילו רכבים כדאי לקחת?

  • רכב Porsche 911 Carrera S – בעת בה אנו מדברים השכרת רכבי יוקרה בדובאי, הרי שכל אחד ירצה לבחור רכב ספורט אייקוני על מנת לחוות את החוויה במלואה – וכאן ה911 קאררה בולטת בקהל. הצורה המלוטשת של כלי הרכב המדהים הזה כולה מקרינה אלגנטיות ועוצמה, אך לא רק העיצוב משחק פה תפקיד – הביצועים פה מיוחדים לא פחות. עם מנוע אימתני של 450 כוח סוס, תוכלו להאיץ עם הקאררה למהירות של 100 קמ"ש תוך 3.5 שניות, מה שגורם לכם ליהנות מחווית נהיגה ייחודית וגדושת אדרנלין. עיצוב הפנים של הרכב הזה גם הוא מפואר ומפנק, והטכנולוגיה המתקדמת שלו משתלבת בצורה מושלמת עם הביצועים על מנת להציע לכל אלו שמשכירים את הרכב הזה בדובאי את הטוב משני העולמות – נוחות חסרת פשרות, וביצועים מרהיבים. חובה לכל חובבי הרכב באשר הם.

 

חווית נהיגה בדובאי עם פורש – צילום: freepik

 

  • רכב Porsche 911 GT3 – התשובה עבור כל אלו שמחפשים אחר חווית הנהיגה האידיאלית. יצירת מופת של ממש עם ביצועים מרהיבים ודיוק חסר תחרות. ה-911 GT3 ידועה בזכות עיצוב שנוצר בהשראת מסלולי המרוצים, כך שתוכלו להיות בטוחים שכל רגע של נהיגה בכבישים הפתוחים של דובאי עם מנוע 502 כוחות סוס מפלצתי יהיה לא פחות מעונג צרוף.

 

כדאי לדעת

חשוב מאוד לדעת כי על מנת לנהוג על רכבי יוקרה בדובאי, ובכלל על מנת להשכיר כלי רכב תצטרכו רישיון נהיגה בינלאומי, אותו תוכלו להנפיק בעלות סמלית במרבית רשתות הפארם או האופטיקה בישראל. מעבר לכך, תוכלו לעשות זאת רק מגיל 21 ומעלה. אין הגבלות ספציפיות על המקומות שתוכלו לנהוג בהם עם מכונית ספורט, אבל חשוב מאוד להקפיד לשמור על תקנות וחוקי התנועה, מאחר והעונשים בדובאי מחמירים מאוד. חשוב לדעת גם כי לא כמו בארץ, בדובאי חל איסור מוחלט לנהוג עם אלכוהול בדם – כן, אפילו לא עם טיפה אחת. הקנסות בדובאי עשויים להיות מאוד גבוהים ולכן חשוב מאוד להימנע מכך ככל הניתן.